فهرست مطالب :
پیشگفتار: ۱
مقدمه: ۳
فصل اول : مبانی نظری تحقیق ۷
بیان مساله واهمیت موضوع تحقیق: ۸
اهداف تحقیق: ۱۲
فرضیات تحقیق: ۱۳
روش تحقیق: ۱۳
فصل دوم: رسانه چیست و چه تواناییهایی دارد؟ ۱۴
ارتباط جمعی- تاریخچه رسانههای جمعی ۱۵
کارکرد رسانههای جمعی ۲۱
وظیفه رسانه چیست؟ ۲۸
قدرت تأثیر رسانههای جمعی ۲۹
فصل سوم: جهان جدید تلویزیون ۳۳
یک کودک چه وقت استفاده از تلویزیون را شروع میکند؟ ۳۴
کودک چه مقدار وقت صرف تلویزیون میکند؟ ۴۱
چه کسانی بیننده پروپا قرص هستند؟ ۴۶
توضیحی درباره سایر رسانهها ۴۹
استفاده کودکان از رسانهها در سنین مختلف: ۵۰
کودکان چه چیزهایی را میبینند؟ ۵۲
برخی معیارهای پیش بینی سلیقه کودکان در مورد تلویزیون ۵۶
کودکان درباره تلویزیون چگونه فکر میکنند؟ ۶۰
وجهه تلویزیون : ۶۱
آیا تلویزیون در نظر کودکان شگفت انگیز است؟ ۶۳
بچهها دوست دارند شاهد چه تغییراتی در تلویزیون باشند ؟ ۶۴
والدین دوست دارند شاهد چه تغییراتی باشند ؟ ۶۶
چرا کودک از تلویزیون استفاده میکند؟ ۶۸
عملکرد تلویزیون: ۷۵
چرا ما دارای رسانههای جمعی هستیم ؟ ۷۷
نیازهای ویژه کودکان که تلویزیون آنها را برآورده میکند ، کدامند ؟ ۷۹
محتوای خیال: ۸۱
محتوای واقعیت ۸۲
تلویزیون به عنوان خیال ۸۳
آیا تلویزیون مانعی بر سرا راه مسائل زندگی است؟ ۸۵
تلویزیون به عنوان واقعیت ۸۶
دو جهان ۸۹
اهمیت خیال ۹۱
فصل چهارم: یادگیری از تلویزیون ۹۲
چگونگی یادگیری از تلویزیون ۹۳
موارد یادگیری اتفاقی ۹۵
میزان هوش و رفتار کودک در ارتباط با برنامههای تلویزیون ۱۰۰
چه آموزشی را باید انتظار داشته باشیم؟ ۱۰۳
تلویزیون در مدرسه ۱۰۸
چگونگی اکتساب در کودکان ۱۱۳
مقایسه ۱۱۵
فصل پنجم: تاثیرات جسمی و روانی تلویزیون بر کودکان ۱۱۹
الگوی تأثیر- رسانه: ۱۲۰
تلویزیون به کودکان چه میدهد؟ ۱۲۰
الگوی تأثیر- کودک ۱۲۷
الگوی تأثیر- تعامل ۱۳۰
دیگر ویژگیهای تعامل ۱۳۳
اثرات فیزیکی تلویزیون بر کودکان ۱۳۵
آیا تلویزیون بر بینایی کودکان اثر بدی دارد؟ ۱۳۶
آیا تلویزیون کودکان را خواب آلود و خسته به مدرسه میفرستد؟ ۱۳۷
اثرات عاطفی تلویزیون برکودکان ۱۳۸
اثرات شناختی تلویزیون بر کودکان ۱۴۱
آیا تلویزیون حاوی تصویر غیر دقیقی از زندگی بزرگسالان است؟ ۱۴۱
آیا تلویزیون موجب بزرگسالی زود رس میشود ؟ ۱۴۳
اثرات رفتاری ۱۴۵
آیا تلویزیون کودکان را منفعل میکند؟ ۱۴۷
آیا خشونت ارائه شده در تلویزیون، آموزش خشونت میدهد؟ ۱۵۳
نتیجه گیری : ۱۵۷
پیامدهای منفی تلویزیون: ۱۵۷
فصل ششم: اینترنت رسانه جدید قرن بیستم ۱۶۰
اینترنت چیست؟ ۱۶۲
فواید اینترنت برای کودکان: ۱۶۳
خطرات اینترنت : ۱۶۴
سودجویان از اینترنت برای به دام انداختن کودکان استفاده میکنند: ۱۶۴
مطالب نامناسب و غیر مجاز در اینترنت : ۱۶۴
ارتکاب جرایم: بمبها، مواد مخدر، دزدی و شخصیتهای غیر واقعی ۱۶۴
تهاجم به حریم خصوصی : ۱۶۵
چگونگی اجتناب و کاهش خطراتی که کودکان در ایترنت با آن مواجهند: ۱۶۵
نتیجه گیری و آزمون فرضیات: ۱۶۶
منابع مآخذ: ۱۷۰
قوانین ارسال دیدگاه