ویدئـوهای آمـوزشی!

در این بخش ویدئوهایی در رابطه با نحوه خرید محصولات ، نحوه بازگشایی فایل محصول خریداری شده و استفاده آن جهت کمک و رفع مشکلات شما عزیزان بارگزاری شده است.

آموزش نحوه دریافت ، بازگشایی و استفاده محصول خریداری شده بر روی موبایل

در حال بارگزاری ویدئو …

دیگر ویدئوهای آموزشی

در حال بارگزاری ویدئو …

سوالات پر تکرار !

در این بخش مجموعه ای از سوالات متداولی که ممکن هست برای شما هم پیش آمده باشد جمع آوری و به آنها پاسخ داده شده است.

محصولی خریدم ، اما چیزی برای دانلود وجود نداره

آدرس محصول شما به دلیل تغییرات در هاست سایت عوض شده است . شما می توانید از طریق بخش ثبت گزارش مشکلات موضوع را با پشتیبانی سایت در میان بگذارید تا در کوتاهترین زمان ممکن محصول به دست شما برسد.

محصولی که خریدم دانلود میشه اما باز نمیشه

در صورتی که از موبایل استفاده می کنید باید نرم افزارهای مورد نیاز مانند Winrar و Office رو نصب کنید ، همچنین برای کامپیوتر هم باید این نرم افزارهای نصب باشد.

فرمت محصولی که خریداری کردم زیپ (فایل فشرده) است اما زمان بازگشایی پیغام خطا میده

شما باید آخرین نسخه نرم افزار Winrar روی بر روی پلیفرم خود (موبایل یا کامپیوتر) نصب کنید.

فونت محصولی که خریداری کردم به هم ریخته و نامرتب است

این مشکل به دلیل عدم نصب فونت های رایج سری B اتفاق می افتد که شما می توانید با دانلود پک فونت سری B از بخش انتهایی سایت (فوتر) و نصب آن روی سخت افزار خود این مشکل را برطرف کنید.

محصول خریداری شده رو با چه نرم افزاری باز کنم ؟

مجموعه نرم افزارهای مورد نیاز استفاده محصولات در بخش انتهایی سایت جهت دانلود موجود می باشد.

بنده محصولی خریداری کردم اما اشتباهاً صفحه دریافت محصول رو بستم باید چه کار کنم ؟

لطفاً ابتدا از طریق بخش ثبت گزارش مشکلات موضوع را مطرح کنید ( لازم به ذکر است که زمان ارسال گزارش در صورت نداشتن شماره سفارش پنج تا عدد 0 قرار دهید) سپس عضو سایت شوید پس از عضویت محصول خریداری شده از بخش پنل کاربری > دانلودهای من در دسترس و قابل دریافت می باشد.

درخواست سفارش موضوع یک مقاله را چگونه ثبت کنم ؟

یکی از خدمات اصلی فالود تهیه و ارائه موضوعات تحصیلی از قبیل مقاله ، پایان نامه ، پروپوزال ، کارتحقیقی ، پاورپوینت ، طرح جابربن حیان و … می باشد. به همین جهت شما میتوانید پس از عضویت در سایت از طریق تیکت سفارش خود را ثبت نمایید تا پس از بررسی و تعین زمان و هزینه سفارش نسبت به پرداخت سفارش از بخش پنل کاربری > سفارشات اقدام نمایید . پس از پرداخت هزینه ، سفارش شما طی مدت زمان تعیین شده تکمیل و از قسمت دانلودهای من در پنل کاربری قابل دریافت می باشد.

چطوری از تخفیفات سایت می تونم استفاده کنم ؟

در برخی ایام ویژه فروشگاه فالود تخفیف هایی را جهت استفاده شما عزیزان در نظر می گیرد که شما می توانید برای استفاده از تخفیفات کد مورد نظر را در سبد خرید بخش ” کد تخفیف ” کد مورد نظر را وارد نمایید تا تخفیف بر روی محصول شما اعمال گردد.

بنده محصولی رو دوبار خریداری کردم چه کاری باید انجام دهم ؟

شما می توانید از بخش ثبت گزارش مشکلات موضوع را مطرح نمایید تا پشتیبانان ما پس از بررسی نتیجه آن را به اطلاع برسانند. لازم به ذکر است که حتماً شماره کارتی که با آن محصول را خریداری نموده اید را در قسمت متن گزارش وارد نمایید تا در صورت صحت گزارش مبلغ به حساب خریدار عودت داده شود.

چطوری یک محصول رو می تونم خریداری کنم ؟

در صفحه محصول پس از انتخاب گزینه ” افزودن به سبد خرید ”  محصول مورد نظر به سبد خرید اضافه می گردد و بلافاصله به سبد خرید منتقل می شوید در این صفحه پس از انتخاب گزینه “ ادامه جهت تسویه حساب ” به صفحه نهایی منتقل می شوید . در این صفحه پس از وارد کرد نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل و انتخاب درگاه پرداخت بر روی گزینه ” تکمیل سفارش ” کلیک می کنید تا به صفحه درگاه پرداخت منتقل شوید. پس از پرداخت هزینه محصول به صفحه تسویه حساب باز می گردید. در این صفحه شما می توانید محصول خریداری شده رو دریافت نمایید.

محصولی رو خریداری کردم ولی پس از خرید خطای " خرید ناموفق " داد ، چه کاری باید بکنم ؟

مبلغ خریدهای ناموفق عموماً از 24 ساعت الی 72 ساعت به حساب خریدار باز می گردد. در صورت تمایل می توانید محصول مورد نظر را از طریق درگاه دیگری خریداری نمایید.

آیا می تونم محصولی برای فروش در سایت قرار بدم ؟

بله ، فروشگاه مجهز به پنل فروشندگی است. شما پس از عضویت در سایت از طریق پنل فروشندگان می توانید محصولات خود را جهت فروش در فروشگاه قرار دهید تا به ازای فروش هر محصول پورسانت دریافت نمایید. لازم به ذکر است که در زمان عضویت حتماً گزینه فروشنده را انتخاب نمایید.

آیا می تونم محصولی رو که قبلاً خریداری کرده ام رو دوباره دریافت کنم ؟

بله ، در صورتی که عضو سایت باشید محصولات خریداری شده شما مادام العمر در پنل کاربری شما باقی خواهند ماند و در هر زمان و مکان می توانید مجدداً آن را دریافت نمایید.

من عضو سایت هستم ولی هر کاری می کنم نمی تونم وارد بشم چه کاری باید انجام بدم ؟

دیتابیس سایت با تغییرات گسترده ای رو برو شده است از این رو در صورت تمایل می توانید مجدداً در فروشگاه ثبت نام کنید.

منظور از کارتهای باد کرده چیه ؟

کارتهای اعتباری کارتهایی هستند که معمولاً کاربر برای ثبت نام در یک آزمون آن را خریداری می کند. از این رو بعضی مواقع کارت اعتباری خریداری شده به هر دلیلی اعم از (اشتباه در انتخاب نوع کارت ، نداشتن شرایط ثبت نام و …) قابل استفاده نمی باشد و به اصطلاح کارت خریداری شده رو دست شما می ماند.

یک کارت اعتباری خریداری کردم اما از ثبت نام در آزمون منصرف شدم چطوری می تونم بفروشم ؟

شما پس از ورود به بخش فروش کارت اعتباری بادکرده و تکمیل فرم مربوطه اطلاعات کارت را جهت فروش در فروشگاه ثبت نمایید. هزینه کارت ثبت شده پس از فروش به حساب شما واریز می گردد.

چه کارت های اعتباری قابل فروش هستند ؟

تمامی کارتهای اعتباری آزمون های سازمان سنجش ، سنجش آزمایشی ، استخدامی ها ، ثبت نام دانشگاه ها ، آزمون های متفرقه و … که مختص یک شماره ملی خریداری نشده باشند.مثلاً کارتهای اعتباری دانشگاه آزاد قابل فروش نیستند زیرا که کارت خریداری شده منطبق با یک شماره ملی خریداری شده و تنها برای همان شماره ملی قابل استفاده می باشد.

برای استفاده از سایت می تونم فیلترشکن استفاده کنم ؟

خیر ؛ تمامی سرورها و هاستینگ فالود ایرانی بوده و به هیچ عنوان نیاز به استفاده از فیلترشکن نیست. استفاده از آن در زمان دریافت محصول خریداری شده با مشکل مواجه می شود.

جواب سوالم رو پیدا نکردم !

شما می توانید برای رسیدن به پاسخ سوال خود از طریق تیکت یا بخش ثبت گزارش مشکلات یا پشتیبانی آنلاین سایت استفاده کنید. پشتیبانان ما در کوتاهترین زمان جوابگوی مشکل شما خواهند بود.

نمونه سوالات استخدامی

 آموزش و پرورش

0