نمایش 1–9 از 10 نتیجه
5,000 تومان
چکیده : اولین بار در سال ۱۹۹۰ بوسیله انستیتیو IEEE این استاندارد معرفی گردید که اکنون تکنولوژیهای متفاوتی از این استاندارد برای شبکه های بی سیم رباتیک ارائه گردیده است در صورتی که شما بخواهید در رباتیک پیشرفت کنید و...
5,000 تومان
چکیده : اولین بار در سال ۱۹۹۰ بوسیله انستیتیو IEEE این استاندارد معرفی گردید که اکنون تکنولوژیهای متفاوتی از این استاندارد برای شبکه های بی سیم رباتیک ارائه گردیده است در صورتی که شما بخواهید در رباتیک پیشرفت کنید و...
2,000 تومان
خلاصـه محتــوا ؛ پرسشنامه احساس ناکامی توسط گیلبرت و آلن در سال 1998 و بر اساس نظریه جایگاه اجتماعی ساخته شده است. تحقیقات گسترده ای بر مبنای این پرسشنامه از آن سال انجام شده و رابطه آن با ناامیدی، افسردگی،...
1,800 تومان
خلاصـه محتــوا ؛ پرسشنامه احساس گناه یکی از ابزارهای خودسنجی تهیه شده در زمینه احساس گناه است. این پرسشنامه توسط کوگلر و جونز بین سال های 1988 تا 1992 ساخته شده، تکمیل و اصلاح گردیده است.مولفه های پرسشنامه :1.خصیصه گناه2.حالت...
2,500 تومان
نگاه کلی ؛ مفهوم ارزش ادراک شده ؛ارزش ادراك شده عبارت است از ارزيابي كلي مصرف كننده از مطلوبيت يك محصول براساس ادراكات از آنچه دريافت مي دارد و آنچه كه در ازاي آن مي دهد. ريشه مفهوم ارزش خدمات...
2,000 تومان
نگاه کلی ؛ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری: راهبردهای انگیزشی شامل جهت گیری هدف پیشرفت ، خودکارآمدی، اضطراب امتحان و راهبردهای یادگیری شامل راهبردهای شناختی یادگیری و یادگیری از همتایان است.پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری یک ابزار خودگزارش دهی ۸۱ آیتمی...
2,400 تومان
نگاه کلی ؛ معرفی پرسشنامهپرسشنامه رضایت مشتری (حمیدی و همکاران (1390)) دارای 7 صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است.فایل ورد پرسشنامه رضایت مشتری (حمیدی و همکاران (1390))...
2,000 تومان
نگاه کلی ؛ پرسشنامه سرمایه روانشناختی، لوتانز (۲۰۰۷) طراحی شده است. این پرسشنامه دارای ۲۴ سوال و ۴ مؤلفه امیدواری، تاب آوری، خوش بینی و خودکارآمدی می باشد و بر اساس طیف شش گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (با...
2,000 تومان
خلاصـه محتــوا ؛ وفاداری مصرف کننده به برند :حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر...