نمایش 10–14 از 14 نتیجه
5,000 تومان
خلاصـه محتـوا ؛ در شرایط به شدت رقابتی امروز، حفظ و افزایش سهم بازار نتیجه ی عملکرد برند است. تامیین کنندگان برای اینکه بتوانند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند و از رقبای خود پیشی بگیرند،نیازمند مدیریت برند هستند.و...
7,500 تومان
فهرست مطالب : ۱-۱٫تعریف مسئله و بیان سوال های اصلی تحقیق ۷ ۱-۲٫سابقه و ضرورت انجام تحقیق ۹ ۱-۳-۱٫فرضیه های اصلی تحقیق ۱۴ ۱-۳-۲٫فرضیه های فرعی تحقیق ۱۴ ۱-۴٫اهداف تحقیق ۱۴ ۱-۴-۱٫اهداف اصلی ۱۴ ۱-۴-۲٫اهداف فرعی ۱۵ ۱-۵٫کاربردهای تحقیق ۱۵...
7,000 تومان
فهرست مطالب : چکیده : ۳ مقدمه : ۴ مبانی نظری : ۵ بعد رسمی. ۶ ساختارهای تخت و تیم محور : ۸ توسعه ابعاد ساختاری در سازمان های دانش محور : ۸ روابط مبتنی بر اعتماد. ۱۰ روابط تعاملی...
12,000 تومان
فهرست مطالب : فصــل اول : ۱ بیان مسئله : ۲ فرضیات تحقیق : ۴ اهمیت و ضرورت پژوهش : ۵ پیشینه تحقیق : ۸ روش تحقیق : ۱۱ آمار : ۱۲ فصــل دوم : ۱۳ تعاریف و اصطلاحات.. ۱۳...
3,000 تومان
چکیده بنابر باور بسیاری از صاحبنظران، انسان محور توسعه پایدار است و جامعهای میتواند توسعه یابد که همه افراد آن ظرفیت توسعه پذیری را داشته باشند و راهها و روشهای مناسب برای حصول توسعه پایدار را بیابند. بنابراین تا زمانی...