نمایش 1–12 از 17 نتیجه
7,000 تومان
خلاصـه محتـوا ؛ بازار سرمایه زیربنای فعالیت های تجاری، صنعتی، دولتی و خصوصی و به مثابه پل ارتباطی بین پس اندازكنندگان انفرادی و نهادی، و سرمایه گذاران نیازمند وجوه است. در صورتی كه ساز وكارهای بازار سرمایه به صورت كارا...
14,000 تومان
چکیده : پژوهش حاضر به بررسی تأثیر شوک های اقتصادی بر راه اندازی کسب و کار جدید در حوزه تولید می پردازد.روش پژوهش حاضر کاربردی و توصیفی و از نوع همبستگی است، جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه کارشناسان و...
18,000 تومان
چکیده : هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر شاخص های مدل بانک جهانی بر فضای کسب و کار در صنعت پتروشیمی است. جامعه آماری تحقیق حاضر، شامل شرکتهای منتخب دولتی، شبه دولتی و خصوصی پتروشیمی ایران است، نمونه ی پژوهش...
20,000 تومان
چکیده : در محیط پر تلاطم کسب و کار امروز ، موفقیت سازمان ها در گرو جهت گیری همه بخشهای سازمان ، در راستای مسیر استراتژیک آن است. در چنین محیطی که بیشترین سرمایه گذاری سازمانها بر روی فناوری اطلاعات...
29,000 تومان
مقدمه اغلب میان دو واژه 'خانواده' و 'کسب و کار' نوعی تضاد و دوگانگی وجود دارد در حالی که این مفاهیم به عنوان دو زیر سیستم از یک ابر سیستم به نام اجتماع و جامعه هستند که در اثر ارتباطات...
6,000 تومان
چکیده : تحقیق با هدف آشنایی با مبانی واصول وراهکارهای ارائه شده در خصوص مفهوم مشتری مداری انجام شده است.در دنیای رقابتی وبازارهای پیچیده داخلی وبین المللی امروز؛سمت وسوی کلیه فعالیت های سازمان برای تامین نیازهای مشتریان ومخاطبان وکسب رضایت...
9,500 تومان
فهرست : فصل اول ۱ کلیات مقدمه۲ ۱-۲- بیان مسئله تحقیق۳ ۱-۳- ضرورت انجام تحقیق ۴ ۱-۴- قلمرو تحقیق۴ ۱-۵- اهداف تحقیق۵ ۱-۶- فرضیات تحقیق۶ ۱-۷- متغیرهای تحقیق۶ ۱-۸- تعریف مفهومی وعملیاتی متغیرهای تحقیق۷ فصل دوم ادبیات تحقیق۹ ۲-۱- مقدمه...
9,500 تومان
چکیده : امروزه تقریباً همه چیز با رسانه های اجتماعی سر و کار دارد. اگر شما در شبکه های اجتماعی ، جوامع محتوایی، میکروبلاگ ها، ویکی ها و پیام رسان های فوری، حضور نداشته باشید، دیگر بخشی از فضای مجازی نخواهید...
8,000 تومان
فهرست مطالب : بخش اول.. ۱ مدیریت زنجیره تامین... ۱ چکیده : ۲ مقدمه : ۳ تحولات مدیریت زنجیره تامین : ۳ تعریف مدیریت زنجیره تامین : ۴ اهداف مدیریت زنجیره تامین : ۴ فرایند های اصلی زنجیره تامین :...
11,000 تومان
چکیده : نخستین و مهم ترین اصل بازاریابی تمرکز بر نیازها و خواسته ها ی مشتر یان است؛ زیرا بدون توجه به آن، شرکت ها در محیط رقابتی امروز قادر به ادامه حیات نخواهند بود. شرکت ها می دانند که...
5,500 تومان
فهرست مطالب : چکیده : ۳ مقدمه : ۴ فناوری شبکه عصبی ۶ فناوری الگوریتم ژنتیک : ۸ کاربردهای بالقوه الگوریتم های ژنتیک در بازاریابی : ۱۰ رفتار مصرف کننده ۱۰ بخش بندی،انتخاب بازار هدف، جایگاه یابی ۱۰ مدیریت عناصر...
14,000 تومان
چکیده : یک زنجیرهی تامین شامل همه مراحلی است که چه مستقیم و چه غیر مستقیم در برآوردهسازی درخواست یک مشتری نقش دارند. در حقیقت، زنجیرهی تامین، شامل فرآیندهای یکپارچهای از نهادهای مختلفی است که در منبعیابی، تولید و توزیع...