مشاهده همه 4 نتیجه
32,500 تومان
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر قدرت دلبستگی به برند بر ارزش ویژه برند با نقش واسط اعتماد به برند انجام شده است تا به دانشگاه کمک کند ارزش ویژه برند بهتری داشته باشند و در گام بالاتر از طریق...
16,500 تومان
هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش میانجی تصویر بدنی در رابطه بین اضطراب از رابطه جنسی و گرایش به روابط فرازناشویی در زنان متاهل شهر مشهد می باشد. برای دست یابی به این هدف نمونه ای مشتمل بر 150 نفر...
6,000 تومان
فهرست مطالب : چکیده : ۳ مقدمه و بیان مسئله : ۴ مبانی نظری : ۶ رهبری اخلاقی و تمانمند سازی روانشناختی : ۶ رهبری اخلاقی و عدالت سازمانی : ۱۰ توانمندسازی روانشناختی و عدالت سازمانی : ۱۲ فرضیه های...
14,000 تومان
افراد دارای عزت نفس پايین، به طور مشخصی به واسطه خودكمبینی به خود آسیب میرسانند و خود انتقادی مداوم و منفی يكی از روشهای معمول اين افراد است. چنین اشخاصی با عواطفی نظیر غمگینی، اضطراب، احساس گناه، شرمندگی، حقارت، ناكامی...