در حال نمایش 7 نتیجه
6,000 تومان
فهرست مطالب : فصل اول :کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱۲ ۱-۲ مساله اصلی تحقیق ۱۳ ۱-۳ تشریح و بیان موضوع ۱۳ ۱-۴ ضرورت انجام تحقیق ۱۴ ۱-۵ فرضیات تحقیق ۱۵ ۱-۶ اهداف اساسی از انجام تحقیق ۱۵ ۱-۷ قلمرو انجام...
2,400 تومان
نگاه کلی ؛ معرفی پرسشنامهپرسشنامه رضایت مشتری (حمیدی و همکاران (1390)) دارای 7 صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است.فایل ورد پرسشنامه رضایت مشتری (حمیدی و همکاران (1390))...
5,000 تومان
خلاصـه محتـوا ؛ به طور حتم برای شما هم پیش آمده پس از یک پرواز، از وضعیت ناخوشایند صندلیهای هواپیما گلهمند بودهاید و دیدهاید صندلیهای هواپیما ناراحتکننده، چسبیده به هم، گاهی شکسته و کثیف بودهاند. این موضوع که از نگاه...
32,000 تومان
خلاصــه محتوا ؛ هدف و زمینه : امروزه نقش رضایت مشتری بر وفاداری برند بیش از پیش حائز اهمیت می باشد. در این بین متغیرهای دیگری از جمله تأثیر کیفیت خدمات ، تصویر سازمان و ارزش ادراک شده نیز بی...
قیمت اصلی 12,000 تومان بود.8,500 تومانقیمت فعلی 8,500 تومان است.
خلاصــه محتوا ؛ رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار،...
3,000 تومان
فهرست مطالب : چکیده : ۴ مبانی نظری پژوهش.... ۵ کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه. ۵ یکپارچه کردن کانالهای چـندگانه ارائهـ خدمت و فروش به مشتریان. ۷ بازاریابی هدفمند برای ایجاد وفاداری و گسترش مشتریان. ۸ مدیریت...
30,000 تومان
خلاصــه ؛ ما مجموعه داده های جدیدی را درباره رتبه بندی رضایت از محل کار ارائه شده توسط حدوداً 100،000 تن از کارمندان شاغل در شرکت های بزرگ عمومی ایالات متحده به دست آوردیم. ما نشان دادیم که رتبه بندی...