مشاهده همه 4 نتیجه
20,000 تومان
یکی از مدل هایی که در زمینه ارزیابی کیفیت خدمات در بخش های خدماتی مورد استفاده قرار می گیرد،مدل سروکوال است. از این رو ،در این پژوهش به بررسی و سنجش میزان شکاف ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات در بانک...
2,500 تومان
مفهوم ارزش ادراک شده ؛ ارزش ادراك شده عبارت است از ارزيابي كلي مصرف كننده از مطلوبيت يك محصول براساس ادراكات از آنچه دريافت مي دارد و آنچه كه در ازاي آن مي دهد. ريشه مفهوم ارزش خدمات به تئوري...
2,000 تومان
چکیده : این پژوهش با هدف بررسی اثر اعتماد مشتریان بر پـذیرش بانکـداری اینترنتـی بـر مبنـای مدل پذیرش فناوری (Technology Acceptance Model) (TAM) انجام گرفته است. مـدل پـذیرش فناوری یکی از مدل هایی است که بهطور گسترده و وسیع برای...
4,000 تومان
چکیده : این پژوهش به منظور شناخت عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ملی شهرستان مهاباد و ارایهی راهکارهایی برای افزایش رضایت مشتریان انجام شده است. این تحقیق که پژوهشی کاربردی و از نوع توصیفی است، به شیوهی میدانی انجام...