نمایش دادن همه 2 نتیجه
11,000 تومان
چکیده : نخستین و مهم ترین اصل بازاریابی تمرکز بر نیازها و خواسته ها ی مشتر یان است؛ زیرا بدون توجه به آن، شرکت ها در محیط رقابتی امروز قادر به ادامه حیات نخواهند بود. شرکت ها می دانند که...
3,500 تومان
فهرست مطالب : مقدمه ۶ تاریخچه ۷ منع استفاده از (SF6) ۹ ۱ توسعه کلیدها ۹ ۱-۱ کلید هوایی ۹ ۱-۲ کلید خلاء ۱۱ ۱-۴ کلید (SF6) ۱۲ ۲ مقایسه بین کلید خلاء و کلید (SF6) ۱۳ ۲-۱ کلید خلاء...