مشاهده همه 10 نتیجه
9,000 تومان
بدون شک ،خانواده نخستین و مهم ترین بستر رشد همه جانبه انسان محسوب می شود. خانواده گروه کوچکی متشکل از افرادی است که از طریق پیوند زناشویی یا خونی با یکدیگر درارتباط متقابل هستند و در کنار یکدیگر در واحدی...
20,000 تومان
یکی از مدل هایی که در زمینه ارزیابی کیفیت خدمات در بخش های خدماتی مورد استفاده قرار می گیرد،مدل سروکوال است. از این رو ،در این پژوهش به بررسی و سنجش میزان شکاف ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات در بانک...
2,400 تومان
معرفی پرسشنامه پرسشنامه رضایت مشتری (حمیدی و همکاران (1390)) دارای 7 صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است.فایل ورد پرسشنامه رضایت مشتری (حمیدی و همکاران (1390)) کاملا فرمت...
8,000 تومان
مسئله مورد بررسی در این پژوهش عبارت بود از اینکه (آیا بین باورهای مرکزی با رضایت زناشویی معلمان مقطع ابتدایی شهر سرخس رابطه معناداری وجوددارد؟). روش شناسی : این پژوهش که با هدف بررسی رابطه بین باورهای مرکزی با رضایت...
14,000 تومان
بیان مسئله : مسئله مورد بررسی در این پژوهش عبارت بود از اینکه (آیا بین باورهای مرکزی با رضایت زناشویی ورضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی شهر سرخس رابطه معناداری وجود دارد؟). روش شناسی : این پژوهش که با هدف بررسی...
15,000 تومان
فهرست مطالب : چکیده : ب فصل اول : ۱ طرح تحقیق. ۱ مقدمه : ۲ طرح مسئله : ۵ اهداف تحقیق : ۶ فرضیه های تحقیق : ۶ فرضیه اصلی : ۶ فرضیه های فرعی : ۶ تعریف واژگان...
32,000 تومان
هدف و زمینه : امروزه نقش رضایت مشتری بر وفاداری برند بیش از پیش حائز اهمیت می باشد. در این بین متغیرهای دیگری از جمله تأثیر کیفیت خدمات ، تصویر سازمان و ارزش ادراک شده نیز بی تأثیر نمی باشد....
4,000 تومان
عاطفه عبارتست از حالت هيجاني شخص كه انديشه او را همراهي مي كند. عاطفه و هيجان اغلب به طور متداول به كار مي روند.اما خلق حالتي نافذ تر و پاياتر از دو حالت قبلي است.بدين معني كه ممكن است خلق...
3,500 تومان
چکیده : دستیابی به امکانات که جامعه آنها را به عنوان ملاک های خوشبختی می داند، لزوما احساس خوشبختی را برای فرد به ارمغان نمی آورد. اماگاهی اوقات افرادی که از این امکانات برخوردار نیستند احساس رضایت شگرفی دارند. همچنین...
4,000 تومان
چکیده : این پژوهش به منظور شناخت عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ملی شهرستان مهاباد و ارایهی راهکارهایی برای افزایش رضایت مشتریان انجام شده است. این تحقیق که پژوهشی کاربردی و از نوع توصیفی است، به شیوهی میدانی انجام...