در حال نمایش 4 نتیجه
32,500 تومان
خلاصــه محتوا ؛ پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر قدرت دلبستگی به برند بر ارزش ویژه برند با نقش واسط اعتماد به برند انجام شده است تا به دانشگاه کمک کند ارزش ویژه برند بهتری داشته باشند و در گام...
2,000 تومان
خلاصـه محتــوا ؛ وفاداری مصرف کننده به برند :حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر...
32,000 تومان
خلاصــه محتوا ؛ هدف و زمینه : امروزه نقش رضایت مشتری بر وفاداری برند بیش از پیش حائز اهمیت می باشد. در این بین متغیرهای دیگری از جمله تأثیر کیفیت خدمات ، تصویر سازمان و ارزش ادراک شده نیز بی...
5,000 تومان
خلاصـه محتـوا ؛ در شرایط به شدت رقابتی امروز، حفظ و افزایش سهم بازار نتیجه ی عملکرد برند است. تامیین کنندگان برای اینکه بتوانند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند و از رقبای خود پیشی بگیرند،نیازمند مدیریت برند هستند.و...