مشاهده همه 4 نتیجه
32,500 تومان
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر قدرت دلبستگی به برند بر ارزش ویژه برند با نقش واسط اعتماد به برند انجام شده است تا به دانشگاه کمک کند ارزش ویژه برند بهتری داشته باشند و در گام بالاتر از طریق...
2,000 تومان
وفاداری مصرف کننده به برند : حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار...
32,000 تومان
هدف و زمینه : امروزه نقش رضایت مشتری بر وفاداری برند بیش از پیش حائز اهمیت می باشد. در این بین متغیرهای دیگری از جمله تأثیر کیفیت خدمات ، تصویر سازمان و ارزش ادراک شده نیز بی تأثیر نمی باشد....
5,000 تومان
در شرایط به شدت رقابتی امروز، حفظ و افزایش سهم بازار نتیجه ی عملکرد برند است. تامیین کنندگان برای اینکه بتوانند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند و از رقبای خود پیشی بگیرند،نیازمند مدیریت برند هستند.و ازآن می توان...