در حال نمایش 3 نتیجه
36,000 تومان
فهرست مطالب : چکیده : ب بخش اول : ۱ آشنایی با مفاهیم اولیه. ۱ مقدمه : ۲ بازاریابی چیست؟. ۳ مفاهیم جامع : ۳ تعیین اهداف : ۳ روشن بودن و قابل اندازهگیری بودن اهداف : ۴ اهداف عمومی...
11,000 تومان
چکیده : نخستین و مهم ترین اصل بازاریابی تمرکز بر نیازها و خواسته ها ی مشتر یان است؛ زیرا بدون توجه به آن، شرکت ها در محیط رقابتی امروز قادر به ادامه حیات نخواهند بود. شرکت ها می دانند که...
9,000 تومان
چکیده : دیدگاه تعریف مجدد ' بازآر یابی ' توسط AMA در اصطلاحات خدماتی / رابطه ای مطرح شده است ، و یک بازنگری جدیدد در مسیر رایج تحقیق در بازآریابی صورت گرفته است (لیتر و تاینان ۲۰۰۵) ، آن...