در حال نمایش 4 نتیجه
32,500 تومان
خلاصــه محتوا ؛ پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر قدرت دلبستگی به برند بر ارزش ویژه برند با نقش واسط اعتماد به برند انجام شده است تا به دانشگاه کمک کند ارزش ویژه برند بهتری داشته باشند و در گام...
12,000 تومان
خلاصـه محتـوا ؛ سرمایه اجتماعی یکی از مفاهیمی است که در چند سال اخیر مورد توجه اقتصاددانان قرار گرفته و مطالعات گسترده ای در باب اثر گذاری آن بر روی اقتصاد صورت گرفته است . مفهوم سرمایه اجتماعی یک مفهوم...
2,000 تومان
چکیده : این پژوهش با هدف بررسی اثر اعتماد مشتریان بر پـذیرش بانکـداری اینترنتـی بـر مبنـای مدل پذیرش فناوری (Technology Acceptance Model) (TAM) انجام گرفته است. مـدل پـذیرش فناوری یکی از مدل هایی است که بهطور گسترده و وسیع برای...
4,000 تومان
فهرست مطالب : فصل اول. ۶ کلیات.. ۶ مقدمه : ۷ بیان مساله : ۸ ضرورت انجام تحقیق : ۹ اهداف تحقیق : ۹ فرضیه های تحقیق : ۹ تعاریف نظری : ۱۰ طلاق : ۱۰ طلاق عاطفی: ۱۰ اعتماد...