مشاهده همه 4 نتیجه
32,500 تومان
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر قدرت دلبستگی به برند بر ارزش ویژه برند با نقش واسط اعتماد به برند انجام شده است تا به دانشگاه کمک کند ارزش ویژه برند بهتری داشته باشند و در گام بالاتر از طریق...
12,000 تومان
سرمایه اجتماعی یکی از مفاهیمی است که در چند سال اخیر مورد توجه اقتصاددانان قرار گرفته و مطالعات گسترده ای در باب اثر گذاری آن بر روی اقتصاد صورت گرفته است . مفهوم سرمایه اجتماعی یک مفهوم گسترده است که...
2,000 تومان
چکیده : این پژوهش با هدف بررسی اثر اعتماد مشتریان بر پـذیرش بانکـداری اینترنتـی بـر مبنـای مدل پذیرش فناوری (Technology Acceptance Model) (TAM) انجام گرفته است. مـدل پـذیرش فناوری یکی از مدل هایی است که بهطور گسترده و وسیع برای...
4,000 تومان
فهرست مطالب : فصل اول. ۶ کلیات.. ۶ مقدمه : ۷ بیان مساله : ۸ ضرورت انجام تحقیق : ۹ اهداف تحقیق : ۹ فرضیه های تحقیق : ۹ تعاریف نظری : ۱۰ طلاق : ۱۰ طلاق عاطفی: ۱۰ اعتماد...