مشاهده همه 5 نتیجه
10,000 تومان
ارزش زمانی پول در علم اقتصاد، وجود نقدی است که در آینده به طور یکجا، یا به مرور، دریافت (یا پرداخت) خواهد شد. پول، هرچه زودتر دریافت شود، دارای ارزش بیشتری است. این اصل اساسی در امور مالی، نشان دهنده...
32,500 تومان
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر قدرت دلبستگی به برند بر ارزش ویژه برند با نقش واسط اعتماد به برند انجام شده است تا به دانشگاه کمک کند ارزش ویژه برند بهتری داشته باشند و در گام بالاتر از طریق...
2,800 تومان
پس از جنگ جهاني دوم بنا به دلايل متعدد بسياري از كشورها درصدد اصلاح ساختار مالياتي خود بر آمدند. در اين ميان ماليات بر ارزش افزوده در دو دهه ي گذشته به عنوان يك روش جديد مطرح شده و به...
2,500 تومان
فهرست مطالب : چکیده : ۳ مقدمه ۴ اهمیت و اهداف نظام مطلوب ارزشگذاری پول ملی ۵ نحوه ارزش گذاری پول ملی ۵ مشکلات موجود درنظامارزشگذاریپولملی و ریشههای آن ۷ مشکلات نظام ارزشگذاری پول ملی، طبق شواهد موجود، به صورت...
32,000 تومان
هدف و زمینه : امروزه نقش رضایت مشتری بر وفاداری برند بیش از پیش حائز اهمیت می باشد. در این بین متغیرهای دیگری از جمله تأثیر کیفیت خدمات ، تصویر سازمان و ارزش ادراک شده نیز بی تأثیر نمی باشد....