نمایش 154–162 از 704 نتیجه
2,500 تومان
نگاه کلی ؛ تعهد مهمترین نکته برای داشتن یک زندگی مشترک سالم و پایدار است، تعهد یعنی این که هر دو طرف بخواهند رابطه خود را در گذر زمان حفظ کنند و به آن وفادار بمانند، متعهد بودن به رابطه...
6,000 تومان
نگاه کلی ؛ این آزمون توسط شلو و همکاران (۱۹۹۳) به نقل از برهمند، نریمانی و امانی، ۱۳۸۵، براساس مدل پردازش عددی مک کلوسکی، کارامازا و باسیلی (۱۹۸۵) به نقل از برهمند، نریمانی و امانی، ۱۳۸۵، ساخته شده است و...
1,000 تومان
نگاه کلی ؛ اختلال اجتناب تجربی نوعی اختلال است که در آن فرد از یک تجربه منفور اجتناب می کند یا از آن فرار می کند. احساسات ، عواطف یا افکار منفی پذیرفته نیستند ، و همه نیروها را بر فرار...
2,000 تومان
خلاصـه محتــوا ؛ پرسشنامه احساس ناکامی توسط گیلبرت و آلن در سال 1998 و بر اساس نظریه جایگاه اجتماعی ساخته شده است. تحقیقات گسترده ای بر مبنای این پرسشنامه از آن سال انجام شده و رابطه آن با ناامیدی، افسردگی،...
1,800 تومان
خلاصـه محتــوا ؛ پرسشنامه احساس گناه یکی از ابزارهای خودسنجی تهیه شده در زمینه احساس گناه است. این پرسشنامه توسط کوگلر و جونز بین سال های 1988 تا 1992 ساخته شده، تکمیل و اصلاح گردیده است.مولفه های پرسشنامه :1.خصیصه گناه2.حالت...
2,500 تومان
نگاه کلی ؛ مفهوم ارزش ادراک شده ؛ارزش ادراك شده عبارت است از ارزيابي كلي مصرف كننده از مطلوبيت يك محصول براساس ادراكات از آنچه دريافت مي دارد و آنچه كه در ازاي آن مي دهد. ريشه مفهوم ارزش خدمات...
2,000 تومان
نگاه کلی ؛ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری: راهبردهای انگیزشی شامل جهت گیری هدف پیشرفت ، خودکارآمدی، اضطراب امتحان و راهبردهای یادگیری شامل راهبردهای شناختی یادگیری و یادگیری از همتایان است.پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری یک ابزار خودگزارش دهی ۸۱ آیتمی...
2,400 تومان
نگاه کلی ؛ معرفی پرسشنامهپرسشنامه رضایت مشتری (حمیدی و همکاران (1390)) دارای 7 صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است.فایل ورد پرسشنامه رضایت مشتری (حمیدی و همکاران (1390))...
2,000 تومان
نگاه کلی ؛ پرسشنامه سرمایه روانشناختی، لوتانز (۲۰۰۷) طراحی شده است. این پرسشنامه دارای ۲۴ سوال و ۴ مؤلفه امیدواری، تاب آوری، خوش بینی و خودکارآمدی می باشد و بر اساس طیف شش گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (با...