فهرست مطالب :
- چکیده: ۴
- فصل اول ۶
- مقدمه ۶
- اهداف تحقیق ۶
- فرضیه تحقیق ۶
- ضرورت و اهمیت مساله ۶
- تعاریف عملیاتی واژه ها ۶
- مقدمه: ۸
- اهداف تحقیق ۱۱
- فرضیه های تحقیق ۱۲
- ضرورت و اهمیت مساله ۱۳
- تعاریف عملیاتی واژه ها ۱۵
- امکانات آموزشی ۱۶
- فصل دوم ۱۷
- ادبیات پژوهش ۱۷
- تعریف پرورش ۱۸
- تعریف آموزش: ۱۸
- تعریف یادگیری: ۲۱
- آموزش و پرورش در جهان سوم: ۲۷
- برنامه های آموزشی متوسطه: ۳۰
- نوجوانی و سن نوجوانی: ۳۳
- احتیاجات اساسی جوانان در دوره بلوغ: ۳۸
- والدین قاطع و اطمینان بخش: ۴۲
- والدین خود کامه و مستبد: ۴۲
- عوامل خانوادگی و اجتماعی موثر برپیشرفت تحصیلی: ۵۱
- شرایط عاطفی و امنیت خانواده: ۵۱
- شرایط اجتماعی و اقتصادی: ۵۴
- نفوذ همسالان و پدر و مادر ۵۹
- پذیرش اجتماعی، طرد و بی اعتنایی: ۶۱
- دوستی ها در دوره نوجوانی: ۶۲
- توانایی معلم در ارتباط مطلوب با دانش آموزان: ۶۷
- فنون ایجاد انگیزش در یادگیرندگان: ۷۰
- فهرست منابع و مأخذ : ۷۴
قوانین ارسال دیدگاه