- خلاصـه محتـوا ؛
مدیران در انجام وظایف خویش نقش های متعددی را ایفا می کنند. نقش هدایت، دیده بانی، تشریفات، ترویج و نقش های دیگر که طبیعت کار آن ها است. مذاکره نیز یکی از نقش های بسیار مهمی است که مدیران بخش قابل ملاحظه ای از وقت خود را به آن اختصاص می دهند. مذاکره با بانک به منظور تامین منابع مالی مورد نظر سازمان، مذاکره با فروشندگان مواد اولیه و قطعات مورد نیاز برای تولید، و همچنین مذاکره با سهامداران به منظور جلب همکاری آن ها ،همه تلاش هایی هستند که مدیران به قصد توفیق و حصول نتیجه، وقت زیادی از خود صرف آن می کنند علاوه برمدیران شرکت کارمندان بخش فروش و ارائه دهندگان خدمت نیز برای موفقیت در امر فروش نیاز به آگاهی از روش هاا وفنون مذاکره دارند. شما بهه عنوان یک مذاکره کننده نقطه ارتباط مشتری با کمپانی وسازمان هستید. در واقع تنها قدرت تکلم و سخنگفتن، بهخودی خود نمیتواند در ارتباطات و تعاملاتی که به کار میرود نقش اساسی را ایفا کند، فرایند دیگر مورد نیاز زبان بدن و اشارات است که در جهت بهتر کردن و بهبود هرچه بیشتراین روابط نقش بسزایی را ایفا میکند...
- امکانـات محصـول ؛
- تصاویر رنگی
- تمایز رنگ متن و پس زمینه
- استفاده از فونت های رایج
- ویراستاری شکیل
- قابل ویرایش بودن استایل ها
- توضیـح ؛
محصول فوق پژوهشی در قالب فایل پاورپوینت جهت ارائه عموم متقاضیان می باشد که توسط فروشگاه فالود تهیه و تنظیم شده است.
- سفـارش جدیـد !
در صورتی که محصولی مورد نظر شما است که در فروشگاه موجود نمی باشد می توانید از طریق فرم زیر نسبت به ثبت درخواست و دریافت محصول مورد نظر اقدام نمایید.
قوانین ارسال دیدگاه