پایان نامه

قیمت : 30,000 تومان

تعداد خرید ها

7 نفر این محصول را خریداری کرده اند

تعداد بازدیدها

556 نفر از این محصول بازدید کرده اند

تعداد دیدگاه ها

0 نفر درباره محصول نظر داده اند

فهرست مطالب :

  • ﻓﺼﻞ اول
  • -۱-۱ ﻣﻘﺪﻣﻪ          . ۹
  • -۲-۱ ﻃﺮح ﻣﺴﺎﻟﻪ   ۹
  • -۳-۱ ﻫﺪف و ﺳﻮاﻻت ﭘﮋوﻫﺶ            ۱۳
  • -۴-۱ ﺗﻌﺮﯾﻒ واژهﻫﺎی ﮐﻠﯿﺪی ۱۵
  • -۱-۴-۱ اﺳﺘﺮاﺗﮋی  ۱۵
  • -۲-۴-۱ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ۱۶ …………………………..
  • -۱ -۲-۴-۱ ﺗﻔﺎوت اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ﺑﺎ دﯾﮕﺮ اﺳﺘﺮاﺗﮋیﻫﺎ     ۱۷
  • -۳-۴-۱ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ    ۱۹
  • -۴-۴-۱ ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی          ۲۰
  • -۵-۱ ﻣﻔﺮوﺿﺎت و ﻣﺤﺪوده ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی            ۲۲
  • -۱-۵-۱ ﭘﯿﺶﻓﺮضﻫﺎی ﻓﺮآﯾﻨﺪی          . ۲۳
  • -۲-۵-۱ ﭘﯿﺶﻓﺮضﻫﺎی ﻣﺤﺘﻮاﯾﯽ          .. ۲۳
  • -۳-۵-۱ ﻣﺤﺪوده ﻣﺪل           ۲۴
  • ﻓﺼﻞ دوم
  • -۱-۲ ﻣﻘﺪﻣﻪ ۲۷     …………………………..
  • -۲-۲ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ و ﻣﺴﺎﻟﻪ ﭘﺎﺑﺮﺟﺎﯾﯽ ۲۷            …………………………..
  • -۳-۲ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ روﯾﮑﺮد اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺑﺮاﺑﺮ دﯾﺪﮔﺎهﻫﺎ و روﯾﮑﺮدﻫﺎی رﻗﯿﺐ   ۲۹
  • -۱-۳-۲ اﺳﺘﺮاﺗﮋیﻫﺎی ﭼﻨﺪﮔﺎﻧﻪ ﻫﻤﺰﻣﺎن ۲۹
  • -۲-۳-۲ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﻏﻠﻄﺎن ۳۰         …………………………..
  • -۳-۳-۲ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺷﮑﻞدﻫﻨﺪه ۳۰        …………………………..
  • -۴-۳-۲ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻣﺮﺣﻠﻪای  ۳۱
  • -۵-۳-۲ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ      ۳۲
  • -۶-۳-۲ روﯾﮑﺮد ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ           ۳۲
  • -۷-۳-۲ روﯾﮑﺮد اﻓﺰوﻧﮕﺮی، ﯾﺎدﮔﯿﺮی و ﺗﮑﺎﻣﻞ    ۳۳
  • -۸-۳-۲ روﯾﮑﺮد ﻧﻔﯽ اﺳﺘﺮاﺗﮋی          .. ۳۵
  • -۹-۳-۲ روﯾﮑﺮدﻫﺎی دﯾﮕﺮ    ۳۵
  • -۱۰-۳-۲ ﻧﻤﻮدار روﯾﮑﺮدﻫﺎی ﭘﯿﺸﮕﻔﺘﻪ  ۳۶
  • -۴-۲ ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺟﺴﺘﺠﻮ، ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ، ﺑﺮرﺳﯽ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻓﻨﻮن         ۳۹
  • -۵-۲ ﻓﻦ اول: ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ      ۴۳
  • ﻣﻌﺮﻓﯽ    ۴۳
  • ﻧﻘﺶ ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ     ۴۶
  • ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ       ۴۷
  • ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و ﻗﻮت ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ    ۴۷
  • ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ       ۴۹
  • ﻧﺘﯿﺠﻪﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ       ۵۲
  • -۶-۲ ﻓﻦ دوم: ﺗﺤﻠﯿﻞ ذﯾﻨﻔﻌﺎن و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺎ روﯾﮑﺮد ذﯾﻨﻔﻌﺎن          ۵۳
  • ﻣﻌﺮﻓﯽ    ۵۳
  • ﻧﻘﺶ ﺗﺤﻠﯿﻞ ذﯾﻨﻔﻌﺎن در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ            ۵۴
  • ﺷﻨﺎﺧﺖ و ﻃﺒﻘﻪﺑﻨﺪی اﻧﻮاع ذﯾﻨﻔﻌﺎن ۵۵   …………………………..
  • ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺎ روﯾﮑﺮد ذﯾﻨﻔﻌﺎن ۵۶         …………………………..
  • ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و ﻗﻮت ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺎ روﯾﮑﺮد ذﯾﻨﻔﻌﺎن            ۶۰
  • ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺎ روﯾﮑﺮد ذﯾﻨﻔﻌﺎن ۶۰
  • -۷-۲ ﻓﻦ ﺳﻮم: ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﻣﻔﺮوﺿﺎت     ۶۲
  • ﻣﻌﺮﻓﯽ    ۶۲
  • ارزشاﻓﺰوده ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺮﭘﺎﯾﻪ ﻣﻔﺮوﺿﺎت در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ        ۶۳
  • ﺷﻨﺎﺧﺖ و ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪی اﻧﻮاع ﻣﻔﺮوﺿﺎت ۶۵          …………………………..
  • ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﻣﻔﺮوﺿﺎت  ۶۸
  • ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺑﯿﺸﺘﺮ در ﻣﻮرد ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ اول و دوم           ۶۹
  • ﺟﺪاﺳﺎزی ﻣﻔﺮوﺿﺎت ﻣﺒﻨﺎﯾﯽ و آﺳﯿﺐ ﭘﺬﯾﺮ ۷۲      …………………………..
  • ﻧﻘﺎط ﻗﻮت و ﺿﻌﻒ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺮﭘﺎﯾﻪ ﻣﻔﺮوﺿﺎت   ۷۶
  • ﻧﻘﺎط ﻗﻮت اﯾﻦ ﺗﮑﻨﯿﮏ           ۷۷
  • ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ اﯾﻦ ﺗﮑﻨﯿﮏ        ۷۸
  • ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﻣﻔﺮوﺿﺎت   ۷۹
  • -۸-۲ ﻓﻦ ﭼﻬﺎرم: ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺣﺎﻻت و اﺛﺮات ﺧﻄﺎ        ۸۱
  • ﻣﻌﺮﻓﯽ    ۸۱
  • ﻧﻘﺶ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺣﺎﻻت و اﺛﺮات ﺧﻄﺎ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ         ۸۳
  • ﺷﻨﺎﺧﺖ و ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪی اﻧﻮاع ﻣﺨﺘﻠﻒ اﯾﻦ ﺗﮑﻨﯿﮏ     ۸۳
  • ﺻﻔﺤﻪ ۲ ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ
  • ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺣﺎﻻت و اﺛﺮات ﺧﻄﺎ          ۸۴
  • ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و ﻗﻮت ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺣﺎﻻت و اﺛﺮات ﺧﻄﺎ       ۸۸
  • ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﻓﻦ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺣﺎﻻت و اﺛﺮات ﺧﻄﺎ  ۸۹
  • -۹-۲ ﻓﻦ ﭘﻨﺠﻢ: ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ درﺧﺖ ﺧﻄﺎ          ۹۱
  • ﻣﻌﺮﻓﯽ    ۹۱
  • ﻧﻘﺶ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ درﺧﺖ ﺧﻄﺎ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ       ۹۱
  • ﺷﻨﺎﺧﺖ اﻧﻮاع ﻣﺘﺪوﻟﻮژیﻫﺎی اﯾﻦ ﺗﮑﻨﯿﮏ ۹۲
  • ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ درﺧﺖ ﺧﻄﺎ        ۹۲
  • ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و ﻗﻮت ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ درﺧﺖ ﺧﻄﺎ      ۹۵
  • ﺗﻔﺎوت ﺗﺤﻠﯿﻞ درﺧﺖ ﺧﻄﺎ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺣﺎﻻت و اﺛﺮات ﺧﻄﺎ       ۹۶
  • ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﺗﮑﻨﯿﮏ درﺧﺖ ﺧﻄﺎ ۹۷          …………………………..
  • -۱۰-۲ ﻓﻦ ﺷﺸﻢ: ﺗﺤﻠﯿﻞ اﺛﺮات ﺟﺎﻧﺒﯽ راه ﺣﻞ       ۹۹
  • ﻣﻌﺮﻓﯽ    ۹۹
  • ﻧﻘﺶ ﺗﺤﻠﯿﻞ اﺛﺮات ﺟﺎﻧﺒﯽ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ    ۹۹
  • ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ اﺛﺮات ﺟﺎﻧﺒﯽ       ۱۰۰
  • ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و ﻗﻮت ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ اﺛﺮات ﺟﺎﻧﺒﯽ راه ﺣﻞ ۱۰۲٫٫          …………………………..
  • ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﻓﻦ ﺗﺤﻠﯿﻞ اﺛﺮات ﺟﺎﻧﺒﯽ راه ﺣﻞ  ۱۰۳
  • -۱۱-۲ ﻓﻦ ﻫﻔﺘﻢ: ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﺑﺎﻟﻘﻮه        ۱۰۵
  • ﻣﻌﺮﻓﯽ    .. ۱۰۵
  • ﻧﻘﺶ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﺑﺎﻟﻘﻮه در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ    ۱۰۵
  • ﺷﻨﺎﺧﺖ و ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪی اﻧﻮاع اﻗﺪاﻣﺎت ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدی اﯾﻦ ﺗﮑﻨﯿﮏ     ۱۰۶
  • ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﺑﺎﻟﻘﻮه        ۱۰۶
  • ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و ﻗﻮت ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﺑﺎﻟﻘﻮه     ۱۰۹
  • ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﻓﻦ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﺑﺎﻟﻘﻮه            ۱۰۹
  • -۱۲-۲ ﻓﻦ ﻫﺸﺘﻢ: ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺣﺴﺎس ﺑﻪ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ        . ۱۱۰
  • ﻣﻌﺮﻓﯽ    ۱۱۰
  • ﻧﻘﺶ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺣﺴﺎس ﺑﻪ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ           ۱۱۰
  • ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺣﺴﺎس ﺑﻪ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ           ۱۱۱
  • ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﻓﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺣﺴﺎس ﺑﻪ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ   ۱۱۲
  • -۱۳-۲ ﻓﻦ ﻧﻬﻢ: ﺳﻨﺎرﯾﻮﭘﺮدازی ﯾﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی ﺳﻨﺎرﯾﻮ        ۱۱۴
  • ﺻﻔﺤﻪ ۳ ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ
  • ﻣﻌﺮﻓﯽ    ۱۱۴
  • ﻧﻘﺶ ﺳﻨﺎرﯾﻮﭘﺮدازی در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ         ۱۱۴
  • ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺳﻨﺎرﯾﻮﭘﺮدازی          ۱۱۶
  • ﻧﻘﺎط ﻗﻮت و ﺿﻌﻒ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺳﻨﺎرﯾﻮﭘﺮدازی          ۱۲۲
  • ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺳﻨﺎرﯾﻮﭘﺮدازی            ۱۲۳
  • -۱۴-۲ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ و ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﻓﺼﻞ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ادﺑﯿﺎت     . ۱۲۵
  • ﻓﺼﻞ ﺳﻮم
  • -۱-۳ ﻣﻘﺪﻣﻪ          ۱۳۶
  • -۲ -۳ دو ﺑﺨﺶ اﺻﻠﯽ ﭘﮋوﻫﺶ            .. ۱۳۶
  • -۳-۳ ﺑﺨﺶ اول ﭘﮋوﻫﺶ، ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻗﺪام ﭘﮋوﻫﯽ        ۱۳۶
  • -۱-۳-۳ ﭼﯿﺴﺘﯽ اﻗﺪام ﭘﮋوﻫﯽ  ۱۳۷
  • -۲-۳-۳ ﭼﺮاﯾﯽ اﻧﺘﺨﺎب اﻗﺪام ﭘﮋوﻫﯽ     ۱۳۷
  • -۳-۳-۳ ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ اﻗﺪام ﭘﮋوﻫﯽ           ۱۳۸
  • -۴-۳ ﮔﺎم ﻫﺎی اﺟﺮاﯾﯽ ﺑﺨﺶ اول ﭘﮋوﻫﺶ           ۱۴۲
  • -۱-۴-۳ ﮔﺎم اول: ﺗﺸﺨﯿﺺ ﻣﺴﺎﻟﻪ         ۱۴۲
  • -۲-۴-۳ ﮔﺎم دوم: ﻃﺮح رﯾﺰی ﯾﮏ راه ﺣﻞ اوﻟﯿﻪ   ۱۴۲
  • ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ادﺑﯿﺎت ﻣﻮﺟﻮد           ۱۴۲
  • ﺗﺮﮐﯿﺐ ﻓﻨﻮن          ۱۴۲
  • -۱-۲-۴-۳ ﻫﺪف ﮔﺎم ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻓﺮﻋﯽ اول از ﮔﺎم دوم ۱۴۲
  • -۲ -۲-۴ -۳ روش ﻧﻤﻮﻧﻪ ﮔﯿﺮی           ۱۴۲
  • -۳-۲-۴ -۳ روش ﺟﻤﻊآوری اﻃﻼﻋﺎت  ۱۴۶
  • -۴-۲-۴ -۳ روش ﺗﺤﻠﯿﻞ اﻃﻼﻋﺎت ۱۴۷ …………………………..
  • -۱-۴-۲-۴ -۳ ﺗﻌﯿﯿﻦ راﺑﻄﻪ ﺑﺎﻓﺘﺎری ﺑﯿﻦ اﺟﺰای ﻣﺪل          ۱۴۹
  • -۲-۴-۲-۴ -۳ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﯿﻦ اﺟﺰای ﻣﺪل ﺑﺮاﺳﺎس راﺑﻄﻪ ﺑﺎﻓﺘﺎری ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺷﺪه ﻣﺸﺨﺺ           ۱۵۰
  • -۳-۴-۲-۴-۳ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻣﺎﺗﺮﯾﺲ ﻣﺠﺎور      ۱۵۱
  • -۴-۴-۲-۲-۴ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻣﺎﺗﺮﯾﺲ دﺳﺘﺮﺳﯽ ۱۵۱
  • -۵-۴-۲-۴ -۳ اﻓﺮازﺑﻨﺪی ﻣﺪل ﺑﻪ ﺳﻄﻮح ﻣﺨﺘﻠﻒ   . ۱۵۲
  • -۵-۲-۲-۴-۳ روش ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺗﻀﻤﯿﻦ رواﯾﯽ   ۱۵۴
  • -۶-۲-۲-۴ -۳ روش ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺗﻀﻤﯿﻦ ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ   ۱۵۴
  • -۳-۴ -۳ ﮔﺎم ﺳﻮم: اﺟﺮای آزﻣﺎﯾﺸﯽ      ۱۵۵
  • ﺻﻔﺤﻪ ۴ ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ
  • -۴-۴ -۳ ﮔﺎم ﭼﻬﺎرم: رﺻﺪ و ﻣﺸﺎﻫﺪه     ۱۵۶
  • -۵-۴-۳ ﮔﺎم ﭘﻨﺠﻢ؛ ﺑﺎزﺗﺎب و اﻧﻌﮑﺎس     ۱۵۸
  • -۱-۵-۴ -۳ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﻓﺮدی ﺑﺎ ﺗﮑﺘﮏ ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن       ۱۵۸
  • -۲-۵-۴ -۳ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﮔﺮوﻫﯽ (ﺟﻤﻌﯽ)      ۱۵۸
  • -۶-۴ -۳ ﮔﺎم ﺷﺸﻢ: اداﻣﻪ ﭼﺮﺧﻪ اﻗﺪام ﭘﮋوﻫﯽ (ﻃﺮحرﯾﺰی و اﻗﺪام ﻣﺠﺪد)           .. ۱۶۰
  • -۵ -۳ ﺑﺨﺶ دوم ﭘﮋوﻫﺶ: ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﯿﺪاﻧﯽ ﻣﺪل ﺑﺪﺳﺖ آﻣﺪه ﺑﺎ روش ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ         ۱۶۲
  • -۱-۵ -۳ ﭼﯿﺴﺘﯽ ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ       ۱۶۲
  • -۲-۵ ﭼﺮاﯾﯽ اﻧﺘﺨﺎب ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ  .. ۱۶۳
  • -۳-۵ -۳ ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ    ۱۶۴
  • -۱-۳-۵ -۳ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻧﯿﺎزﻫﺎی اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ    ۱۶۴
  • -۲-۳-۵ -۳ ﻃﺮح ﻧﻤﻮﻧﻪ ﮔﯿﺮی و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﺎن    ۱۶۴
  • -۳-۳-۵ -۳ اﺑﺰار ﮔﺮدآوری دادﻫﻬﺎ       ۱۶۶
  • -۴ -۳-۵ -۳ دادهﭘﺮدازی       ۱۷۰
  • -۵-۳-۵-۳ ﺗﺤﻠﯿﻞ دادهﻫﺎ        ۱۷۰
  • -۴-۵ روش ﺑﻪ ﮐﺎر ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺗﻀﻤﯿﻦ ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ ۱۷۲
  • -۵-۵ -۳ روش ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺗﻀﻤﯿﻦ رواﯾﯽ         ۱۷۳
  • -۶ -۳ ﺗﺤﻠﯿﻞ و ﯾﺎدآوری ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ            ۱۷۶
  • ﻓﺼﻞ ﭼﻬﺎرم
  • -۱-۴ ﻣﻘﺪﻣﻪ          ۱۷۸
  • -۲-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺪﻟﺴﺎزی ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺗﻔﺴﯿﺮی     .. ۱۷۸
  • -۱-۲-۴ ﻣﺮﺣﻠﻪ ۱ ﻣﺪلﺳﺎزی: اﻧﺘﺨﺎب و ﺗﻌﯿﯿﻦ اﺟﺰای ﺗﺸﮑﯿﻞدﻫﻨﺪه ﻣﺪل            ۱۷۸
  • -۲-۲-۴ ﻣﺮﺣﻠﻪ ۲ ﻣﺪلﺳﺎزی: ﺗﻌﯿﯿﻦ راﺑﻄﻪ ﻣﺤﺘﻮاﯾﯽ (ﺑﺎﻓﺘﺎری) ﺑﯿﻦ اﺟﺰای ﻣﺪل   ۱۷۹
  • -۳-۲-۴ ﻣﺮﺣﻠﻪ ۳ ﻣﺪلﺳﺎزی: ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﯿﻦ اﺟﺰای ﻣﺪل           ۱۸۱
  • -۴-۲-۴ ﻣﺮﺣﻠﻪ ۴ ﻣﺪلﺳﺎزی: ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻣﺎﺗﺮﯾﺲ ﻣﺠﺎور           ۱۸۱
  • -۵-۲-۴ ﻣﺮﺣﻠﻪ ۵ ﻣﺪلﺳﺎزی: ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻣﺎﺗﺮﯾﺲ دﺳﺘﺮﺳﯽ      ۱۸۱
  • -۶-۲-۴ ﻣﺮﺣﻠﻪ ۶ ﻣﺪلﺳﺎزی: اﻓﺮازﺑﻨﺪی ﺳﯿﺴﺘﻢ (ﻣﺪل) ﺑﻪ ﺳﻄﻮح ﻣﺨﺘﻠﻒ          ۱۸۳
  • -۳-۴ ﯾﺎﻓﺘﻬﻬﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﮐﺎرﺑﺴﺖ ﻋﻤﻠﯽ ﻣﺪل ﺑﺎ روﯾﮑﺮد اﻗﺪام ﭘﮋوﻫﺎﻧﻪ ۱۹۱
  • -۱-۳-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﻓﺎز اﻗﺪام     . ۱۹۱
  • -۲-۳-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﻓﺎز رﺻﺪ و ﻣﺸﺎﻫﺪه    ۲۰۵
  • -۳-۳-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﻓﺎز اﻧﻌﮑﺎس و ﺑﺎزﺗﺎب ۲۰۷
  • ﺻﻔﺤﻪ ۵ ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ
  • -۱-۳-۳-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺑﺮآﻣﺪه از ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﻓﺮدی (اﻧﻌﮑﺎس ﻓﺮدی)          ۲۰۸
  • -۲-۳-۳-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺑﺮآﻣﺪه از ﺗﺤﻠﯿﻞ ﮔﺮوﻫﯽ (اﻧﻌﮑﺎس ﺟﻤﻌﯽ) ۲۱۰   …………………………..
  • -۴-۳-۴ ﻧﺴﺨﻪ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻣﺪل      ۲۱۲
  • -۴-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﺳﻨﺠﺶ ﻣﺪل از ﻃﺮﯾﻖ ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ      ۲۱۸
  • -۱-۴-۴ ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﺶﻧﺎﻣﻪ     ۲۱۹
  • -۲-۴-۴ ﻣﺴﯿﺮ اﻧﺠﺎم آزﻣﻮن و ﺗﺤﻠﯿﻞ آﻣﺎری         ۲۱۹
  • -۳-۴-۴ آزﻣﻮن ﻓﺮض ﻧﺮﻣﺎل ﺑﻮدن دادهﻫﺎ            ۲۲۰
  • -۴-۴-۴ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺑﻌﺪ ﮐﺎرﺑﺮدی ﺑﻮدن ﻣﺪل  ۲۲۲
  • -۵-۴-۴ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺑﻌﺪ ﺳﻬﻮﻟﺖ و ﺳﺎدﮔﯽ ﻣﺪل           ۲۲۵
  • -۶-۴-۴ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺑﻌﺪ ﺟﺎﻣﻌﯿﺖ و ﻣﺎﻧﻌﯿﺖ ﻣﺪل          ۲۲۹
  • -۷-۴-۴ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺑﻌﺪ ﺻﺤﺖ و درﺳﺘﯽ ﻣﺪل ۲۳۲    …………………………..
  • -۸-۴-۴ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺑﻌﺪ ﻧﻮآوری ﻣﺪل          ۲۳۴
  • -۹-۴-۴ اﯾﺪه ﻫﺎ و اﻧﺘﻘﺎدﻫﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ   . ۲۳۷
  • -۱۰-۴-۴ ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺣﺎﺻﻞ از ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ       ۲۴۰
  • -۱۱-۴-۴ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﯽ و راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ اﺑﻌﺎد ﻣﺪل .. ۲۴۳
  • -۵-۴ ﺧﻼﺻﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ ﻓﺼﻞ     ۲۴۸
  • ﻓﺼﻞ ﭘﻨﺠﻢ
  • -۱ -۵ ﻣﻘﺪﻣﻪ ۲۵۰  …………………………..
  • -۲ -۵ ﺑﺮرﺳﯽ دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ اﻫﺪاف ﭘﮋوﻫﺶ و ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﺳﻮاﻻت ﭘﮋوﻫﺶ ۲۵۰٫٫          …………………………..
  • -۳-۵ ﺗﺤﻠﯿﻞ دﺳﺘﺎوردﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺶ        ۲۵۱
  • -۱ -۳-۵ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻣﺪل ﺗﺎپ ﺑﺎ ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻧﻪﮔﺎﻧﻪ    ۲۵۱
  • -۲-۳-۵ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻣﺴﯿﺮ دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻣﺪل ﺗﺎپ ﺑﺎ دﯾﮕﺮ روشﻫﺎ  ۲۵۷
  • -۳-۳-۵ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺧﺮوﺟﯽ ﻣﻮرد اﻧﺘﻈﺎر ﻣﺪل ﺗﺎپ ﺑﺎ ﻣﺸﺨﺼﻪﻫﺎی اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ۲۵۹
  • -۴-۵ ﺗﺤﻠﯿﻞ و ﺗﻔﺴﯿﺮ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺶ ۲۶۵       …………………………..
  • -۱-۴-۵ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل اوﻟﯿﻪ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺪﻟﺴﺎزی ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺗﻔﺴﯿﺮی ۲۶۵     ………
  • -۲-۴-۵ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﮐﺎرﺑﺴﺖ ﻋﻤﻠﯽ ﻣﺪل ﺑﺎ روﯾﮑﺮد اﻗﺪاﻣﭙﮋوﻫﺎﻧﻪ ۲۶۶       ……………………..
  • -۳-۴-۵ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﻮدن ﻣﺪل  ۲۶۸
  • -۵-۵ ﻧﻮآوری و ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﭘﮋوﻫﺶ در ﭘﯿﺸﺒﺮد داﻧﺶ و ﺟﺎﯾﮕﺎه آن در ﻋﺮﺻﻪ ﻋﻠﻢ   ۲۷۰
  • -۱-۵-۵ اراﯾﻪ ﯾﮏ ﺟﻮاب ﻣﺸﺨﺺ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﺴﺎﻟﻪ واﻗﻌﯽ ﮐﺴﺐوﮐﺎرﻫﺎ    ۲۷۰
  • -۲-۵-۵ ﭘﯿﺸﺒﺮدن ادﺑﯿﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﭘﺎﺑﺮﺟﺎﯾﯽ       ۲۷۱
  • ﺻﻔﺤﻪ ۶ ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ
  • -۳-۵-۵ اراﯾﻪ روﺷﯽ ﺑﺮای ﻣﺪلﺳﺎزی ﮐﻤﯽ- ﮐﯿﻔﯽ.            .. ۲۷۱
  • -۴-۵-۵ اراﯾﻪ روﺷﯽ ﺑﺮای ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎ و ﻓﻨﻮن دﯾﮕﺮ   ۲۷۲
  • -۶-۵ ﻣﺤﺪودﯾﺖﻫﺎی ﺗﺤﻘﯿﻖ    ۲۷۲
  • -۷-۵ ﻣﺸﮑﻼت و ﻣﻮاﻧﻊ ﭘﮋوﻫﺶ          . ۲۷۴
  • -۱ -۷-۵ ﮐﻤﺒﻮد ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻋﻠﻤﯽ ﻗﺎﺑﻞ دﺳﺘﺮس و ﻗﺎﺑﻞ اﺳﺘﻔﺎده.     ۲۷۴
  • -۲-۷-۵ ﻣﺸﮑﻞ در دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﭘﮋوﻫﺶ ﻣﺸﺎﺑﻪ      ۲۷۵
  • -۳ -۷-۵ آﺷﻨﺎﯾﯽ ﻣﺤﺪود ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎ و اﻓﺮاد ﺑﺎ ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ و ﻓﻨﻮن ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﭘﺎﺑﺮﺟﺎﯾﯽ    ۲۷۵
  • -۴-۷-۵ ﻣﺤﺪودﯾﺖ در دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﻪ ﺧﺒﺮﮔﺎن ﺧﺎرج از ﮐﺸﻮر   ۲۷۵
  • -۵-۷-۵ زﻣﺎن ﻧﺎﮐﺎﻓﯽ ﺑﺮای ارزﯾﺎﺑﯽ اﺳﺘﺮاﺗﮋیﻫﺎ در ﻋﻤﻞ    ۲۷۵
  • -۸-۵ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدﻫﺎی ﮐﺎرﺑﺮدی    ۲۷۵
  • -۱-۸-۵ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺟﻌﺒﻪ اﺑﺰار ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﺧﻮد ﺑﺎ ﻣﺪل ﻫﺎی ﻣﺘﻔﺎوت از ﺟﻤﻠﻪ اﯾﻦ ﻣﺪل.  ۲۷۷
  • -۲-۸-۵ ارزﯾﺎﺑﯽ ﭘﺎﺑﺮﺟﺎﯾﯽ ﺗﺼﻤﯿﻤﺎت اﺗﺨﺎذ ﺷﺪه ﭘﯿﺶ از ﻧﻬﺎﯾﯽﺳﺎزی ﺗﺼﻤﯿﻤﺎت.  ۲۷۷
  • -۳-۸-۵ اﯾﻔﺎی ﻧﻘﺶ وﮐﯿﻞ ﺷﯿﻄﺎنﺻﻔﺖ ﺑﺎ روﯾﮑﺮد ﺳﻨﺠﺶ ﭘﺎﺑﺮﺟﺎﯾﯽ     ۲۷۷
  • -۴-۸-۵ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل ﺑﺮای ﮐﺎﻫﺶ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺗﻮﻫﻢ ﮐﻨﺘﺮل        ۲۷۸
  • -۵-۸-۵ ﻣﺴﺘﻨﺪﺳﺎزی ﺗﺼﻤﯿﻤﺎت ﺑﺮای ﺗﺤﻠﯿﻞﻫﺎی آﯾﻨﺪه         ۲۷۸
  • -۹-۵ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدﻫﺎی ﻧﻈﺮی و ﭘﮋوﻫﺸﯽ ۲۷۹          …………………………..
  • -۱-۹-۵ ﺧﻠﻖ ﻣﺪل ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ۲۷۹            …………………………..
  • -۲-۹-۵ ﮐﺎرﺑﺴﺖ اﯾﻦ ﻣﺪل در ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎی دﯾﮕﺮ ۲۷۹        …………………………..
  • -۳-۹-۵ درﺻﺪ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎ از اﺑﻌﺎد ﻣﺪل     ۲۸۰
  • -۴-۹-۵ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻋﻮاﻣﻞ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و رواﻧﯽ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋیﻫﺎی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ  ۲۸۰
  • -۵-۹-۵ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ و اﺳﺘﺮاﺗﮋیﻫﺎی ﻣﻨﻌﻄﻒ در ﻋﺮﺻﻪ ﻋﻤﻞ ۲۸۰
  • -۱۰-۵ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ            ۲۸۰

نگران نباش ! اگر محصولي رو میخوای که توی فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی و فوری تحویل بگیری !! …

نظرات کاربران

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد مورد نیاز علامت گذاری شده اند.*

محصولات مرتبط
Related Products