فهرست مطالب :
- ﻓﺼﻞ اول
- -۱-۱ ﻣﻘﺪﻣﻪ . ۹
- -۲-۱ ﻃﺮح ﻣﺴﺎﻟﻪ ۹
- -۳-۱ ﻫﺪف و ﺳﻮاﻻت ﭘﮋوﻫﺶ ۱۳
- -۴-۱ ﺗﻌﺮﯾﻒ واژهﻫﺎی ﮐﻠﯿﺪی ۱۵
- -۱-۴-۱ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ۱۵
- -۲-۴-۱ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ۱۶ …………………………..
- -۱ -۲-۴-۱ ﺗﻔﺎوت اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ﺑﺎ دﯾﮕﺮ اﺳﺘﺮاﺗﮋیﻫﺎ ۱۷
- -۳-۴-۱ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ ۱۹
- -۴-۴-۱ ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی ۲۰
- -۵-۱ ﻣﻔﺮوﺿﺎت و ﻣﺤﺪوده ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی ۲۲
- -۱-۵-۱ ﭘﯿﺶﻓﺮضﻫﺎی ﻓﺮآﯾﻨﺪی . ۲۳
- -۲-۵-۱ ﭘﯿﺶﻓﺮضﻫﺎی ﻣﺤﺘﻮاﯾﯽ .. ۲۳
- -۳-۵-۱ ﻣﺤﺪوده ﻣﺪل ۲۴
- ﻓﺼﻞ دوم
- -۱-۲ ﻣﻘﺪﻣﻪ ۲۷ …………………………..
- -۲-۲ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ و ﻣﺴﺎﻟﻪ ﭘﺎﺑﺮﺟﺎﯾﯽ ۲۷ …………………………..
- -۳-۲ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ روﯾﮑﺮد اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺑﺮاﺑﺮ دﯾﺪﮔﺎهﻫﺎ و روﯾﮑﺮدﻫﺎی رﻗﯿﺐ ۲۹
- -۱-۳-۲ اﺳﺘﺮاﺗﮋیﻫﺎی ﭼﻨﺪﮔﺎﻧﻪ ﻫﻤﺰﻣﺎن ۲۹
- -۲-۳-۲ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﻏﻠﻄﺎن ۳۰ …………………………..
- -۳-۳-۲ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺷﮑﻞدﻫﻨﺪه ۳۰ …………………………..
- -۴-۳-۲ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻣﺮﺣﻠﻪای ۳۱
- -۵-۳-۲ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ۳۲
- -۶-۳-۲ روﯾﮑﺮد ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ۳۲
- -۷-۳-۲ روﯾﮑﺮد اﻓﺰوﻧﮕﺮی، ﯾﺎدﮔﯿﺮی و ﺗﮑﺎﻣﻞ ۳۳
- -۸-۳-۲ روﯾﮑﺮد ﻧﻔﯽ اﺳﺘﺮاﺗﮋی .. ۳۵
- -۹-۳-۲ روﯾﮑﺮدﻫﺎی دﯾﮕﺮ ۳۵
- -۱۰-۳-۲ ﻧﻤﻮدار روﯾﮑﺮدﻫﺎی ﭘﯿﺸﮕﻔﺘﻪ ۳۶
- -۴-۲ ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺟﺴﺘﺠﻮ، ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ، ﺑﺮرﺳﯽ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻓﻨﻮن ۳۹
- -۵-۲ ﻓﻦ اول: ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ۴۳
- ﻣﻌﺮﻓﯽ ۴۳
- ﻧﻘﺶ ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ۴۶
- ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ۴۷
- ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و ﻗﻮت ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ۴۷
- ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ۴۹
- ﻧﺘﯿﺠﻪﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ۵۲
- -۶-۲ ﻓﻦ دوم: ﺗﺤﻠﯿﻞ ذﯾﻨﻔﻌﺎن و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺎ روﯾﮑﺮد ذﯾﻨﻔﻌﺎن ۵۳
- ﻣﻌﺮﻓﯽ ۵۳
- ﻧﻘﺶ ﺗﺤﻠﯿﻞ ذﯾﻨﻔﻌﺎن در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ۵۴
- ﺷﻨﺎﺧﺖ و ﻃﺒﻘﻪﺑﻨﺪی اﻧﻮاع ذﯾﻨﻔﻌﺎن ۵۵ …………………………..
- ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺎ روﯾﮑﺮد ذﯾﻨﻔﻌﺎن ۵۶ …………………………..
- ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و ﻗﻮت ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺎ روﯾﮑﺮد ذﯾﻨﻔﻌﺎن ۶۰
- ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺎ روﯾﮑﺮد ذﯾﻨﻔﻌﺎن ۶۰
- -۷-۲ ﻓﻦ ﺳﻮم: ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﻣﻔﺮوﺿﺎت ۶۲
- ﻣﻌﺮﻓﯽ ۶۲
- ارزشاﻓﺰوده ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺮﭘﺎﯾﻪ ﻣﻔﺮوﺿﺎت در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ۶۳
- ﺷﻨﺎﺧﺖ و ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪی اﻧﻮاع ﻣﻔﺮوﺿﺎت ۶۵ …………………………..
- ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﻣﻔﺮوﺿﺎت ۶۸
- ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺑﯿﺸﺘﺮ در ﻣﻮرد ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ اول و دوم ۶۹
- ﺟﺪاﺳﺎزی ﻣﻔﺮوﺿﺎت ﻣﺒﻨﺎﯾﯽ و آﺳﯿﺐ ﭘﺬﯾﺮ ۷۲ …………………………..
- ﻧﻘﺎط ﻗﻮت و ﺿﻌﻒ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺑﺮﭘﺎﯾﻪ ﻣﻔﺮوﺿﺎت ۷۶
- ﻧﻘﺎط ﻗﻮت اﯾﻦ ﺗﮑﻨﯿﮏ ۷۷
- ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ اﯾﻦ ﺗﮑﻨﯿﮏ ۷۸
- ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﻣﻔﺮوﺿﺎت ۷۹
- -۸-۲ ﻓﻦ ﭼﻬﺎرم: ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺣﺎﻻت و اﺛﺮات ﺧﻄﺎ ۸۱
- ﻣﻌﺮﻓﯽ ۸۱
- ﻧﻘﺶ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺣﺎﻻت و اﺛﺮات ﺧﻄﺎ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ۸۳
- ﺷﻨﺎﺧﺖ و ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪی اﻧﻮاع ﻣﺨﺘﻠﻒ اﯾﻦ ﺗﮑﻨﯿﮏ ۸۳
- ﺻﻔﺤﻪ ۲ ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ
- ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺣﺎﻻت و اﺛﺮات ﺧﻄﺎ ۸۴
- ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و ﻗﻮت ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺣﺎﻻت و اﺛﺮات ﺧﻄﺎ ۸۸
- ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﻓﻦ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺣﺎﻻت و اﺛﺮات ﺧﻄﺎ ۸۹
- -۹-۲ ﻓﻦ ﭘﻨﺠﻢ: ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ درﺧﺖ ﺧﻄﺎ ۹۱
- ﻣﻌﺮﻓﯽ ۹۱
- ﻧﻘﺶ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ درﺧﺖ ﺧﻄﺎ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ۹۱
- ﺷﻨﺎﺧﺖ اﻧﻮاع ﻣﺘﺪوﻟﻮژیﻫﺎی اﯾﻦ ﺗﮑﻨﯿﮏ ۹۲
- ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ درﺧﺖ ﺧﻄﺎ ۹۲
- ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و ﻗﻮت ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ درﺧﺖ ﺧﻄﺎ ۹۵
- ﺗﻔﺎوت ﺗﺤﻠﯿﻞ درﺧﺖ ﺧﻄﺎ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺣﺎﻻت و اﺛﺮات ﺧﻄﺎ ۹۶
- ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﺗﮑﻨﯿﮏ درﺧﺖ ﺧﻄﺎ ۹۷ …………………………..
- -۱۰-۲ ﻓﻦ ﺷﺸﻢ: ﺗﺤﻠﯿﻞ اﺛﺮات ﺟﺎﻧﺒﯽ راه ﺣﻞ ۹۹
- ﻣﻌﺮﻓﯽ ۹۹
- ﻧﻘﺶ ﺗﺤﻠﯿﻞ اﺛﺮات ﺟﺎﻧﺒﯽ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ۹۹
- ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ اﺛﺮات ﺟﺎﻧﺒﯽ ۱۰۰
- ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و ﻗﻮت ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ اﺛﺮات ﺟﺎﻧﺒﯽ راه ﺣﻞ ۱۰۲٫٫ …………………………..
- ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﻓﻦ ﺗﺤﻠﯿﻞ اﺛﺮات ﺟﺎﻧﺒﯽ راه ﺣﻞ ۱۰۳
- -۱۱-۲ ﻓﻦ ﻫﻔﺘﻢ: ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﺑﺎﻟﻘﻮه ۱۰۵
- ﻣﻌﺮﻓﯽ .. ۱۰۵
- ﻧﻘﺶ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﺑﺎﻟﻘﻮه در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ۱۰۵
- ﺷﻨﺎﺧﺖ و ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪی اﻧﻮاع اﻗﺪاﻣﺎت ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدی اﯾﻦ ﺗﮑﻨﯿﮏ ۱۰۶
- ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﺑﺎﻟﻘﻮه ۱۰۶
- ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و ﻗﻮت ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﺑﺎﻟﻘﻮه ۱۰۹
- ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﻓﻦ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﺑﺎﻟﻘﻮه ۱۰۹
- -۱۲-۲ ﻓﻦ ﻫﺸﺘﻢ: ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺣﺴﺎس ﺑﻪ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ . ۱۱۰
- ﻣﻌﺮﻓﯽ ۱۱۰
- ﻧﻘﺶ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﺣﺴﺎس ﺑﻪ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ۱۱۰
- ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺣﺴﺎس ﺑﻪ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ ۱۱۱
- ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﻓﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺣﺴﺎس ﺑﻪ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ ۱۱۲
- -۱۳-۲ ﻓﻦ ﻧﻬﻢ: ﺳﻨﺎرﯾﻮﭘﺮدازی ﯾﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی ﺳﻨﺎرﯾﻮ ۱۱۴
- ﺻﻔﺤﻪ ۳ ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ
- ﻣﻌﺮﻓﯽ ۱۱۴
- ﻧﻘﺶ ﺳﻨﺎرﯾﻮﭘﺮدازی در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی/ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ۱۱۴
- ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﻓﺮﻋﯽ ﺳﻨﺎرﯾﻮﭘﺮدازی ۱۱۶
- ﻧﻘﺎط ﻗﻮت و ﺿﻌﻒ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺳﻨﺎرﯾﻮﭘﺮدازی ۱۲۲
- ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ در ﻣﻮرد ﺗﮑﻨﯿﮏ ﺳﻨﺎرﯾﻮﭘﺮدازی ۱۲۳
- -۱۴-۲ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ و ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی ﻓﺼﻞ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ادﺑﯿﺎت . ۱۲۵
- ﻓﺼﻞ ﺳﻮم
- -۱-۳ ﻣﻘﺪﻣﻪ ۱۳۶
- -۲ -۳ دو ﺑﺨﺶ اﺻﻠﯽ ﭘﮋوﻫﺶ .. ۱۳۶
- -۳-۳ ﺑﺨﺶ اول ﭘﮋوﻫﺶ، ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻗﺪام ﭘﮋوﻫﯽ ۱۳۶
- -۱-۳-۳ ﭼﯿﺴﺘﯽ اﻗﺪام ﭘﮋوﻫﯽ ۱۳۷
- -۲-۳-۳ ﭼﺮاﯾﯽ اﻧﺘﺨﺎب اﻗﺪام ﭘﮋوﻫﯽ ۱۳۷
- -۳-۳-۳ ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ اﻗﺪام ﭘﮋوﻫﯽ ۱۳۸
- -۴-۳ ﮔﺎم ﻫﺎی اﺟﺮاﯾﯽ ﺑﺨﺶ اول ﭘﮋوﻫﺶ ۱۴۲
- -۱-۴-۳ ﮔﺎم اول: ﺗﺸﺨﯿﺺ ﻣﺴﺎﻟﻪ ۱۴۲
- -۲-۴-۳ ﮔﺎم دوم: ﻃﺮح رﯾﺰی ﯾﮏ راه ﺣﻞ اوﻟﯿﻪ ۱۴۲
- ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ادﺑﯿﺎت ﻣﻮﺟﻮد ۱۴۲
- ﺗﺮﮐﯿﺐ ﻓﻨﻮن ۱۴۲
- -۱-۲-۴-۳ ﻫﺪف ﮔﺎم ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻓﺮﻋﯽ اول از ﮔﺎم دوم ۱۴۲
- -۲ -۲-۴ -۳ روش ﻧﻤﻮﻧﻪ ﮔﯿﺮی ۱۴۲
- -۳-۲-۴ -۳ روش ﺟﻤﻊآوری اﻃﻼﻋﺎت ۱۴۶
- -۴-۲-۴ -۳ روش ﺗﺤﻠﯿﻞ اﻃﻼﻋﺎت ۱۴۷ …………………………..
- -۱-۴-۲-۴ -۳ ﺗﻌﯿﯿﻦ راﺑﻄﻪ ﺑﺎﻓﺘﺎری ﺑﯿﻦ اﺟﺰای ﻣﺪل ۱۴۹
- -۲-۴-۲-۴ -۳ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﯿﻦ اﺟﺰای ﻣﺪل ﺑﺮاﺳﺎس راﺑﻄﻪ ﺑﺎﻓﺘﺎری ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺷﺪه ﻣﺸﺨﺺ ۱۵۰
- -۳-۴-۲-۴-۳ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻣﺎﺗﺮﯾﺲ ﻣﺠﺎور ۱۵۱
- -۴-۴-۲-۲-۴ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻣﺎﺗﺮﯾﺲ دﺳﺘﺮﺳﯽ ۱۵۱
- -۵-۴-۲-۴ -۳ اﻓﺮازﺑﻨﺪی ﻣﺪل ﺑﻪ ﺳﻄﻮح ﻣﺨﺘﻠﻒ . ۱۵۲
- -۵-۲-۲-۴-۳ روش ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺗﻀﻤﯿﻦ رواﯾﯽ ۱۵۴
- -۶-۲-۲-۴ -۳ روش ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺗﻀﻤﯿﻦ ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ ۱۵۴
- -۳-۴ -۳ ﮔﺎم ﺳﻮم: اﺟﺮای آزﻣﺎﯾﺸﯽ ۱۵۵
- ﺻﻔﺤﻪ ۴ ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ
- -۴-۴ -۳ ﮔﺎم ﭼﻬﺎرم: رﺻﺪ و ﻣﺸﺎﻫﺪه ۱۵۶
- -۵-۴-۳ ﮔﺎم ﭘﻨﺠﻢ؛ ﺑﺎزﺗﺎب و اﻧﻌﮑﺎس ۱۵۸
- -۱-۵-۴ -۳ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﻓﺮدی ﺑﺎ ﺗﮑﺘﮏ ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ۱۵۸
- -۲-۵-۴ -۳ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﮔﺮوﻫﯽ (ﺟﻤﻌﯽ) ۱۵۸
- -۶-۴ -۳ ﮔﺎم ﺷﺸﻢ: اداﻣﻪ ﭼﺮﺧﻪ اﻗﺪام ﭘﮋوﻫﯽ (ﻃﺮحرﯾﺰی و اﻗﺪام ﻣﺠﺪد) .. ۱۶۰
- -۵ -۳ ﺑﺨﺶ دوم ﭘﮋوﻫﺶ: ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﯿﺪاﻧﯽ ﻣﺪل ﺑﺪﺳﺖ آﻣﺪه ﺑﺎ روش ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ ۱۶۲
- -۱-۵ -۳ ﭼﯿﺴﺘﯽ ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ ۱۶۲
- -۲-۵ ﭼﺮاﯾﯽ اﻧﺘﺨﺎب ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ .. ۱۶۳
- -۳-۵ -۳ ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ ۱۶۴
- -۱-۳-۵ -۳ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻧﯿﺎزﻫﺎی اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ۱۶۴
- -۲-۳-۵ -۳ ﻃﺮح ﻧﻤﻮﻧﻪ ﮔﯿﺮی و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﺎن ۱۶۴
- -۳-۳-۵ -۳ اﺑﺰار ﮔﺮدآوری دادﻫﻬﺎ ۱۶۶
- -۴ -۳-۵ -۳ دادهﭘﺮدازی ۱۷۰
- -۵-۳-۵-۳ ﺗﺤﻠﯿﻞ دادهﻫﺎ ۱۷۰
- -۴-۵ روش ﺑﻪ ﮐﺎر ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺗﻀﻤﯿﻦ ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ ۱۷۲
- -۵-۵ -۳ روش ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺗﻀﻤﯿﻦ رواﯾﯽ ۱۷۳
- -۶ -۳ ﺗﺤﻠﯿﻞ و ﯾﺎدآوری ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ ۱۷۶
- ﻓﺼﻞ ﭼﻬﺎرم
- -۱-۴ ﻣﻘﺪﻣﻪ ۱۷۸
- -۲-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺪﻟﺴﺎزی ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺗﻔﺴﯿﺮی .. ۱۷۸
- -۱-۲-۴ ﻣﺮﺣﻠﻪ ۱ ﻣﺪلﺳﺎزی: اﻧﺘﺨﺎب و ﺗﻌﯿﯿﻦ اﺟﺰای ﺗﺸﮑﯿﻞدﻫﻨﺪه ﻣﺪل ۱۷۸
- -۲-۲-۴ ﻣﺮﺣﻠﻪ ۲ ﻣﺪلﺳﺎزی: ﺗﻌﯿﯿﻦ راﺑﻄﻪ ﻣﺤﺘﻮاﯾﯽ (ﺑﺎﻓﺘﺎری) ﺑﯿﻦ اﺟﺰای ﻣﺪل ۱۷۹
- -۳-۲-۴ ﻣﺮﺣﻠﻪ ۳ ﻣﺪلﺳﺎزی: ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﯿﻦ اﺟﺰای ﻣﺪل ۱۸۱
- -۴-۲-۴ ﻣﺮﺣﻠﻪ ۴ ﻣﺪلﺳﺎزی: ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻣﺎﺗﺮﯾﺲ ﻣﺠﺎور ۱۸۱
- -۵-۲-۴ ﻣﺮﺣﻠﻪ ۵ ﻣﺪلﺳﺎزی: ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻣﺎﺗﺮﯾﺲ دﺳﺘﺮﺳﯽ ۱۸۱
- -۶-۲-۴ ﻣﺮﺣﻠﻪ ۶ ﻣﺪلﺳﺎزی: اﻓﺮازﺑﻨﺪی ﺳﯿﺴﺘﻢ (ﻣﺪل) ﺑﻪ ﺳﻄﻮح ﻣﺨﺘﻠﻒ ۱۸۳
- -۳-۴ ﯾﺎﻓﺘﻬﻬﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﮐﺎرﺑﺴﺖ ﻋﻤﻠﯽ ﻣﺪل ﺑﺎ روﯾﮑﺮد اﻗﺪام ﭘﮋوﻫﺎﻧﻪ ۱۹۱
- -۱-۳-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﻓﺎز اﻗﺪام . ۱۹۱
- -۲-۳-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﻓﺎز رﺻﺪ و ﻣﺸﺎﻫﺪه ۲۰۵
- -۳-۳-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﻓﺎز اﻧﻌﮑﺎس و ﺑﺎزﺗﺎب ۲۰۷
- ﺻﻔﺤﻪ ۵ ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ
- -۱-۳-۳-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺑﺮآﻣﺪه از ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﻓﺮدی (اﻧﻌﮑﺎس ﻓﺮدی) ۲۰۸
- -۲-۳-۳-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺑﺮآﻣﺪه از ﺗﺤﻠﯿﻞ ﮔﺮوﻫﯽ (اﻧﻌﮑﺎس ﺟﻤﻌﯽ) ۲۱۰ …………………………..
- -۴-۳-۴ ﻧﺴﺨﻪ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻣﺪل ۲۱۲
- -۴-۴ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﺳﻨﺠﺶ ﻣﺪل از ﻃﺮﯾﻖ ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ ۲۱۸
- -۱-۴-۴ ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﺶﻧﺎﻣﻪ ۲۱۹
- -۲-۴-۴ ﻣﺴﯿﺮ اﻧﺠﺎم آزﻣﻮن و ﺗﺤﻠﯿﻞ آﻣﺎری ۲۱۹
- -۳-۴-۴ آزﻣﻮن ﻓﺮض ﻧﺮﻣﺎل ﺑﻮدن دادهﻫﺎ ۲۲۰
- -۴-۴-۴ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺑﻌﺪ ﮐﺎرﺑﺮدی ﺑﻮدن ﻣﺪل ۲۲۲
- -۵-۴-۴ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺑﻌﺪ ﺳﻬﻮﻟﺖ و ﺳﺎدﮔﯽ ﻣﺪل ۲۲۵
- -۶-۴-۴ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺑﻌﺪ ﺟﺎﻣﻌﯿﺖ و ﻣﺎﻧﻌﯿﺖ ﻣﺪل ۲۲۹
- -۷-۴-۴ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺑﻌﺪ ﺻﺤﺖ و درﺳﺘﯽ ﻣﺪل ۲۳۲ …………………………..
- -۸-۴-۴ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺑﻌﺪ ﻧﻮآوری ﻣﺪل ۲۳۴
- -۹-۴-۴ اﯾﺪه ﻫﺎ و اﻧﺘﻘﺎدﻫﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ . ۲۳۷
- -۱۰-۴-۴ ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺣﺎﺻﻞ از ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ۲۴۰
- -۱۱-۴-۴ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﯽ و راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ اﺑﻌﺎد ﻣﺪل .. ۲۴۳
- -۵-۴ ﺧﻼﺻﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ ﻓﺼﻞ ۲۴۸
- ﻓﺼﻞ ﭘﻨﺠﻢ
- -۱ -۵ ﻣﻘﺪﻣﻪ ۲۵۰ …………………………..
- -۲ -۵ ﺑﺮرﺳﯽ دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ اﻫﺪاف ﭘﮋوﻫﺶ و ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﺳﻮاﻻت ﭘﮋوﻫﺶ ۲۵۰٫٫ …………………………..
- -۳-۵ ﺗﺤﻠﯿﻞ دﺳﺘﺎوردﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺶ ۲۵۱
- -۱ -۳-۵ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻣﺪل ﺗﺎپ ﺑﺎ ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻧﻪﮔﺎﻧﻪ ۲۵۱
- -۲-۳-۵ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻣﺴﯿﺮ دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻣﺪل ﺗﺎپ ﺑﺎ دﯾﮕﺮ روشﻫﺎ ۲۵۷
- -۳-۳-۵ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺧﺮوﺟﯽ ﻣﻮرد اﻧﺘﻈﺎر ﻣﺪل ﺗﺎپ ﺑﺎ ﻣﺸﺨﺼﻪﻫﺎی اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ۲۵۹
- -۴-۵ ﺗﺤﻠﯿﻞ و ﺗﻔﺴﯿﺮ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺶ ۲۶۵ …………………………..
- -۱-۴-۵ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل اوﻟﯿﻪ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺪﻟﺴﺎزی ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺗﻔﺴﯿﺮی ۲۶۵ ………
- -۲-۴-۵ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﮐﺎرﺑﺴﺖ ﻋﻤﻠﯽ ﻣﺪل ﺑﺎ روﯾﮑﺮد اﻗﺪاﻣﭙﮋوﻫﺎﻧﻪ ۲۶۶ ……………………..
- -۳-۴-۵ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﺣﺎﺻﻞ از ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﻮدن ﻣﺪل ۲۶۸
- -۵-۵ ﻧﻮآوری و ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﭘﮋوﻫﺶ در ﭘﯿﺸﺒﺮد داﻧﺶ و ﺟﺎﯾﮕﺎه آن در ﻋﺮﺻﻪ ﻋﻠﻢ ۲۷۰
- -۱-۵-۵ اراﯾﻪ ﯾﮏ ﺟﻮاب ﻣﺸﺨﺺ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﺴﺎﻟﻪ واﻗﻌﯽ ﮐﺴﺐوﮐﺎرﻫﺎ ۲۷۰
- -۲-۵-۵ ﭘﯿﺸﺒﺮدن ادﺑﯿﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﭘﺎﺑﺮﺟﺎﯾﯽ ۲۷۱
- ﺻﻔﺤﻪ ۶ ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﻓﺮآﯾﻨﺪی ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ در ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﺪم ﻗﻄﻌﯿﺖ
- -۳-۵-۵ اراﯾﻪ روﺷﯽ ﺑﺮای ﻣﺪلﺳﺎزی ﮐﻤﯽ- ﮐﯿﻔﯽ. .. ۲۷۱
- -۴-۵-۵ اراﯾﻪ روﺷﯽ ﺑﺮای ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎ و ﻓﻨﻮن دﯾﮕﺮ ۲۷۲
- -۶-۵ ﻣﺤﺪودﯾﺖﻫﺎی ﺗﺤﻘﯿﻖ ۲۷۲
- -۷-۵ ﻣﺸﮑﻼت و ﻣﻮاﻧﻊ ﭘﮋوﻫﺶ . ۲۷۴
- -۱ -۷-۵ ﮐﻤﺒﻮد ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻋﻠﻤﯽ ﻗﺎﺑﻞ دﺳﺘﺮس و ﻗﺎﺑﻞ اﺳﺘﻔﺎده. ۲۷۴
- -۲-۷-۵ ﻣﺸﮑﻞ در دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﭘﮋوﻫﺶ ﻣﺸﺎﺑﻪ ۲۷۵
- -۳ -۷-۵ آﺷﻨﺎﯾﯽ ﻣﺤﺪود ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎ و اﻓﺮاد ﺑﺎ ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ و ﻓﻨﻮن ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﭘﺎﺑﺮﺟﺎﯾﯽ ۲۷۵
- -۴-۷-۵ ﻣﺤﺪودﯾﺖ در دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﻪ ﺧﺒﺮﮔﺎن ﺧﺎرج از ﮐﺸﻮر ۲۷۵
- -۵-۷-۵ زﻣﺎن ﻧﺎﮐﺎﻓﯽ ﺑﺮای ارزﯾﺎﺑﯽ اﺳﺘﺮاﺗﮋیﻫﺎ در ﻋﻤﻞ ۲۷۵
- -۸-۵ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدﻫﺎی ﮐﺎرﺑﺮدی ۲۷۵
- -۱-۸-۵ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺟﻌﺒﻪ اﺑﺰار ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﺧﻮد ﺑﺎ ﻣﺪل ﻫﺎی ﻣﺘﻔﺎوت از ﺟﻤﻠﻪ اﯾﻦ ﻣﺪل. ۲۷۷
- -۲-۸-۵ ارزﯾﺎﺑﯽ ﭘﺎﺑﺮﺟﺎﯾﯽ ﺗﺼﻤﯿﻤﺎت اﺗﺨﺎذ ﺷﺪه ﭘﯿﺶ از ﻧﻬﺎﯾﯽﺳﺎزی ﺗﺼﻤﯿﻤﺎت. ۲۷۷
- -۳-۸-۵ اﯾﻔﺎی ﻧﻘﺶ وﮐﯿﻞ ﺷﯿﻄﺎنﺻﻔﺖ ﺑﺎ روﯾﮑﺮد ﺳﻨﺠﺶ ﭘﺎﺑﺮﺟﺎﯾﯽ ۲۷۷
- -۴-۸-۵ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل ﺑﺮای ﮐﺎﻫﺶ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺗﻮﻫﻢ ﮐﻨﺘﺮل ۲۷۸
- -۵-۸-۵ ﻣﺴﺘﻨﺪﺳﺎزی ﺗﺼﻤﯿﻤﺎت ﺑﺮای ﺗﺤﻠﯿﻞﻫﺎی آﯾﻨﺪه ۲۷۸
- -۹-۵ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدﻫﺎی ﻧﻈﺮی و ﭘﮋوﻫﺸﯽ ۲۷۹ …………………………..
- -۱-۹-۵ ﺧﻠﻖ ﻣﺪل ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ۲۷۹ …………………………..
- -۲-۹-۵ ﮐﺎرﺑﺴﺖ اﯾﻦ ﻣﺪل در ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎی دﯾﮕﺮ ۲۷۹ …………………………..
- -۳-۹-۵ درﺻﺪ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎ از اﺑﻌﺎد ﻣﺪل ۲۸۰
- -۴-۹-۵ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻋﻮاﻣﻞ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و رواﻧﯽ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋیﻫﺎی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ ۲۸۰
- -۵-۹-۵ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ و اﺳﺘﺮاﺗﮋیﻫﺎی ﻣﻨﻌﻄﻒ در ﻋﺮﺻﻪ ﻋﻤﻞ ۲۸۰
- -۱۰-۵ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ ۲۸۰
قوانین ارسال دیدگاه