- خلاصـه محتـوا ؛
به طور حتم برای شما هم پیش آمده پس از یک پرواز، از وضعیت ناخوشایند صندلیهای هواپیما گلهمند بودهاید و دیدهاید صندلیهای هواپیما ناراحتکننده، چسبیده به هم، گاهی شکسته و کثیف بودهاند. این موضوع که از نگاه برخی مدیران، عادی و حتی زیاده از سر مسافر است، در مدیریت نوین حملونقل هوایی بینالمللی، یک اصل دارای اهمیت و استراتژیک در بازاریابی و بازارداری است. ظرفیت صندلی هواپیماهای خطوط هوایی به طور معمول در ۳ کلاس پروازی شامل first class، business class و economy class ارائه میشود. این ۳ طبقه کابین مسافری، به نسبت شبکه پرواز، نوع هواپیما و راهبرد خدمات شرکتهای هواپیمایی متفاوت است که ممکن است از هر ۳ کلاس یا ۲ کلاس آن استفاده شود یا برخی از شرکتهای هواپیمایی از کلاسهای جدیدی که در تعریف خود شرکت است استفاده میکنند که شامل Premium Economy و Economy Plusمیشود. این دو کلاس پروازی در طبقه کلاس اقتصادی یا Economy است و تنها اختلاف در نوع صندلی و فاصله بین دو صندلی است و گاهی در نوع خدمات داخل پرواز نیز اختلاف دارد. در بیشتر شرکتهای هواپیمایی داخلی، با رویکرد بهرهگیری حداکثری از ظرفیت مجاز حمل یک هواپیما، از صندلیهای هواپیما استفاده میشود و این مسئله میتواند نقضکننده حقوق مشتری به شمار آید؛ هرچند در شیوهنامه مربوط، اشارهای به این حقوق مسلم نشده است. آنچه ظرفیت هواپیماها در کلاسهای بیان شده را تحتتاثیر قرار میدهد، نوع و چیدمان صندلیهای کابین هواپیماست که به آن به اصطلاح cabin seat layoutوconfiguration گفته میشود و نوع وسیله پرنده و استراتژی شرکتهای هواپیمایی در آن تاثیرگذار است. چیدمان صندلی بستگی به طراحی کابین هواپیما دارد که به آن در اصطلاح LOPA یا Layout of Passenger Accommodation گفته میشود ...
- امکانـات محصـول ؛
- تصاویر رنگی
- تمایز رنگ متن و پس زمینه
- استفاده از فونت های رایج
- ویراستاری شکیل
- قابل ویرایش بودن استایل ها
- توضیـح ؛
محصول فوق پژوهشی در قالب فایل پاورپوینت جهت ارائه متقاضیان عزیز می باشد که توسط فروشگاه فالود تهیه و تنظیم گردیده است.
- سفـارش جدیـد !
در صورتی که محصولی مورد نظر شما است که در فروشگاه موجود نمی باشد می توانید از طریق فرم زیر نسبت به ثبت درخواست و دریافت محصول مورد نظر اقدام نمایید.
قوانین ارسال دیدگاه