پژوهش ها

قیمت : 3,000 تومان

تعداد خرید ها

1 نفر این محصول را خریداری کرده اند

تعداد بازدیدها

524 نفر از این محصول بازدید کرده اند

تعداد دیدگاه ها

0 نفر درباره محصول نظر داده اند

امروزه دنیای اینترنت از وبگاه های ثابت، به نوع جدیدی از اینترنت که می توان آن را اینترنت محاوره ای نامید تغییر یافته است، تا آنجا که اینترنت قدیمی را «وب 1» و اینترنت جدید را «وب 2» نامیده اند. پروژة نوظهور «وب 2» که اجازه ورود و مشارکت فعال را با محوریت ارتباطات دوسویه فراهم آورده است، «رسانة اجتماعی» نام دارد. دلیل این نام گذاری سرشت اجتماعی این رسانه جدید است. برخی از صاحب نظران به جای استفاده از واژة رسانه های اجتماعی با توجه به کاربرد شبکه ای این دست از رسانه ها، استفاده از واژة «شبکه های اجتماعی» را ترجیح می دهند. این واژه امروزه عمدتا برای نامیدن پایگاه های اینترنتی به کار می رود که افراد با عضویت در آنها امکان دستیابی به اطلاعات سایر اعضا، آشنایی با علایق آنها، به اشتراک گذاری تولیدات متنی، صوتی و تصویری و نیز تشکیل گروه هایی بر اساس علایق مشترک با برخی از دیگر اعضای پایگاه را پیدا می کنند. اقبال کاربران به شبکه های اجتماعی به اندازه ای بوده است که سال 2010 میلادی به نام سال شبکه های اجتماعی نام گذاری گردید. شبکه های اجتماعی در دنیای کنونی محبوبیت زیادی یافته اند به گونه ای که اعضای آن با آنها خویشاوندان، دوستان، همکاران و حتی افراد ناشناس رابطه برقرار می کنند. به عبارتی دیگر، این شبکه ها به درون خانواده ها و زندگی خصوصی کاربران راه یافته است. از این رو بسیاری از مناسبات انسانی افراد را زیر تأثیر خود قرار داده است. یافته های پژوهش­های اجتماعی در ایران نشان می دهد که جوانان بیشترین و مهم ترین کاربران از اینترنت در ایران هستند.. استفاده از اینترنت نه تنها مهم ترین فعالیت آنان در اوقات فراغت به حساب می آید بلکه بیشتر جوانان وقت قابل توجهی را به استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی اختصاص می دهند. آمارهای متعدد موجود از تعداد کاربران اینترنت در ایران و ایرانیانی که در شبکه های اجتماعی مجازی مانند فیس بوک و توییتر و. .. عضویت یافته اند، نمایانگر گسترة حضور خیر کنندة رسانه های اجتماعی در میان جامعه ایرانی است.

واژگان کلیدی : شبکه ، اجتماعی ، آسیب ، مجازی ، اینترنت ، رسانه

  1.  چکیده
  2. مقدمه
  3. طرح مسئله
  4. سوالات پژوهش
  5. سوال اصلی
  6. سوالات فرعی
  7. اهداف پژوهش
  8. شیوه گردآوری اطلاعات
  9. ابزار گردآوری اطلاعات
  10. اهداف و کارکردهای شبکه های اجتماعی
  11. سازماندهی انواع گروه های اجتماعی مجازی
  12. توسعه مشارکت های اجتماعی
  13. به اشتراک گذاشتن علاقه مندی ها توسط اعضا
  14. ایجاد محتوا توسط اعضا
  15. تبلیغات هدفمند اینترنتی
  16. مزایای شبکه های اجتماعی
  17. انتشار سریع و آزادانه اخبار و اطلاعات، افزایش قدرت تحلیل و تقویت روحیه انتقادی
  18. امکان عبور از مرزهای جغرافیایی و آشنایی با افراد، جوامع و فرهنگ های مختلف
  19. شکل گیری و تقویت خرد جمعی
  20. امکان بیان ایده ها به صورت آزادانه و آشنایی با ایده ها، افکار و سلیقه های دیگران
  21. کارکرد تبلیغی و محتوایی
  22. ارتباط مجازی مستمر با دوستان و آشنایان
  23. تبلیغ و توسعه ارزش های انسانی و اخلاقی در عرصه جهانی
  24. یکپارچه سازی بسیاری از امکانات اینترنتی
  25. توسعه مشارکت های مفید اجتماعی
  26. افزایش سرعت در فرایند آموزش و ایجاد ارتباط شبانه روزی بین استاد و شاگرد
  27. افزایش اعتماد، صمیمیت و صداقت در فضای سایبر
  28. پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی
  29. شکل گیری و ترویج سریع شایعات و اخبار کذب
  30. تبلیغات ضد دینی و القای شبهات
  31. تأثیرات در ترویج بی عفتی و بی بند و باری در میان جوانان
  32. نقض حریم خصوصی افراد
  33. انزوا و دور ماندن از محیط های واقعی اجتماع
  34. تأثیرات منفیِ رفتاری
  35. جمع بندی و نتیجه گیری
  36. پیشنهادات
  37. منابع و مأخذ
  • دارای ویراستاری منظم.
  • امکان پرینت مستقیم از فایل محصول.
  • استفاده از فونت های رایج جهت هماهنگی با سایر پلتفرم ها.
  • قابلیت ویرایش فایل محصول.
  • اطمینان در خرید و اصالت محصول.
  • قابل اجرا از ورژن 2003 آفیس به بعد.
  • هماهنگ با رشته و مقطع تحصیلی شمــا.
  • پشتیبانی قوی محصول.
  • صرفه زمانی و اقتصادی به نسبت هزینه اندک.

نگران نباش ! اگر محصولي رو میخوای که توی فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی و فوری تحویل بگیری !! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بدون دیدگاه
محصولات مرتبط
Related Products