پژوهش ها

قیمت : 7,000 تومان

تعداد خرید ها

1 نفر این محصول را خریداری کرده اند

تعداد بازدیدها

833 نفر از این محصول بازدید کرده اند

تعداد دیدگاه ها

0 نفر درباره محصول نظر داده اند

ارتباط عبارت است از فراگرد انتقال پیام از سوی فرستنده برای گیرنده، مشروط بر آن که در گیرنده پیام، مشابهت معنی با معنی مورد نظر فرستنده پیام ایجاد شود (محسنیان راد, ,1384 ص66).
بر این اساس، ارتباط یک «مکانیسم» یا ترکیب و جریان خاص است که ضمن آن پیامهای مشخص اشخاص یا گروهها که منشاء و منبع ارتباط نامیده می شوند ، با نشانه ها و علامت های مخصوص (نظیر رقم ، کلمه ، صدا…) ، از طرف فرد یا مرکز فرستنده (ارتباط گر یا تهیه کننده پیام ها) نشانه گذاری (نظیر تلگراف مورس) می شوند :
– با استفاده از یک وسیله یا مجرا یا شبکه ارتباطی منتقل یا پخش می شوند،
– پس از دریافت از طرف یک فرد یا مرکز گیرنده و تبدیل نشانه و رمز به زبان عادی، به مخاطب یا مخاطبان ارائه می گردند (معتمدنژاد , 1371 ص 40-38) …

توضیـح ؛

محصول فوق پژوهشی به عنوان ارتباط متقاعدگرانه در قالب فایل ورد 27 صفحه ای ویـــژه دانشجویان عزیز می باشد که توسط فروشگاه فالود جمع آوری شده است.

  • دارای ویراستاری منظم.
  • امکان پرینت مستقیم از فایل محصول.
  • استفاده از فونت های رایج جهت هماهنگی با سایر پلتفرم ها.
  • قابلیت ویرایش فایل محصول.
  • اطمینان در خرید و اصالت محصول.
  • قابل اجرا از ورژن 2003 آفیس به بالا .
  • هماهنگ با رشته و مقطع تحصیلی شما.
  • پشتیبانی قوی محصول.

نگران نباش ! اگر محصولي رو میخوای که توی فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی و فوری تحویل بگیری !! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بدون دیدگاه
محصولات مرتبط
Related Products