پایان نامه

قیمت : 20,000 تومان

تعداد خرید ها

1 نفر این محصول را خریداری کرده اند

تعداد بازدیدها

451 نفر از این محصول بازدید کرده اند

تعداد دیدگاه ها

0 نفر درباره محصول نظر داده اند

یکی از مدل هایی که در زمینه ارزیابی کیفیت خدمات در بخش های خدماتی مورد  استفاده قرار می گیرد،مدل سروکوال است. از این رو ،در این پژوهش به بررسی و سنجش میزان شکاف ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات در بانک صادرات   پرداخته شده است. در بخش مبانی نظری پژوهش مفاهیم مرتبط با کیفیت،خدمات، کیفیت خدمات،رضایت مشتری،وفاداری مشتری،مولفه های مختلف کیفیت خدمات و معرفی بانک صادرات و تعهدات آن و در قسمت آخر پیشینه موضوع تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است.

پژوهش حاضر بر اساس ماهیت و روش ، پژوهشی توصیفی_پیمایشی است و جامعه آماری این پژوهش کلیه مشتریان شعب بانکداری   می باشند. در این پژوهش از پرسشنامه استاندارد مدل سرکوال برای ارزیابی میزان شکاف کیفیت خدمات استفاده شده است.تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از آزمون فرضیات پژوهش توسط نرم افزار SPSS نشان می دهد که از دیدگاه مشتریان بانک صادرات   ،این سازمان نتوانسته انتظارات مشتریان را از کیفیت خدمات برآورده سازد.

کلید واژه : کیفیت،خدمات،رضایت،شکاف کیفیت خدمات،مدل سروکوال

  1.  فصل اول
  2. مقدمه
  3.   بیان مسأله
  4. اهمیت و ضرورت تحقیق
  5.  اهداف تحقیق
  6.  چارچوب نظری تحقیق
  7. مدل تحقیق
  8.  فرضیه های تحقیق
  9. فرضیه اصلی
  10.  فرضیه های فرعی
  11.  روش تحقیق
  12.  جامعه آماری
  13.  روش نمونه گیری
  14.  ابزار جمع آوری داده ها
  15.  قلمرو تحقیق
  16. فصل دوم
  17. مقدمه
  18.  بخش اول  کیفیت ، خدمات و کیفیت خدمات
  19.  مفهوم کیفیت
  20.   خدمات ؛ تعاریف و ویژگی ها
  21.   آمیخته بازاریابی خدمات
  22.  بخش سوم  پیشینه و تاریخچه موضوع تحقیق
  23. فصل سوم
  24.  مقدمه
  25.  نوع و روش تحقیق
  26.  جامعه آماری
  27.  شیوه نمونه گیری وحجم نمونه
  28.  روش گردآوری اطلاعات
  29. فرضیه های تحقیق
  30.  فرضیه اصلی
  31.  فرضیه های فرعی
  32.  متغیرهای تحقیق
  33.  ابزارجمع آوری داده ها
  34. محدودیت های تحقیق
  35.  روایی وپایایی پرسشنامه
  36. روش های آماری مورد استفاده
  37. فصل چهارم
  38. مقدمه
  39. آمار توصیفی
  40. انتظارات مشتری در متغیرهای پنجگانه
  41. ادراک مشتری در متغیرهای پنجگانه
  42. آمار استنباطی
  43. مقایسه کلی ابعاد  گانه رضایت مشتری
  44. فصل پنجم
  45.  یافته‌های تحقیق
  46.  رویکرد بالا به پایین
  47.  رویکرد پایین به بالا
  48. پیشنهاد ها
  49. فهرست منابع و مآخذ

نگران نباش ! اگر محصولي رو میخوای که توی فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی و فوری تحویل بگیری !! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بدون دیدگاه
محصولات مرتبط
Related Products