پایان نامه

قیمت : 20,000 تومان

تعداد خرید ها

5 نفر این محصول را خریداری کرده اند

تعداد بازدیدها

584 نفر از این محصول بازدید کرده اند

تعداد دیدگاه ها

0 نفر درباره محصول نظر داده اند

امروزه اثربخشی و توانمندی های S5 عوامل مؤثری در افزایش کارایی سازمان ها محسوب می شوند و در سازمان ها  هرگونه کاهش عملکرد و بازده نتایج را می توان با توجه به عوامل درونی سازمان ها بررسی نمود و نگاه آینده به طور گسترده ای به وسیله ی هنجارهای فرهنگی ، ارزش ها و اعتقادها تعیین می شود.

هدف این تحقیق بررسي رابطه بين توانمندی های S5 و اثر بخشی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قروه می باشد و جامعه ی آماری این پژوهش شامل تعداد 78 نفر از کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قروه بودند در این تحقیق برای استخراج حجم نمونه از جدول مورگان و کرجسبی  استفاده شده است، برای گردآوری داده ها در این پژوهش از دو پرسشنامه توانمندی های(فنی، انسانی و ادراکی) و اثربخشی کارکنان استفاده شد و آلفای کرونباخ پرسشنامه اثربخشی کارکنان با پایایی 80% است. با توجه به نتایج بدست آمده نشان دهنده این است که توانمندی های S5 در اثربخشی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قروه کاملاً تأثیر دارد و یکی از عوامل تأثیرگذار در راهبردهای این سازمان است.

واژگان کلیدی : توانمندی 5s ، اثربخشی

  1. فصل اول
  2. کلیات تحقیق
  3. مقدمه
  4.  بیان مسئله
  5.  اهمیت و ضرورت تحقیق
  6.  اهداف تحقیق
  7.  هدف کلی
  8.  هدف های جزئی
  9.  فرضیات تحقیق
  10.  فرضیه اهم
  11.  فرضیات اخص
  12.  مدل تحقیق
  13.  قلمرو تحقیق
  14. تعریف نظری و عملیاتی واژه ها
  15. اثربخشی
  16. فصل دوم
  17. ادبیات و پیشینه
  18. بخش اول پنج اس
  19.  پنج اس چیست؟
  20.  ساماندهی (سازماندهی، تفکیک و تعمیر) ( Seiri )
  21.  ساماندهی در نظام پنج اس
  22.  هدف از اجرای اصل s
  23.  مثال هایی از اجرای اصل s
  24.  در دفتر کار یا محیط اداری
  25.  نظم و ترتیب (Seiton )
  26.  هدف از اجرای اصل S
  27.  در محیط کار یا محیط اداری
  28.  پاکیزه سازی ( Seiso )
  29.  هدف از اجرای اصل s
  30.  استانداردسازی ( Sekitsu )
  31.  هدف از اجرای اصل s در محیط کار یا محیط اداری
  32.  انضباط ( Shitsuke )
  33.  هدف از اجرای اصل s
  34.  نمودار سازمانی s
  35.  وظایف بخشهای مختلف s
  36.  پیاده سازی نظام آراستگی (S)
  37.  تاریخچه شکل گیری S
  38.  اجرای نظام آراستگی در صنایع ایران
  39.  و هزینه اجرای آن
  40. بخش دوم اثربخشی
  41. تعریف اثربخشی
  42.  معیارها و مقیاس‌های اثربخشی سازمانی
  43. مدل هدف (Goal Model)
  44. مدل سیستمی (System Model)
  45. مدل ذی‌نفعان استراتژیک (StrategicConstituencies Model)
  46. مدل ارزش‌های رقابتی (CompetingValues Model)
  47. مدل عدم اثربخشی (Ineffectiveness Model)
  48.  ادغام معیارهای اثربخشی
  49.  مفهوم اثربخشی در مدیریت
  50.  ارزیابی اثربخشی آموزش یعنی
  51.  ارزشیابی
  52.  اثربخشی منابع انسانی
  53.  هدف و ضرورت اثربخشی
  54. بخش سوم پیشینه تحقیقات در داخل و خارج
  55. الف) تحقیقات انجام شده در داخل
  56.  رابطه مهارت s مدیران گروه های آموزشی با کیفیت آموزشی
  57.  بررسی مهارت های s مدیران درسیستم مدرسه با میزان مشارکت مدیران درتصمیم گیری امور مدرسه
  58. ب) تحقیقات انجام شده در خارج
  59.  توانایی های مدیریتی
  60. فصل سوم
  61. روش شناسی تحقیق
  62.  مقدمه
  63.  روش تحقیق
  64.  جامعه ی آماری تحقیق
  65.  نمونه و روش نمونه گیری
  66.  ابزار جمع آوری داده ها
  67.  روایی و پایایی
  68.  روش تجزیه و تحلیل داده ها
  69. فصل چهارم
  70. تجزیه و تحلیل داده ها
  71.  مقدمه
  72.  ویژگی های شخصیتی کارکنان
  73.  جنسیت
  74.  سطح تحصیلات افراد
  75.  سمت افراد
  76.  آزمون فرضیات
  77.  فرضیه اهم
  78.  فرضیه های اخص
  79. فرض اول بین ساماندهی و اثربخشی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قروه رابطه معنا داری وجود دارد
  80. فرض دوم بین توانمندی نظم و ترتیب و اثربخشی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قروه رابطه معنا داری وجود دارد
  81. فرض سوم بین توانمندی استانداردسازی و اثربخشی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قروه رابطه معنا داری وجود دارد
  82. فرض چهارم بین توانمندی پاکیزه سازی و اثربخشی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قروه رابطه معنا داری وجود دارد
  83. فرض پنجم بین توانمندی انضباط و اثربخشی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قروه رابطه معنا داری وجود دارد
  84. فصل پنجم
  85. نتیجه گیری و پیشنهادها
  86.  مقدمه
  87.  یافته های پژوهشی مربوط به فرضیه اهم
  88.  یافته های پژوهشی مربوط به فرضیه اول
  89.  یافته های پژوهشی مربوط به فرضیه دوم
  90.  یافته های پژوهشی مربوط به فرضیه سوم
  91.  یافته های پژوهشی مربوط به فرضیه چهارم
  92.  یافته های پژوهشی مربوط به فرضیه پنجم
  93.  پیشنهادها
  94.  پیشنهادهای کاربردی براساس فرضیه های تحقیق
  95.  پیشنهادها برای تحقیقات بعدی
  96. منابع و پیوست
  97. منابع فارسی
  98. منابع انگلیسی
  99. پرسشنامه

نگران نباش ! اگر محصولي رو میخوای که توی فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی و فوری تحویل بگیری !! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بدون دیدگاه
محصولات مرتبط
Related Products