فهرست مطالب :
- فصل اول (مقدمه ۱
- بیان مساله۳
- ضرورت و اهمیت۴
- اهداف اساسی ۵
- سوالات اساسی۶
- تعاریف عملیاتی۷
- فصل دوم (پیشینه ی تحقیق ۸
- بررسی کلمه روش۸
- بررسی کلمه نوین۸
- تدریس در سایه نظریه های یادگیری۹
- اشکالات و معایب روش سنتی تدریس۱۰
- روش های تدریس فعال ونقش و اهمیت آنها در آموزش و پرورش۱۲
- ضرورت تعیین و تنظیم هدف های آموزشی در فرایند تدریس و یادگیری۱۳
- اصول و کلیات روشهای نوین تدریس و یادگیری۱۵
- نگرشهای جدید آموزشی۱۷
- روشهای نوین تدریس ( مقاله ۲۰
- برخی از روش های نوین تدریس۲۱
- یادگیری مبتنی بر طرح مسئله ۲۴
- یادگیری مبتنی بر حل مسئله( نقش معلم۲۶
- نقش معلم و دانش آموز در یادگیری فعال۲۸
- یادگیری مشارکتی۳۰
- برنامه ریزی آموزشی۳۲
- تکنولوژ ی آموزشی و روشهای جدید تدریس۳۴
- روش زبانی در تدریس ریاضی۳۶
- روش واحدها۳۷
- روش کاوشگری به روش محاکم قضایی۳۸
- روش اکتشافی۳۹
- یادگیری فعال۴۰
- از روشهای فعال تدریس۴۱
- آیا معلم باید از روشهای همیاری استفاده کند۴۲
- نقش رایانه ها در آموزش۴۳
- یادگیری از طریق تلفن همراه۴۴
- آماده سازی دانش آموزان و باز خوردهای ساخت وساز گرایانه در تکلیف۴۵
- نقش مدیران واولیای دانش آموزان در اجرای فعالیت های تدریس۴۷
- بررسی میزان آشنایی معلمان پنجم ابتدایی ناحیه ۴ مشهد۵۰
- تفکر خلاق چیست۵۲
- بیست راهبردآموزشی برای تدریس موفق۵۳
- بخشی از یافته های پژوهش۵۵
- فصل سوم ( روش اجرای تحقیق ۵۶
- جدول توزیع دانشجومعلمان ترم تابستان ۸۹مرکز تربیت معلم شهید خورشیدی۵۶
- جامعه آماری۵۶
- گروه نمونه وحجم آن۵۶
- ابزار پژوهش۵۷
- اعتبار وروایی۵۷
- اجرای طرح و تجزیه وتحلیل داده ها۵۸
- فصل چهارم (تجزیه وتحلیل داده ها ۵۹
- جدول توزیع فراوانی۸۱-۵۹
- فصل پنجم (بحث ؛ ٰاستنتاج و نتیجه گیری۸۲
- بحث و نتیجه گیری۸۲
- نتایج حاصل از یافته های مربوط به علاقه مندی و اجرای روش های نوین تدریس
- (میزان شرکت در کلاس های ضمن خدمت۸۳
- نتایج حاصل از یافته های مربوط به میزان اشنایی دانشجو معلمان با انواع شیوه های نوین تدریس…۸۴
- محدودیت ها ۸۴
- پیشنهادبرای مسئولان نظام آموزش وپرورش وبرنامه ریزان امور فرهنگی۸۵
- پیشنهاد برای محقق وپژوهشگر بعدی۸۵
- منابع و مأخذ :
- کتاب های مرجع
- کتاب های مورد نیاز
- پایان نامه ها
- مجلات و گاهنامه ها
- سایت ها
قوانین ارسال دیدگاه