- خلاصــه محتوا ؛
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر قدرت دلبستگی به برند بر ارزش ویژه برند با نقش واسط اعتماد به برند انجام شده است تا به دانشگاه کمک کند ارزش ویژه برند بهتری داشته باشند و در گام بالاتر از طریق بهبود ارزش ویژه برند در راستای بهبود وضعیت علمی کشور گام بردارد. جامعه آماری این تحقیق، دانشجویان دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد بوده که 384 نفر از آنها به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمعآوری دادهها از ابزار پرسشنامه با تأیید روایی و پایایی استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیهها از روش معادلات ساختاری استفاده شد که فرضیههای تحقیق با نرمافزار SPSS و Smart PLS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که قدرت دلبستگی به برند هم به طور مستقیم و هم با واسطه اعتماد به برند، تأثیر مثبت و معناداری بر ارزش ویژه برند دارد. همچنین نشان داده شد که قدرت دلبستگی به برند، تأثیر معناداری بر اعتماد به برند دارد.
واژگان کلیدی : قدرت دلبستگی به برند، اعتماد به برند، ارزش ویژه برند.
- فهرست محتوا ؛
فصل اول
کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مساله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه های تحقیق
قلمرو تحقیق
قلمرو موضوعی تحقیق
قلمرو مکانی تحقیق
قلمرو زمانی تحقیق
تعاریف نظری و عملیاتی واژهها و اصطلاحات تخصصی تحقیق
قدرت دلبستگی به برند
اعتماد برند
ارزش ویژه برند
فصل دوم
مبانی نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه
مبانی نظری
ارزش ویژه برند
قدرت دلبستگی به برند
اعتماد به برند
پیشینه تحقیق
مطالعات داخلی
مطالعات خارجی
تبیین نظری مدل مفهومی تحقیق
مدل مفهومی تحقیق
فصل سوم
روششناسی تحقیق
مقدمه
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
روش و ابزار گردآوری دادهها
روایی و پایایی پرسشنامه
روایی پرسشنامه
پایایی پرسشنامه
روش تجزیه و تحلیل دادهها
مدل یابی معادلات ساختاری
فصل چهارم
نتایج تحقیق
مقدمه
ویژگیهای جمعیت شناختی
جنسیت پاسخگویان
سن پاسخگویان
مدرک تحصیلی پاسخگویان
آمارتوصیفی متغیرهای تحقیق
بررسی نرمال بودن دادهها
آمار استنباطي
بررسي مدل تحقيق
تحليل مدل اندازهگيري
پايايي نشانگرهاي متغيرهاي مكنون
پايايي سازه (سازگاري دروني)
روايي (اعتبار) همگرا
بررسی فرضیه های پژوهش
مسیر مستقیم
معنیداری
نتیجه
آزمون فرضیه میانجیگری
بررسی شاخصهای برازش مدل
خلاصه نتایج فرضیه ها و مدل پیشنهادی
فصل پنجم : نتیجه گیری و پییشنهادات
مقدمه
مرور کلی تحقیق
نتايج مرتبط با فرضيه هاي تحقيق
بحث پیرامون نتیجه آزمون فرضيه اول
بحث پیرامون نتیجه آزمون فرضيه دوم
بحث پیرامون نتیجه آزمون فرضيه سوم
بحث پیرامون نتیجه آزمون فرضيه چهارم
پیشنهادهای کاربردی
محدودیت ها
منابع و مأخذ
پیوست ها
پرسشنامه تحقیق
- توضیح ؛
پایان نامه فوق با عنوان بررسی تأثیر قدرت دلبستگی به برند بر ارزش ویژه برند از طریق نقش میانجی اعتماد برند جهت استفاده دانشجویان عزیز رشته مدیریت و سایر رشته های مرتبط در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.
- محتـوا پــکیج ؛
- محصول فوق بصورت فایل Word در 86 صفحه می باشد.
- ویـژگی و مزایــا ؛
- دارای ویراستاری منظم.
- امکان پرینت مستقیم از فایل محصول.
- استفاده از فونت های رایج جهت هماهنگی با سایر پلتفرم ها.
- قابلیت ویرایش فایل محصول.
- اطمینان در خرید و اصالت محصول.
- قابل اجرا از ورژن 2003 آفیس به بالا .
- هماهنگ با رشته و مقطع تحصیلی شما.
- پشتیبانی قوی محصول.
- محصولی رو میخوای که توی فروشگاه نیست ؟
نگران نباش ! اگر محصولي را نياز داري ولي اون محصول داخل فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی ...
قوانین ارسال دیدگاه