چکیده :
این پژوهش در سالتحصیلی ۹۱ – در ۹۰ مدرسه ی ………………….. انجام شده است. بنده ……………………….. در اوایل سالتحصیلی با دیدن مشق و املای ‘ زهرا ‘ متوجه مشکل بدخطی او که گاهی تا حد نارسا نویسی نیز می رسید ، شدم در او. یک کلاس سه پایه ی مختلط ۱۳ نفره درس می خواند با. شواهدی که از من این مشکل زهرا داشتم با همکارانم تصمیم گرفتیم در جهت بهبود خط نوشتاری اش او به کمک نماییم در ما این اقدام پژوهی سعی کردیم دانش آموز روش صحیح نوشتن م ، در داد دست گرفتن ، شکل صحیح حروف ، اندازه ی بیاض و سواد حروف ، ابتدا و انتهای نگارش حروف و … را یاد بگیرد و. همچنین برای تقویت عضلات ماهیچه ای دست دانش آموز و هماهنگ تر شدن بیشتر چشم و دست او هنگام نوشتن، فعالیت هایی در را زنگ های و هنر ورزش با همکاری و مساعدت های مدیر و مربی تربیت بدنی انجام دادیم و. همچنین برای رفع موانع فیزیکی،جسمی و نگارشی تا رسیدن به وضع مطلوب تلاش کردیم.
قوانین ارسال دیدگاه