فهرست مطالب :
• چکیده
• توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله:
• گردآوری اطلاعات شواهد ۱ :
• نظر خواهی کتبی:
• نظر خواهی شفاهی:
• مشاهده:
• انتخاب راه جدید موقتی
• شناسایی، توجه و استفاده از مهارت ها و علایق فردی دانش آموزان
• ارزشیابی آغازین :
• ارزشیابی پایانی :
• آموزش مهارت های مطالعه و راهبردهای یادگیری :
• پنجره ی آزاد کلاس
• اجرای طرح جدید و نظارت بر آن :
• گردآوری اطلاعات (شواهد ۲)
• ارزش یابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن.
• نتیجه گیری
• پیشنهاد ها
• منابع و مأخذ
قوانین ارسال دیدگاه