[tab name=’چکیده’]
چکیده :
هوش، توانی است که به دشواری تعریف می شود؛ زیرا عناصر زیادی وارد عمل می شود و در افراد مختلف به شیوه¬های مختلف تعریف می شوند تا تعیین مکانیسم دقیق آن امکانپذیر باشد. اما می توان جلوه¬های هوش را مشاهده کرد و با برخی دوراندیشیها، آنها را اندازه گرفت. سوالِ «آیا من باهوش هستم؟»، در روانشناسی جدید، به صورت زیر تعریف می شود: « آیا ضریب هوشی من بالاست؟» می توان به این سوال با استفاده از آزمونهای هوش، پاسخ رضایت بخش داد. نمی توان هوش را در یک فرمول جای داد، حتی اگر این فرمول روشنگریهای دقیق را در اختیار بگذارد. نشانه، قضاوت نیست.
[/tab]
[tab name=’مشخصات فایل’]
[icon type=’comment-o’ size=’1x’] | عنوان : | رابطه سبکهای شخصیت و هوش هیجانی در موفقیت و عدم موفقیت دانش آموزان دوره متوسطه |
[icon type=’paperclip’ size=’1x’] | تعداد صفحات : | ۱۰ صفحه |
[icon type=’money’ size=’1x’] | قیمت : | ۴۵۰۰ تومان |
[icon type=’file-word-o’ size=’1x’] | فرمت فایل : | Docx |
[icon type=’object-ungroup’ size=’1x’] | حجم فایل : | ۰۰ |
[/tab]
[end_tabset]
قوانین ارسال دیدگاه