- خلاصــه محتوا ؛
عصر انفجار اطلاعات ، پیشرفت علم و فناوری و گسترش دامنه علوم مختلف ضرورت کسب اطلاعات بیشتر و بادوام تر در زمان کوتاه تر را اجتناب ناپذیر ساخته است، بنابراین یکی از وظایف متخصصان تعلیم و تربیت ، شناسایی انواع سبک های یادگیری به منظور پیشرفت تحصیلی یاد گیرندگان و استفاده بهینه آن ها از آموزش است (پناهی ، کاظمی و رضایی ، ۱۳۹۰).
یادگیری فرایند مهم تطابق و سازش فرد است و بدون شک همه پیشرفت های شگفت انگیز دنیای کنونی زاده یادگیری انسان است . یادگیری فرآیند پذیرش و پردازش اطلاعات را در بر می گیرد که در افراد متفاوت به طور یکسان صورت نمی گیرد در واقع سرعت یادگیری و میزان پیشرفت تحصیلی فراگیران همواره یکسان نیست (مرکان و دمیربا ، ۲۰۱۰).
به اعتقاد متخصصان سبک یادگیری رججان افراد را برای به دست آوردن حفظ و اصلاح اطلاعات مشخص می سازد که با یادگیری فراگیران به واسطه روش های آموزشی ، سبک های یادگیری در برخی از موارد ، تفاوت های چشم گیری را ایجاد می کند ، اما نمی تواند تمام جنبه های رضایتمندی ، پیشرفت و کارایی را اندازه گیری کند ( تنوبیر و همکاران ، ۲۰۱۰).
یکی از عوامل مهمی که می تواند با توانایی یادگیری کودکان رابطه داشته باشد خانوار و محیط پیرامونی است که کودک در آن بزرگ می شود بنابراین باید با دقت به تمام جوانب زندگی کودک توجه کرد.
- توضیح ؛
هدف اصلی پروپوزال فوق بررسی رابطه یادگیری با احساس تنهایی در کودکان ۷ الی ۱۱ سال می باشد. فایل محصول در 8 صفحه به صورت پسوند Word و هماهنگ با رشته روانشناسی و سایر رشته های مرتبط در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.
- محتـوا پــکیج ؛
- مقدمه
- بیان مسئله
- ضرورت تحقیق
- فرضیه ها
- اهداف تحقیق
- روش تجزیه و تحلیل داده ها
- جامعه آماری و روش نمونه گیری
- پیشینه پژوهش
- منابع و مأخذ
- ویـژگی و مزایــا ؛
- دارای ویراستاری منظم.
- امکان پرینت مستقیم از فایل محصول.
- استفاده از فونت های رایج جهت هماهنگی با سایر پلتفرم ها.
- قابلیت ویرایش فایل محصول.
- اطمینان در خرید و اصالت محصول.
- قابل اجرا از ورژن 2003 آفیس به بالا .
- هماهنگ با رشته و مقطع تحصیلی شما.
- پشتیبانی قوی محصول.
- محصولی رو میخوای که توی فروشگاه نیست ؟
نگران نباش ! اگر محصولي را نياز داري ولي اون محصول داخل فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی ...
قوانین ارسال دیدگاه