[tab name=’چکیده’]
چکیده :
شکست تحصیلی از مهمترین عواملی است که می تواند باعث ناکامی دانش اموزان مخصوصاً در مقطع ابتدایی شود. پژوهش حاضر شبه آزمایشی از نوع بیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل می باشد.
جامعه آماری : جامعه مورد پژوهش شامل کلیه دانش اموزان مقطع ابتدایی شهرستان نیشابور می باشد که از بین آن ها نمونه ای معادل ۳۰ نفر برای این پژوهش انتخاب و در دو گروه آزمایش و کنترل گمارده شدند.
ابزار پژوهش : در این پژوهش پرسشنامه احساس شکست گیلبرت و آلن می باشد.
روش پژوهش : گروه آزمایش ۸ جلسه آموزشی مهارت های زندگی را دریافت کردند و گروه کنترل آموزشی دریافت نکردند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش آماری کواریانس استفاده گردید.
نتایج تحقیق : نتایج پژوهش حاضر نشان می دهد که آموزش مهارت های زندگی بر تحمل ناکامی دانش آموزان تاثیر مثبت دارد و آموزش مهارت های زندگی می تواند تحمل ناکامی دانش آموزان را افزایش دهد.
کلمات کلیدی : مهارت های زندگی ، دانش آموزان ، پریشنامه احساس شکست گیلبرت و آلن
[/tab]
[tab name=’مشخصات فایل’]
[icon type=’comment-o’ size=’1x’] | عنوان : | بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر تحمل ناکامی (مطالعه موردی : دانش آموزان مردودی ابتدایی شهرستان نیشابور) |
[icon type=’paperclip’ size=’1x’] | تعداد صفحات : | ۸۹ صفحه |
[icon type=’money’ size=’1x’] | قیمت : | ۲۵۰۰۰ تومان |
[icon type=’file-word-o’ size=’1x’] | فرمت فایل : | Docx |
[icon type=’object-ungroup’ size=’1x’] | حجم فایل : | ۰۰ |
[/tab]
[end_tabset]
قوانین ارسال دیدگاه