پایان نامه

قیمت : 6,000 تومان

تعداد خرید ها

3 نفر این محصول را خریداری کرده اند

تعداد بازدیدها

545 نفر از این محصول بازدید کرده اند

تعداد دیدگاه ها

0 نفر درباره محصول نظر داده اند

تحقيق حاضر با عنوان “بررسي نقش رسانه‌هاي جمعي(با تاکيد بر تلويزيون) در الگوپذيري و رفتار کودکان ” سعي دارد، تاثيرات مثبت وپيامدهاي منفي وابستگي کودکان به تلويزيون را مورد بررسي قرار دهد. در راستاي رسيدن به هدف مذکور ابتدا مباني نظري تحقيق در مورد تاريخچه پيدايش رسانه‌هاي گروهي و به خصوص تلويزيون مطرح شده، سپس انواع کارکردهاي تلويزيون، وظايف رسانه به عنوان يک وسيله ارتباطي مورد تحليل و بررسي قرار گرفته است.در فصل دوم تحقيق مقدارزماني که کودکان در شرايط مختلف سني صرف تماشاي تلويزيون ميکنند،آغاز سن تماشاي تلويزيون، دلايل تماشاي تلويزيون توسط کودکان و انتظاراتي که کودکان و والدين آنها از تلويزيون دارند مورد بررسي قرار می‌گيرد.  لازم به ذکر است آمار و ارقام مربوط به اين فصل از تحقيق،  در مورد جامعه آمريکا و بر اساس اطلاعات کتاب ”  تلويزيون در زندگي كودكان ما  نوشته ويلبر شرام و ديگران، ترجمه محمود حقيقت كاشاني می‌باشد. اميد است با عنايتي که مسئولين تعليم وتربيت  ايران اسلامي به الگو گيري کودکان اين مرز و بوم از رسانه‌هاي گروهي و به ويژه رسانه‌هاي تصويري دارند، زمينه انجام اين چنين پژوهشهاي گسترده اي در سيستم آموزش و پرورش کشور مانيز فراهم گردد که اين مهم حمايت همه جانبه مسئولين امر را می‌طلبد.

فصل سوم با عنوان جهان جديد تلويزون مسايلي از جمله سن شروع تماشاي تلويزيون و شرايط زماني و انواع موضوعاتي كه مورد توجه كودكان با توجه به شرايط سني و جنسي و همچنين توانايي‌هاي ذهني آنها است مورد بررسي قرار گرفته است.

  1.  پیشگفتار
  2. مقدمه
  3. فصل اول  مبانی نظری تحقیق
  4. بیان مساله واهمیت موضوع تحقیق
  5. اهداف تحقیق
  6. فرضیات تحقیق
  7. روش تحقیق
  8. فصل دوم رسانه چیست و چه توانایی‌هایی دارد؟
  9. ارتباط جمعی- تاریخچه رسانه‌های جمعی
  10. کارکرد رسانه‌های جمعی
  11. وظیفه رسانه چیست؟
  12. قدرت تأثیر رسانه‌های جمعی
  13. فصل سوم جهان جدید تلویزیون
  14. یک کودک چه وقت استفاده از تلویزیون را شروع می‌کند؟
  15. کودک چه مقدار وقت صرف تلویزیون می‌کند؟
  16. چه کسانی بیننده پروپا قرص هستند؟
  17. توضیحی درباره سایر رسانه‌ها
  18. استفاده کودکان از رسانه‌ها در سنین مختلف
  19. کودکان چه چیزهایی را می‌بینند؟
  20. برخی معیارهای پیش بینی سلیقه کودکان در مورد تلویزیون
  21. کودکان درباره تلویزیون چگونه فکر می‌کنند؟
  22. وجهه تلویزیون
  23. آیا تلویزیون در نظر کودکان شگفت انگیز است؟
  24. بچه‌ها دوست دارند شاهد چه تغییراتی در تلویزیون باشند ؟
  25. والدین دوست دارند شاهد چه تغییراتی باشند ؟
  26. چرا کودک از تلویزیون استفاده می‌کند؟
  27. عملکرد تلویزیون
  28. چرا ما دارای رسانه‌های جمعی هستیم ؟
  29. نیازهای ویژه کودکان که تلویزیون آنها را برآورده می‌کند ، کدامند ؟
  30. محتوای خیال
  31. محتوای واقعیت
  32. تلویزیون به عنوان خیال
  33. آیا تلویزیون مانعی بر سرا راه مسائل زندگی است؟
  34. تلویزیون به عنوان واقعیت
  35. دو جهان
  36. اهمیت خیال
  37. فصل چهارم یادگیری از تلویزیون
  38. چگونگی یادگیری از تلویزیون
  39. موارد یادگیری اتفاقی
  40. میزان هوش و رفتار کودک در ارتباط با برنامه‌های تلویزیون
  41. چه آموزشی را باید انتظار داشته باشیم؟
  42. تلویزیون در مدرسه
  43. چگونگی اکتساب در کودکان
  44. مقایسه
  45. فصل پنجم تاثیرات جسمی و روانی تلویزیون بر کودکان
  46. الگوی تأثیر- رسانه
  47. تلویزیون به کودکان چه می‌دهد؟
  48. الگوی تأثیر- کودک
  49. الگوی تأثیر- تعامل
  50. دیگر ویژگیهای تعامل
  51. اثرات فیزیکی تلویزیون بر کودکان
  52. آیا تلویزیون بر بینایی کودکان اثر بدی دارد؟
  53. آیا تلویزیون کودکان را خواب آلود و خسته به مدرسه می‌فرستد؟
  54. اثرات عاطفی تلویزیون برکودکان
  55. اثرات شناختی تلویزیون بر کودکان
  56. آیا تلویزیون حاوی تصویر غیر دقیقی از زندگی بزرگسالان است؟
  57. آیا تلویزیون موجب بزرگسالی زود رس میشود ؟
  58. اثرات رفتاری
  59. آیا تلویزیون کودکان را منفعل می‌کند؟
  60. آیا خشونت ارائه شده در تلویزیون، آموزش خشونت می‌دهد؟
  61. نتیجه گیری
  62. پیامدهای منفی تلویزیون
  63. فصل ششم اینترنت رسانه جدید قرن بیستم
  64. اینترنت چیست؟
  65. فواید اینترنت برای کودکان
  66. خطرات اینترنت
  67. سودجویان از اینترنت برای به دام انداختن کودکان استفاده می‌کنند
  68. مطالب نامناسب و غیر مجاز در اینترنت
  69. ارتکاب جرایم بمبها، مواد مخدر، دزدی و شخصیتهای غیر واقعی
  70. تهاجم به حریم خصوصی
  71. چگونگی اجتناب و کاهش خطراتی که کودکان در ایترنت با آن مواجهند
  72. نتیجه گیری و آزمون فرضیات
  73. منابع مآخذ

نگران نباش ! اگر محصولي رو میخوای که توی فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی و فوری تحویل بگیری !! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بدون دیدگاه
محصولات مرتبط
Related Products