فهرست مطالب :
- فصل اول: کلیات پژوهش
- ۱-۱- مقدمه. ۲
- ۱-۲- بیان مسئله. ۳
- ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۴
- ۱-۴- اهداف پژوهش…. ۵
- ۱-۴-۱- اهداف عام. ۵
- ۱-۴-۲- اهداف خاص…. ۵
- ۱-۵- فرضیات پژوهش…. ۵
- ۱-۶- سوالات پژوهش…. ۵
- ۱-۷- قلمرو پژوهش…. ۶
- ۱-۷-۱- قلمرو موضوعی.. ۶
- ۱-۷-۲- قلمرو مکانی.. ۶
- ۱-۸- تعاریف نظری.. ۶
- فصل دوم: ادبیات پژوهش
- ۲-۱- هوش عاطفی چیست؟. ۹
- ۲-۲- اندازه گیری هوش عاطفی.. ۱۱
- ۲-۳- آموزش و تقویت هوش عاطفی.. ۱۳
- ۲-۴- ابعاد هوش عاطفی در مدیریت و رهبری.. ۱۴
- ۲-۵- اهمیت هوش عاطفی در چیست؟. ۱۶
- ۲-۶- هوش عاطفی در سازمان چگونه عمل می کند؟. ۱۶
- ۲-۷- هوش عاطفی و عملکرد اثربخش…. ۱۷
- ۲-۸- نمودهای هوش عاطفی در محیط کاری.. ۱۷
- ۲-۹- آموزش و یادگیری هوش عاطفی در سازمان.. ۱۹
- ۲-۱۰- هوش عاطفی ابزاری نوین در مدیریت بازار۲۱
- ۲-۱۱- چارچوب قابلیت هوش عاطفی.. ۲۲
- ۲-۱۱-۱- قابلیت فردی.. ۲۲
- ۲-۱۱-۲- قابلیتهای اجتماعی.. ۲۶
- ۲-۱۲- هوش هیجانی، رهبری فضا و عملکرد سازمانی.. ۳۱
- ۲-۱۳- خوشه مدیریت بر خود ـ کنترل حالت درونی ـ تکانه ها و منابع.. ۳۳
- ۲-۱۳-۱- خوشه آگاهی اجتماعی.. ۳۴
- ۲-۱۳-۲- خوشه مدیریت روابط… ۳۵
- ۲-۱۴- هوش عاطفی و پیشرفت شغلی.. ۳۶
- ۲-۱۵- چگونگی استفاده از هوش عاطفی در انتخاب شغل و ارتقای شغلی.. ۴۰
- ۲-۱۵-۱- مرحله اول : توصیف شغل.. ۴۰
- ۲-۱۵-۲- مرحله دوم: انتخاب ابزار مناسب برای ارزیابی.. ۴۰
- ۲-۱۵-۳- مرحله سوم: ارزشیابی و معرفی افراد شایسته. ۴۱
- ۲-۱۶- هوش عاطفی و آموزش…. ۴۱
- ۲-۱۶-۱- روش هاپی صحیح اجرای برنامه آموزش هوش عاطفی.. ۴۳
- ۲-۱۷- هوش عاطفی و اصلاح مدیریت… ۴۳
- ۲-۱۸- تعلیم و آموزش هوش عاطفی.. ۴۳
- ۲-۱۹- روش صحیح آموزش هوش عاطفی.. ۴۶
- ۲-۱۹-۱- جلب توجه مدیران.. ۴۶
- ۲-۱۹-۲- آماده نمودن و جمع بندی اهداف برنامه. ۴۸
- ۲-۲۰- رشد و توسعه هوش عاطفی.. ۴۹
- ۲-۲۱- آیا هوش عاطفی در انجام وظیفه شغلی تاثیر دارد؟. ۵۰
- ۲-۲۲- پیشینه پژوهش…. ۵۱
- ۲-۲۳- رابطه هوش هیجانی با سبک های مدیریت تعارض…. ۵۶
- ۲-۲۴- هوش هیجانی عاملی موثر در رهبری موفق.. ۵۷
- ۲-۲۶- رهبری عاطفی.. ۵۸
- ۲-۲۷- ویژگی های رهبری با شعور عاطفی بالا. ۵۹
- ۲-۲۸- هوش هیجانی در سازمان چگونه عمل می کند. ۶۱
- ۲-۲۹- هوش هیجانی وعملکرد اثر بخش…. ۶۲
- ۲-۳۰- نمودهای هوش عاطفی در محیط کاری.. ۶۳
- ۲-۳۱- سبک رهبری ویژگی خصوصیات مرتبط با هوش عاطفی.. ۶۴
- ۲-۳۲- آموزش و یادگیری هوش هیجانی در سازمان.. ۶۵
- ۲-۳۳- هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار۶۷
- ۲-۳۴- بررسی دلالت سبکهای مدیریت و رابطه آن با هوش عاطفی.. ۶۸
- ۲-۳۵- مدیریت و سبک های رهبری.. ۷۰
- ۲-۳۶- مروری بر پژوهشها۷۱
- ۲-۳۷- سبک های رهبری و مدیریت مدیران.. ۸۰
- ۲-۳۷- سبک های رهبری و مدیریت مدیران.. ۸۱
- ۲-۳۸- سبک های مدیریتی.. ۸۱
- ۲-۳۹- رهبران و مدیران انتخابی و انتصابی.. ۸۵
- ۲-۴۰- رهبران آزاد منش و رهبران مستبد. ۸۵
- ۲-۴۱- شبکه مدریت… ۸۵
- ۲-۴۲- مدیریت مشارکتی.. ۸۷
- ۲-۴۳- مدیریت مشارکتی از دیدگاه اسلام. ۸۸
- ۲-۴۴- آثار و نتایج مدیریت مشارکتی.. ۸۹
- ۲-۴۵- مدیریت کیفیت جامع.. ۹۰
- ۲-۴۶- مدیریت در سیره پیامبر(ص)۹۱
- ۲-۴۷- مدیریت… ۹۳
- ۲-۴۷-۱- اقدامات مدیریتی مهم.. ۹۳
- ۲-۴۷-۲- فنون رهبری.. ۹۳
- ۲-۴۷-۳- رهبری در مدیریت… ۹۴
- ۲-۴۷-۴- ویژگیهای یک رهبر سازمانی برجسته. ۹۴
- ۲-۴۷-۵- سرپرستی کارکنان.. ۹۴
- ۲-۴۷-۶- رهبری فرایند طراحی.. ۹۵
- ۲-۴۷-۷- ایجاد فضای روانی مناسب… ۹۶
- ۲-۴۷-۸ فنون مدیریتی برای تقویت انگیزش…. ۹۶
- ۲-۴۸- تحقیقات انجام شده۹۷
- ۲-۴۸-۱- تحقیقات داخلی.. ۹۷
- ۲-۴۸-۲- تحقیقات خارجی.. ۹۷
- ۲-۴۹- رابطه بین هوش عاطفی و سبک های مدیریت مدیران.. ۹۸
- ۲-۵۰-جمعبندی.. ۹۹
- ۲-۵۱-سخن پایانی.. ۱۰۲
- فصل سوم: روش تحقیق
- ۳-۱- مقدمه. ۱۰۴
- ۳-۲- روش تحقیق.. ۱۰۴
- ۳-۳- جامعه آماری مورد مطالعه. ۱۰۴
- ۳-۴- حجم نمونه. ۱۰۴
- ۳-۵- روش های گرد آوری اطلاعات… ۱۰۵
- ۳-۵-۱- روش کتابخانه ای.. ۱۰۵
- ۳-۵-۲- روش میدانی.. ۱۰۵
- ۳-۶- پرسشنامه. ۱۰۵
- ۳-۷- تعیین روایی پرسشنامه. ۱۰۵
- ۳-۸- تعیین اعتبار(پایایی)پرسشنامه. ۱۰۶
- ۳-۹- جامعه آماری :۱۰۷
- ۳-۱۰- توصیف نمونه و تعیین حجم نمونه :۱۰۷
- ۳-۱۱- روش گرد آوری اطلاعات :۱۰۷
- ۳-۱۲- ابزار گرد آوری اطلاعات :۱۰۸
- ۳-۱۳-متغیرهای تحقیق:۱۰۸
- ۳-۱۳-۱- متغیر مستقل :۱۰۸
- ۳-۱۳-۲- متغیر وابسته. ۱۰۸
- فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
- ۴-۱ مقدمه. ۱۱۰
- ۴-۲ توصیف داده ها۱۱۱
- ۴-۳- فرضیه های پژوهش و تحلیل داده ها۱۱۴
- ۴-۴ نتایج توصیفی:۱۱۵
- ۴-۵- نتایج استنباطی:۱۲۳
- ۴-۶ نتایج آزمون فرضیه ها:۱۲۵
- فصل پنجم: ارائه نتایج ، پیشنهادات و محدودیت های پژوهش
- ۵-۱-نتایج پژوهش…. ۱۲۷
- ۵-۲-نتایج آزمون فرضیه ها:۱۲۸
- ۵-۳- محدودیتهای پژوهش…. ۱۲۸
- ۵-۴- پیشنهادهایی برای پژوهشهای آینده۱۲۸
- ۵-۵- پیشنهاد به محققان آتی.. ۱۲۹
- فهرست منابع و مآخذ. ۱۳۰
- پیوست ها
- پیوست الف-۱ : پرسشنامه. ۱۳۴
- پیوست الف-۲: جداول اصلی.. ۱۳۶
چکیده :
در این پژوهش به بررسی رابطه هوش عاطفی و سبک های مدیریت مدیران پرداخته می شود.در این پژوهش حجم نمونه ، تعداد ۳۳۱ نفر از بین جامعه آماری انتخاب شده است.دراین تحقیق ازروش نمونه گیری تصادفی طبقه ای استفاده شده است دراین پژوهش،ترکیبی از دو روش کتابخانه ای و روش میدانی استفاده شده است،بدین صورت که دربررسی ادبیات وپیشینه تحقیق ازروش کتابخانه ای وبرای تجزیه وتحلیل اطلاعات ازروش میدانی استفاده شده است.در این پژوهش تجزیه و تحلیل یافته ها در دو قالب آمار توصیفی و آمار استنباطی به تجزیه و تحلیل داده ها و فرضیه های پژوهش می پردازیم.هرچه سطح هوش عاطفی مدیران بالاتر باشد در سبک مدیریت مشارکتی موفق تر خواهند بود و از تعهد فردی و توانایی بالاتری برخوردار هستند.بحث هوش عاطفی در ابتدا در رشته روانشناسی مطرح شد و طی دو دهه گذشته و در پی پژوهش های بسیار زیاد امروزه به یکی از مهمترین مباحث علوم اجتماعی تبدیل شده است. اما قابل تأمل ترین حوزه ای که هوش عاطفی در آن وارد شده است، حوزه مدیریت و مباحث سازمانی است.بررسی و تحقیقات نشان می دهد هوش عاطفی در حیطه سازمان و به ویژه در حوزه کاری میتواند الگویی موفق برای سازمان و ادارات باشد.
سلام و خسته نباشید من پایان نامه ای خریدم با عنوان
پایان نامه بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک های مدیریت مدیران
بعد از پرداخت جایی ندیدم برا دانلود
ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام و عرض ادب
با تشکر از خرید شما. گزارش شما بررسی می شود.در صورت تایید محصول به ایمیل شما ارسال می گردد.
محصول خریداری شده به ایمیل شما ارسال گردید. با تشکر