قیمت : 6,000 تومان
2 نفر این محصول را خریداری کرده اند
559 نفر از این محصول بازدید کرده اند
0 نفر درباره محصول نظر داده اند
مديريت ارتباط با مشتري معادل فارسي Customer Relatioship Management است. رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري» اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه دادهاند (Stone & Foss, 2001 و فرزانه، 1385، ص1).
سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين دارايي شان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند (Plakoyi annaki, 2005 و فرزانه، 1385، ص1).
مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی crm است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.
نگران نباش ! اگر محصولي رو میخوای که توی فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی و فوری تحویل بگیری !! …
39,000 تومان قیمت اصلی: 39,000 تومان بود.29,000 تومانقیمت فعلی: 29,000 تومان.
72,000 تومان قیمت اصلی: 72,000 تومان بود.57,800 تومانقیمت فعلی: 57,800 تومان.
18,000 تومان قیمت اصلی: 18,000 تومان بود.12,700 تومانقیمت فعلی: 12,700 تومان.
42,000 تومان قیمت اصلی: 42,000 تومان بود.38,000 تومانقیمت فعلی: 38,000 تومان.
75,000 تومان قیمت اصلی: 75,000 تومان بود.34,000 تومانقیمت فعلی: 34,000 تومان.
55,000 تومان