[tab name=’چکیده’]
چکیده :
دیدگاه تعریف مجدد ‘ بازآر یابی ‘ توسط AMA در اصطلاحات خدماتی / رابطه ای مطرح شده است ، و یک بازنگری جدیدد در مسیر رایج تحقیق در بازآریابی صورت گرفته است (لیتر و تاینان ۲۰۰۵) ، آن به نظر می رسد زمان مناسبی برای فهم آوری یک بازنگری اساسی در گذشته ؛ حال و احتمالا آینده باشد چرا که در ارتباط با بازآریابی شناخته شده بوده ، و با همدیگر یک فهرست گسترده از نوشته های RM کلیدی است .
این تحقیق ، نکاتی خواندنی را در منشاء ، تکوین و موقعیت رایج تحقیق RM فراهم می آورد ، نکاتی در زمینه آینده تحقیق و بکارگیری عملی RM است .
در این بررسی نتیجه گرفتند که RM در اینجا ساکن بوده ، که آیا بصورت بازآریابی نمونه / منطقی غالب شناسایی شده است یا خیر .
[/tab]
[tab name=’مشخصات فایل’]
[icon type=’comment-o’ size=’1x’] | عنوان : | گذشته ،حال و آینده وابستگی بازاریابی |
[icon type=’paperclip’ size=’1x’] | تعداد صفحات : | ۱۹ صفحه |
[icon type=’money’ size=’1x’] | قیمت : | ۹۰۰۰ تومان |
[icon type=’file-word-o’ size=’1x’] | فرمت فایل : | Docx |
[icon type=’object-ungroup’ size=’1x’] | حجم فایل : | ۰۰ |
[/tab]
[end_tabset]
قوانین ارسال دیدگاه