[tab name=’چکیده’]
چکیده :
پره های توربین های کم فشار (LPT) ساخته شده با ریخته گری سرمایه گذاری آلیاژهای تیتانیوم آلومینیومی بین فلزی برای کاربردهای موتور پروازی در طول بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلی متر نیازمند فرایندهای طاقت فرسا و پیچیده برای تولیدکنندگان میباشند. تخلخل انقباض خط میانه در طول ایرفویل و تلورانس بعدی توسط ریخته گری نزدیک به شکل شبکه، به ویژه حساس به موضوعات مربوط به تضمین کیفیت هستند. با این حال ضرورت تولید موتورهای هواپیمایی با عملکرد بالا و دوستدار محیط زیست ( آلایندگی کم ) نیازمند به معرفی اجزایی با کارایی بالا جدید همچون تیغه های LPT که از TiAl ساخته میشوند میباشد که تقریبا ۵۰٪ از همتاهای نیکلی سبک ترند. عملیات حال حاضر، بر اساس مهندسی فرایند است که تکنولوژی های ریخته گری و ذوب کاری متفاوتی را بررسی میکند تا جریان تولید سری قابل اعتماد و تجدیدپذیر را برای تیغه های LPT از جنس TiAl ایجاد کنند که دربرگیرنده پنجره ای از پارامترهای مرتبط به فرایند است.
[/tab]
[tab name=’مشخصات فایل’]
[icon type=’comment-o’ size=’1x’] | عنوان : | ریخته گری تولید پره توربین کم فشار (ترجمه شده) |
[icon type=’paperclip’ size=’1x’] | تعداد صفحات : | ۶ صفحه |
[icon type=’money’ size=’1x’] | قیمت : | ۸۰۰۰ تومان |
[icon type=’file-word-o’ size=’1x’] | فرمت فایل : | Docx |
[icon type=’object-ungroup’ size=’1x’] | حجم فایل : | ۰۰ |
[/tab]
[end_tabset]
قوانین ارسال دیدگاه