فهرست مطالب :
هر کسبوکاری برای ارتقای برند خود و دستیابی به جایگاه برتر در بازار نیاز به مجموعه ای از اقدامات بازاریابی دارد. این اقدامات که در اصطلاح بازاریابی ۴P نامیده میشود، یکی از اصول مهم و جدایی ناپذیر این حوزه است. در بخش ارتقا محصول که یکی از P ها است (Promotion ) با مجموعه از اقدامات ترفیعی مواجهیم، که یکی از اصلی ترین آنها تبلیغات است. تبلیغات در ادبیات بازاریابی جایگاه ویژه ای دارد، به طوری که در هر کسبوکاری واقع در هر صنعتی تبلیغات مورد توجه قرار میگیرد. انجام تبلیغات شیوه های متعددی دارد اما در یک نگاهکلی میتوان گفت که تبلیغات همیشه از بستر رسانهها به مخاطبین خود انتقال مییابند. در متن پیش رو تلاش شده که مفهوم تبلیغات و زیرساختهای ارئهی آن، به زبان ساده مورد بررسی قرار گیرد.
قوانین ارسال دیدگاه