- خلاصـه محتـوا ؛
در شرایط به شدت رقابتی امروز، حفظ و افزایش سهم بازار نتیجه ی عملکرد برند است. تامیین کنندگان برای اینکه بتوانند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند و از رقبای خود پیشی بگیرند،نیازمند مدیریت برند هستند.و ازآن می توان به عنوان یک مزیت رقابتی که متمایز کننده است نام برد. همچنین توجه به این نکته ضروری است که ، در دنیای برند هیچ چیز ثابت و پایدار نیست و همه چیز تغییر پذیر است. موقعیت شرکتها در دنیای رقابت و همچنین ادراک مشتریان از برند، هر روز از روز دیگر متفاوت است. در نتیجه میتوان گفت مدیریت برند اجتناب ناپذیر است.در کشور ایران،مدیریت برند بحث بسیار جدیدی است که شرکتها باید از آن استفاده کنند ، اگرچه ممکن است چالش ها و مشکلاتی در داخل سازمان یا بازارهای داخل کشور یا بازارهای کشورهای هدف به وجود آید. تعریف برند : مفهوم عامیانه برند یعنی یک نشانه،نماد یا آرم گرافیکی که برای محصولات یا خدمات به کار میرود. انجمن بازاریابی آمریکا ، تعریف برند را این چنین بیان می کنند : برند یک نام،نشانه یا طرحی است برای آنکه یک محصول یا خدمات یک تولید کننده و همچنین گروهی از محصولات را شناسایی کنند و برای متمایز کردن آنها از رقبای خود به کار می روند. در دنیای امروزی ، برند به مفهوم اعتبار و قدرت است. با دارا بودن قدرت ، می توان بر روی تصمیم و رفتار خریدار تاثیرگذاشت. در واقع برند یعنی نام محصول یا خدمت یک شرکت ، در فکرو روح مشتری باقی بماند.کاتلر در رابطه با اینکه چه زمان می توان گفت یک برند موفق است دیدگاهی را بیان میکند. او معتقد است زمانی میگوییم یک برند موفق است که در روح و ذهن مشتری نفوذ کرده باشد و مشتری هنگامی که با چندین نام تجاری رو به رو می شود بدون شک و بدون نیاز به فکرکردن آن برند را انتخاب کند.
- امکانـات محصـول ؛
- تصاویر رنگی
- تمایز رنگ متن و پس زمینه
- استفاده از فونت های رایج
- ویراستاری شکیل
- قابل ویرایش بودن استایل ها
- توضیـح ؛
محصول فوق پژوهشی در قالب فایل پاورپوینت جهت ارائه متقاضیان عزیز می باشد که توسط فروشگاه فالود تهیه و تنظیم گردیده است.
- سفـارش جدیـد !
در صورتی که محصولی مورد نظر شما است که در فروشگاه موجود نمی باشد می توانید از طریق فرم زیر نسبت به ثبت درخواست و دریافت محصول مورد نظر اقدام نمایید.
قوانین ارسال دیدگاه