چکیده :
مدیران در انجام وظایف خویش نقش های متعددی را ایفا می کنند. نقش هدایت، دیده بانی، تشریفات، ترویج و نقش های دیگر که طبیعت کار آن ها است. مذاکره نیز یکی از نقش های بسیار مهمی است که مدیران بخش قابل ملاحظه ای از وقت خود را به آن اختصاص می دهند. مذاکره با بانک به منظور تامین منابع مالی مورد نظر سازمان، مذاکره با فروشندگان مواد اولیه و قطعات مورد نیاز برای تولید، و همچنین مذاکره با سهامداران به منظور جلب همکاری آن ها ،همه تلاش هایی هستند که مدیران به قصد توفیق و حصول نتیجه، وقت زیادی از خود صرف آن می کنند
علاوه برمدیران شرکت کارمندان بخش فروش و ارائه دهندگان خدمت نیز برای موفقیت در امر فروش نیاز به آگاهی از روش هاا وفنون مذاکره دارند. شما بهه عنوان یک مذاکره کننده نقطه ارتباط مشتری با کمپانی وسازمان هستید. در واقع تنها قدرت تکلم و سخنگفتن، بهخودی خود نمیتواند در ارتباطات و تعاملاتی که به کار میرود نقش اساسی را ایفا کند، فرایند دیگر مورد نیاز زبان بدن و اشارات است که در جهت بهتر کردن و بهبود هرچه بیشتراین روابط نقش بسزایی را ایفا میکند…
مـزایـا و امکانـاتـ :
- تصاویر رنگی.
- استفاده از فونت رایج (سری B).
- طرح و استایل متمایز جهت نمایش در تخته هوشمند.
محصول فوق با عنوان سمینار مذاکرات تجاری و سازمانی و زبان بدن جهت ارائه استفاده شما عزیزان به صورت فایل پاورپوینت در ۳۶ اسلاید گردآوری و تنها با پرداخت ۴۰۰۰ تومان قابل دریافت می باشد.
قوانین ارسال دیدگاه