[tab name=’چکیده’]
چکیده :
در این نوشته، روشهای کلاسداری را از دیدگاه برخی از معلمین موفق و یا شاگردان دبیرستانی مینگریم، لذا نمونه کارهای موفق، با توجه به عوامل مختلف رفتاری، مورد بررسی قرار داده شده است. این نمونهها از لا به لای نظریات دانشآموزان دبیرستانی که طبیعتاً سالها تجربه در شناخت انواع تدریسهای موفق دارند، همچنین معلمین که آموزش این عزیزان را به عهده دارند و با استفاده از مجموعه مطالبی که از دیدگاه روانشناسی انتخاب شده، همراه گردیده است. به امید آنکه از لا به لای این بحثها بتوانیم بهترین روش ایجاد انگیزه، یا نحوه ارتباط صحیح با دانشآموزان و یا روشهای بالا بردن بهرهوری در کلاس و افزایش موفقیت دانش آموزان و معلمان را بیابیم.
هدف اصلی در تدریس
همیشه باید در نظر داشته باشیم که هدف اصلی در تدریس چیست؟
آیا فقط آموزش مبحث خاصی میباشد، یا آنکه در ضمن آموزش باید سعی کنیم، دانشآموز را به عنوان یک شهروند مؤثر و مفید برای جامعه به بار آوریم. یعنی در نهایت روش درست زندگی کردن و انسان بودن را به او بیاموزیم و از خود، خاطر خوبی در ذهن دانشآموزانمان به جا بگذاریم.
[/tab]
[tab name=’مشخصات فایل’]
[icon type=’comment-o’ size=’1x’] | عنوان : | تجربیات مدون شده میزان استفاده معلمان از روش های نوین یاددهی یادگیری |
[icon type=’paperclip’ size=’1x’] | تعداد صفحات : | ۵۰ صفحه |
[icon type=’money’ size=’1x’] | قیمت : | ۲۰۰۰ تومان |
[icon type=’file-word-o’ size=’1x’] | فرمت فایل : | Docx |
[icon type=’object-ungroup’ size=’1x’] | حجم فایل : | ۰۰ |
[/tab]
[end_tabset]
قوانین ارسال دیدگاه