- خلاصــه محتوا ؛
در قرن حاضر توجه به صنعت گردشگری اهمیت بسیاری پیدا کرده است به طوری که یکی از منابع اصلی درآمدی کشورها صنعت توریسم می باشد ، بنابراین ازوم برنامه ریزی مناسب برای این منظور فراهم است. در پژوهش حاضر با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته ابزارهای تبلیغاتی و استفاده از نمونه ای معادل ۱۰۰ نفر که به صورت تصادفی ساده از میان گردشگران شهر نیشابور انتخاب شده بودند سعی شد به بررسی نقش انواع ابزارهای تبلیغاتی بر میزان جذب گردشگران پرداخته شود. نتایج این تحقیق حاکی از آن است که تبلیغات بر میزان جذب گردشگران مؤثر است همچنین تبلیغات صوتی ، الکترونیکی و ارتباطی بر جذب گردشگران مؤثر است ولی تبلیغات نوشتاری در جذب گردشگران مؤثر نبوده است.
واژگان کلیدی : تبلیغات ، پرسشنامه ابزارهای تبلیغاتی ، گردشگری ، توریسم
- فهرست محتوا ؛
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسأله
مبانی نظری
اهمیت موضوع
اهداف تحقیق
فرضیه های تحقیق
سؤالات تحقیق
تعریف واژگان کلیدی
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه
چارچوب نظری
مفهوم گردشگری
گردشگری و اهمیت آن
اهمیت تبلیغات و نو آوری
رسانه های تبلیغاتی
جایگاه گردشگری در توسعه ملی
نقش تبلیغات در صنعت گردشگری
پیشینه پژوهش
فصل سوم : روش تحقیق
روش تحقیق
ابزار پژوهش
شیوه اجرای پرسشنامه
روش تحلیل و ارزیابی
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
تجزیه و تحلیل اطلاعات
آزمون فرضیه ها :
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
نتیجه گیری
منابع و مآخذ
- توضیح ؛
بررسی نقش انواع ابزارهای تبلیغاتی برمیزان جذب گردشگران عنوان پایان نامه کارشناسی هماهنگ با رشته گردشگری و رشته های مرتبط است که در جهت استفاده از منابع و کمک برای تکمیل پروژه های شما دانشجویان عزیز در دسترس می باشد.
- محتـوا پــکیج ؛
- محصول فوق بصورت فایل Word در 69 صفحه می باشد.
- ویـژگی و مزایــا ؛
- دارای ویراستاری منظم.
- امکان پرینت مستقیم از فایل محصول.
- استفاده از فونت های رایج جهت هماهنگی با سایر پلتفرم ها.
- قابلیت ویرایش فایل محصول.
- اطمینان در خرید و اصالت محصول.
- قابل اجرا از ورژن 2003 آفیس به بالا .
- هماهنگ با رشته و مقطع تحصیلی شما.
- پشتیبانی قوی محصول.
- محصولی رو میخوای که توی فروشگاه نیست ؟
نگران نباش ! اگر محصولي را نياز داري ولي اون محصول داخل فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی ...
قوانین ارسال دیدگاه