فهرست مطالب :
- چکیده
- مقدمه
- توصیف وضعیت موجود:
- شواهد۱
- تعاریف علمی متغیرهای پژوهش
- تعریف علمی «سلامت روان»
- تعریف علمی «منبع کنترل»
- ابزارهای اطلاعاتی
- ابزارهای اندازه گیری پژوهش
- پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ (GHQ)
- پرسشنامه منبع کنترل لونسون
- یافته های علمی
- ابعاد مهارتهای زندگی
- تعریف منبع کنترل
- مروری بر ادبیات و پیشینه پژوهش
- تعریف مهارتهای زندگی
- جمع بندی و نتیجه گیری از پیشینه پژوهش
- تجزیه وتحلیل وتفسیر داده ها
- بهداشت روانی و اهمیت پیشگیری اولیه در مدارس
- ضمائم
- پیوست شماره ۲
- فهرست منابع
قوانین ارسال دیدگاه