پایان نامه

قیمت : 12,000 تومان

تعداد خرید ها

1 نفر این محصول را خریداری کرده اند

تعداد بازدیدها

554 نفر از این محصول بازدید کرده اند

تعداد دیدگاه ها

0 نفر درباره محصول نظر داده اند

عصر انفجار اطلاعات ، پیشرفت علم و فناوری و گسترش دامنه علوم مختلف ضرورت کسب اطلاعات بیشتر و بادوام تر در زمان کوتاه تر را اجتناب ناپذیر ساخته است، بنابراین یکی از وظایف متخصصان تعلیم و تربیت ، شناسایی انواع سبک های یادگیری به منظور پیشرفت تحصیلی یاد گیرندگان و استفاده بهینه آن ها از آموزش است (پناهی ، کاظمی و رضایی ، ۱۳۹۰).
یادگیری فرایند مهم تطابق و سازش فرد است و بدون شک همه پیشرفت های شگفت انگیز دنیای کنونی زاده یادگیری انسان است . یادگیری فرآیند پذیرش و پردازش اطلاعات را در بر می گیرد که در افراد متفاوت به طور یکسان صورت نمی گیرد در واقع سرعت یادگیری و میزان پیشرفت تحصیلی فراگیران همواره یکسان نیست (مرکان و دمیربا ، ۲۰۱۰).
به اعتقاد متخصصان سبک یادگیری رججان افراد را برای به دست آوردن حفظ و اصلاح اطلاعات مشخص می سازد که با یادگیری فراگیران به واسطه روش های آموزشی ، سبک های یادگیری در برخی از موارد ، تفاوت های چشم گیری را ایجاد می کند ، اما نمی تواند تمام جنبه های رضایتمندی ، پیشرفت و کارایی را اندازه گیری کند ( تنوبیر و همکاران ، ۲۰۱۰).
یکی از عوامل مهمی که می تواند با توانایی یادگیری کودکان رابطه داشته باشد خانوار و محیط پیرامونی است که کودک در آن بزرگ می شود بنابراین باید با دقت به تمام جوانب زندگی کودک توجه کرد.

هدف اصلی پروپوزال فوق بررسی رابطه یادگیری با احساس تنهایی در کودکان ۷ الی ۱۱ سال می باشد. فایل محصول در 8 صفحه به صورت پسوند Word و هماهنگ با رشته روانشناسی و سایر رشته های مرتبط در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

نگران نباش ! اگر محصولي را نياز داري ولي اون محصول داخل فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی ...

نگران نباش ! اگر محصولي رو میخوای که توی فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی و فوری تحویل بگیری !! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بدون دیدگاه
محصولات مرتبط
Related Products