- خلاصـه محتـوا ؛
رقابت از جمله مفاهیم مقدسی است که سالیان دراز در فضای کسب و کار، بر ذهن بسیاری از مدیران جهان حکمرانی کرده است. بسیاری از مدیران تنها راه پیروزی و موفقیت سازمان خود را در پیشی گرفتن از رقبا و گرفتن سهم بیشتر از بازار تقاضای موجود می دانند. این در حالی است که با در نظر گرفتن شتاب ذاتی دنیای امروز و تغییر مداوم متغیر های محیطی، بسیاری از داده های تحلیلی را دیگر نمی توان منجمد کرد و بر اساس آنها دست به برنامه ریزی های بلند مدت برای آینده زد. به همین دلیل طی چند سال اخیر جنبشی در حوزه ی نوآوری و خلاقیت در استراتژی به راه افتاده است که یکی از مهمترین نتایج آن را می توان «استراتژی اقیانوس آبی» دانست. نامگذاری استراتژی اقیانوس آبی بر اساس تشبیهی دو وجهی صورت گرفته است که فضای کسب و کار را به دو اقیانوس آبی و قرمز تقسیم می کند.
- امکانـات محصـول ؛
- تصاویر رنگی
- تمایز رنگ متن و پس زمینه
- استفاده از فونت های رایج
- ویراستاری شکیل
- قابل ویرایش بودن استایل ها
- توضیـح ؛
محصول فوق پژوهشی در قالب فایل پاورپوینت جهت ارائه متقاضیان عزیز می باشد که توسط فروشگاه فالود تهیه و تنظیم گردیده است.
- سفـارش جدیـد !
در صورتی که محصولی مورد نظر شما است که در فروشگاه موجود نمی باشد می توانید از طریق فرم زیر نسبت به ثبت درخواست و دریافت محصول مورد نظر اقدام نمایید.
قوانین ارسال دیدگاه