پژوهش ها

قیمت : 9,000 تومان

تعداد خرید ها

1 نفر این محصول را خریداری کرده اند

تعداد بازدیدها

526 نفر از این محصول بازدید کرده اند

تعداد دیدگاه ها

0 نفر درباره محصول نظر داده اند

فهرست مطالب :

  • چکیده : ۴
  • مقدمه : ۵
  • تعریف تقلب : ۷
  • ساز و کارهای بروز تقلب: ۸
  • مرتکبان تقلب : ۱۱
  • روشهای انجام تقلب : ۱۳
  • انگیزه های تقلب : ۱۵
  • نظارت و بازنگری : ۱۷
  • توجه به نتایج و پیامدهای تقلب : ۱۹
  • استراتژی های پیشگیری و کشف تقلب: ۲۰
  • عوامل رسوایی های مالی  : ۲۰
  • آسیب پذیر کردن تقلب و ایجاد محیط نامساعد برای تقلب : ۲۱
  • بررسی تفکرات، استعدادها و روابط تیم مدیریتی : ۲۱
  • مشارکت مؤثر و هوشمندانه ی اداره کنندگان شرکت : ۲۲
  • شناسایی مناطق پرخطر و اجرای برنامه های پیشگیری : ۲۴
  • توجه به رعایت قوانین مربوطه و حـفظ تـردید حـرفه ای : ۲۵
  • تجربـه، آمـوزش و استقلال حسـابرسان : ۲۶
  • تقلب در حسابرسی صورت‌های مالی : ۲۸
  • برآورد ریسک تقلب در حسابداری صورت های مالی : ۳۲
  • تقلب در صورتهای مالی براساس گزارش انجمن بازرسان رسمی تقلب : ۳۸
  • تعریف گزارش انجمن بازرسان رسمی در مورد تقلب : ۳۹
  • زیان های تقلب در صورت های مالی : ۴۰
  • شیوه های انجام تقلب در صورت های مالی : ۴۱
  • آثار تقلب بر صورت های مالی : ۴۴
  • حسابرسی صورتهای مالی و نقش آن درکشف، پیشگیری ازتقلب و فساد مالی : ۴۴
  • انواع استاندارد های پذیرفته شده حسابرسی : ۴۷
  • اهداف حرفه حسابرسی : ۴۹
  • مسئولیت حسابرسان در ارتباط با تقلب و اشتباه : ۵۰
  • ارزیابی تحریف و اثر آن بر گزارش حسابرس : ۵۸
  • مطلع کردن مدیران اجرایی ، هیأت مدیره و مجمع عمومی از تحریف های ناشی از تقلب : ۵۹
  • نمونه هایی از شرایط نشان دهنده احتمال وجود تحریف ( تقلب یا اشتباه) : ۵۹
  • ارزیابی حسابرس از عدم رعایت قوانین و مقررات و فساد مالی : ۶۱
  • روشهای برآورد خطر : ۶۱
  • منابع و مأخذ : ۶۵

چکیده :

افزایــش شــمار و تنــوع تقلــب در سیســتم گزارشــگری مالــی، تهدیــدی بــر کیفیــت ایــن سیســتم اســت. وظیفــه ی حرفــه ی حســابداری تهیــه و ارائــه ی اطلاعات و گزارشهــای مالــی بــرای اســتفاده کنندگان اســت. حضــور تقلــب بــه عنــوان عاملــی بحــران زا در عرصــه ی مالــی، تهدیــدی جــدی بــرای اعتمــاد عمومــی بــه اطلاعات مالــی و فراینــد گزارشــگری مالــی محســوب می شــود و هزینه هــا و پیآمدهــای ســنگینی بــرای گروه هــای مختلــف بــه دنبــال دارد. بــا توجــه بــه عوامــل مؤثــر در وقــوع تقلــب، از جمله انســان و محیــط، در این پروژه پــس از تعریف و تشــریح تقلب در صورتهــای مالــی و مدیران شرکتها ، پنــج عامــل مؤثــر در خصــوص وقــوع تقلــب صورتهــای مالــی شــامل :

  1. مرتکبیــن و مجریــان تقلــب،
  2. روشهــای تقلــب،
  3. انگیزههــای تقلــب،
  4. نظــارت و بازنگــری مدیــران ارشــد،
  5. توجــه بــه نتایــج و پیآمدهــای تقلــب

ارائــه میشــود. در پایــان نیــز راهکارهایــی بــرای پیشــگیری و کشــف تقلــب مطــرح می شــود.

نگران نباش ! اگر محصولي رو میخوای که توی فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی و فوری تحویل بگیری !! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بدون دیدگاه
محصولات مرتبط
Related Products