پایان نامه

قیمت : 20,000 تومان

تعداد خرید ها

1 نفر این محصول را خریداری کرده اند

تعداد بازدیدها

497 نفر از این محصول بازدید کرده اند

تعداد دیدگاه ها

0 نفر درباره محصول نظر داده اند

گستره علوم روز به روز وسیع تر و پر دامنه تر می گردد. ازجمله تحولات چشمگیر در قلمرو علوم مدیریت، بروز و ظهور پدیده هایی همچون مدیریت دانش و خلاقیت سازمانی و یادگیری سازمانی می باشد. برای موفقیت سازمان، دانش به عنوان یک سرمایه، باید بین انسانها قابل مبادله بوده و توانایی رشد داشته باشد. دانش نحوه حل مشکلات، می تواند کسب شود و بدین ترتیب مدیریت دانش قادر خواهد بود یادگیری سازمانی را که منجر به خلق دانش دیگری می شود، توسعه دهد. سازمان های آگاه می دانند که دانش، سرمایه ای فکری است و سرمایه ای است که با گذشت زمان تغییر می کند و اگر به طور مؤثری مهار شود، می تواند خلاقیت و وضعیت رقابتی سازمان را حفظ نماید. استفاده از کل منابع فکری سازمان، می تواند مزایای مالی قابل توجهی را در پی داشته باشد(جواهری، 1383، 199).
مدیریت دانش فرایندی است که به سازمان ها در شناسایی، انتخاب، سازماندهی، انتشار و انتقال اطلاعات مهم و مهارت هایی که بخشی از سابقه سازمان هستند و عموماً به صورت ساختار نیافته در سازمان وجود دارند، یاری می رساند. به کمک مدیریت دانش، مفاهیم و روش ها، روشن هستند، چالش ها واضحند و می توان بر آنها غلبه نمود، منافع مشخصند و می توانند قابل توجه باشند. در اینجا موضوعات کلیدی، حمایت اجرایی و ارزیابی موفقیت هستند و مسائل تکنولوژیکی در مقایسه با این موارد، از اهمیت چندانی برخوردار نیستند. جهت موفقیت در اجرای مدیریت دانش، عوامل کلیدی متعددی وجود دارند که در شرایط و فرهنگ های مختلف، متفاوت می باشند(جورابچی، 1388، 89).
موضوع دیگری که در این تحقیق بررسی شده است، سرمایه اجتماعی است. مفهوم سرمايه‌ اجتماعي در سال‌هاي اخير در حوزه‌هاي گوناگون علوم اجتماعي،‌ اقتصاد و اخيراً در علوم سياسي مطرح شده است. سرمايه‌ اجتماعي عبارت است از ارتباطات و شبكه‌هاي اجتماعي‌اي كه مي‌توانند حس همكاري و اطمينان را در ميان …

فصل اول : کلیات تحقیق

  • مقدمه
  • بیان مسئله
  • اهمیت و ضرورت تحقیق
  • اهداف تحقیق
  • اهداف اصلی
  • اهداف فرعی
  • فرضیه های تحقیق
  • فرضیه اصلی
  • فرضیه های فرعی
  • مدل تحقیق
  • قلمرو تحقیق

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق

  • بخش اول : مدیریت دانش
  • مفاهیم اساسی و تئوری ها در مدیریت دانش
  • مرور کلی در مدیریت دانش
  • تفاوت اطلاعات و دانش
  • الگوی فرایند تولید دانش
  • انواع دانش
  • مدیریت دانش در سازمان‌ها
  • مدیریت دانش و سه نظریه
  • دانش سازمانی
  • جنبه های عملی و نظری مدیریت دانش
  • مدل های موفقیت آمیز مدیریت دانش
  • موانع ایجاد مدیریت دانش در سازمان‌ها
  • موانع ایجاد مدیریت دانش از دیدگاه داونپورت
  • جلوگیری از موانع ایجاد و کاربرد مدیریت دانش و خلق دانش جدید
  • مدیریت دانش و فن آوری اطلاعات
  • مدیریت دانش: ابزارها و فن آوری ها
  • کاربرد مدیریت دانش
  • مباحث مهم در مدیریت دانش
  • واژه‌گزینی
  • مدیریت دانش و خدمت مرجع
  • تعاریف گوناگون
  • مفهوم مدیریت دانش
  • علل پیدایش مدیریت دانش
  • راهبردهای مدیریت دانش
  • تعریف مدیریت دانایی
  • دانایی صریح و ضمنی
  • دانایی صریح
  • دانایی ضمنی
  • مهندس دانش کیست؟
  • بخش دوم : ارزیابی عملکرد سازمانی
  • مقدمه
  • سرمایه اجتماعی چیست؟
  • سطوح سرمایه اجتماعی
  • تعریف سرمایه اجتماعی از نگاه صاحب‌نظران
  • اهمیت سرمایه اجتماعی
  • سرمایه اجتماعی سازمانی و اهمیت سرمایه اجتماعی سازمانی
  • رابطه بین ابعاد متفاوت سرمایه اجتماعی
  • بخش سوم : پیشینه تحقیق
  • تحقیقات داخلی
  • تحقیقات خارجی

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

  • مقدمه
  • روش تحقیق
  • روش تحقیق در این مطالعه
  • جامعه آماری
  • روش جمع آوری اطلاعات
  • ابزار اندازه گیری
  • روایی و پایایی
  • روائی ( اعتبار)
  • پایائی

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

  • مقدمه
  • توصیف داده ها
  • آمار استنباطی داده ها

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها

  • مقدمه
  • نتیجه گیری فرضیات
  • محدودیت ها
  • پیشنهادها
  • پرسشنامه سرمایه اجتماعی
  • پرسشنامه مدیریت دانش

نگران نباش ! اگر محصولي رو میخوای که توی فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی و فوری تحویل بگیری !! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بدون دیدگاه
محصولات مرتبط
Related Products