پایان نامه

قیمت : 8,000 تومان

تعداد خرید ها

9 نفر این محصول را خریداری کرده اند

تعداد بازدیدها

484 نفر از این محصول بازدید کرده اند

تعداد دیدگاه ها

0 نفر درباره محصول نظر داده اند

عزت نفس يك ارزيابي از خود است كه ميزان اعتقاد فرد به قابليت، اهميت، موفقيت و ارزش خويش را منعكس مي كند. عزت نفس يك قضاوت شخصي درمورد با ارزشمند بودن خويش است. عزت نفس يك طرزتلقي از مقبوليت  يا عدم مقبوليت خويش است كه نهايتاً خود را به صورت ميزان علاقه مندي (بي علاقگي ) شخص به خويشتن نشان مي دهد. برخوردهاي اشخاص معتبر، سيستم هاي كاري، شيوه زندگي شخصي و احساس كفايت و قابليت حاصل از تجارب شخصي، مي توانند عزت نفس راشديداً تحت تاُثير قرار دهند. داشتن عزت نفس و احترام به خود و شناسایی ارزشهای فردی، برخورداری از اعتماد به نفس و … در محیط کار و کل جامعه مساُله بسیارمهمی است که سبب ارتقای شغلی، حرفه ای و انگیزه های اجتماعی و فردی کارکنان یک سازمان می شود. عصر امروز، عصر تغييرات شتاب‌زا و عدم اطمينان نسبت به آينده و نبود اطلاعات در دسترس و كافي جهت تصميم‌گيري براي مديران است. تغييراتي كه اگر سازمان خود را با آن موافق و همراه نسازد، چه بسا سازمان را به ورطه نابودي بكشاند؛ از اين رو سازمان بايد يك ويژگي مهم داشته باشد و آن عبارت از توانايي تغيير و تطبيق مداوم است (ابراهيم زاده، 1384: 48).  به عبارت ديگر، دوام و توسعه سازمان‌هاي قرن بيست و يك در گرو همسو شدن با تحول‌هاي سريع، توسعه و بالندگي مي‌باشد، چرا كه تغيير و تحولات سريع محيطي، بهبود و بالندگي سازماني را در موقعيت‌هاي گوناگون اجتناب ناپذير مي‌سازد (سنج، 1375: 12).

  1.  فصل اول
  2. کلیات تحقیق
  3.  مقدمه
  4.  بیان مسئله
  5.  اهمیت و ضرورت تحقیق
  6.  اهداف تحقیق
  7.  هدف کلی
  8.  اهداف جزیی
  9.  تبین فرضیه های تحقیق
  10.  فرضیه اهم
  11.  فرضیات اخص
  12.  مدل تحقیق
  13.  قلمرو تحقیق
  14.  متغیر های تحقیق
  15.  متغیر مستقل
  16.  متغیر وابسته
  17.  تعریف نظری و عملیاتی واژه ها
  18.  تعریف نظری واژه ها
  19. فصل دوم
  20. مبانی نظری و پیشینه تحقیق
  21. بخش اول
  22.  مقدمه
  23.  تعریف عزت نفس
  24.  عزت نفس در محیط کار
  25.  عزت نفس سازمانی
  26.  عزت نفس از لحاظ روانشناسی
  27.  شکل‌ گیری و تحول عزت‌نفس
  28.  چرا عزت‌نفس اهمیت دارد و به آن نیازمندیم؟
  29.  مزایای اعتماد به نفس
  30.  ویژگی های شخصی که عزت نفس بالا دارد
  31.  عوامل سازمانی مؤثر در ارتقاء عزت نفس
  32.  نقش سرپرستان در تقویت عزت نفس
  33.  هشت رمز بالابردن عزت نفس در محیط کار
  34.  نظریه دانشمندان درباره عزت نفس
  35.  نظریه مازلو
  36.  نظریه راجرز
  37.  نظریه کوپر اسمیت
  38.  نظریه اریکسون
  39.  نظریه فروید
  40.  نظریه آلبرت الیس
  41.  نظریه ویلیام گلاسر
  42.  عزت‌نفس از دیدگاه قرآن، و احادیث و دانشمندان اسلامی
  43. بخش دوم
  44.  مقدمه
  45.  تعریف بالندگی سازمان
  46.  ریشه های پیدایش
  47.  پی بردن به معنی بالندگی سازمانی
  48.  ویژگی های بالندگی سازمانی
  49.  هدفها، فرضها، ارزشهای بنیادی و راهبردها
  50.  فراگرد بالندگی سازمانی
  51.  ویژ گی های فراگرد بالندگی
  52.  نظریه های دانشمندان درباره بالندگی سازمانی
  53.  اجزای ترکیب کننده بالندگی سازمانی
  54.  اثر بخشی و تندرستی سازمانی
  55.  مشکلات شروع برنامه بالندگی سازمانی
  56.  نقش فرهنگ در بالندگی سازمانی
  57.  رویکرد اساسی به مداخلات بالندگی سازمانی
  58.  مشاور بالندگی سازمانی
  59.  وظیفه مشاور بالندگی سازمانی عبارت است از
  60.  انتخاب مداخله بالندگی سازمانی
  61.  مشاور بالندگی سازمانی در انتخاب شیوه مداخله مناسب سه حالت را در نظر می گیرند
  62.  چهارده خانواده از مداخلات بالندگی سازمانی وجود دارد که عبارتند
  63.  ارزیابی برنامه های بالندگی سازمانی
  64.  ارزشها و مسائل در حال ظهور
  65.  بالندگی سازمانی موجی گذرا یا یک نظم؟
  66.  نقش ارزشها
  67.  روندهای آینده در بالندگی سازمانی
  68.  آینده بالندگی سازمانی
  69. بخش سوم
  70. فصل سوم
  71. روش شناسی تحقیق
  72.  مقدمه
  73.  روش تحقیق
  74.  جامعه ی اماری
  75.  ابزار گرد اوری اطلاعات
  76.  پایایی و روایی پرسشنامه
  77.  روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
  78. فصل چهارم
  79. تجزیه و تحلیل داده ها
  80. مقدمه
  81.  آمار توصیفی
  82.  جنسیت
  83.  رشته تحصیلی افراد
  84.  مدرک تحصیلی افراد
  85.  آزمون فرضیه ها
  86. فرضیه اهم بررسی رابطه بین عزت نفس و بالندگی سازمانی
  87. فرضیه  بین عزت نفس تحصیلی و بالندگی سازمانی رابطه معناداری وجود دارد؟
  88. فرضیه  بین عزت نفس خانوادگی و بالندگی سازمانی رابطه معناداری وجود دارد؟
  89. فرضیه  بین عزت نفس اجتماعی و بالندگی سازمانی رابطه معناداری وجود دارد؟
  90. فصل پنجم
  91. نتیجه گیری و پیشنهادها
  92.  نتیجه گیری
  93.  پیشنهادات
  94. منابع فارسی
  95. منابع انگلیسی

نگران نباش ! اگر محصولي رو میخوای که توی فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی و فوری تحویل بگیری !! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بدون دیدگاه
محصولات مرتبط
Related Products