- خلاصـه محتـوا ؛
امروزه رابطه با مشتری یکی از مهمترین عوامل در پی ریزی هسته رقابت پذیری بنگاهها شناخته می شود و در راستای تحقق این امر بنگاههای امروزی به سمت استفاده از سیستمهای اطلاعات سازمان و در راس آن سیستم مدیریت ارتباط با مشتری روی آورده اند.
این پروژه ضمن بیان اهمیت مقوله مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه تعاریفی از این ابزار و ضرورتهای استفاده از آن در شرکتها٬ عوامل مشوق بنگاهها به سمت استفاده از این سیستم را بیان می کند.
همچنین به توضیح تغییرات ایجاد شده در سازمان در نتیجه استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازد.در ادامه با توجه به پیچیدگی و تخصصی بودن موضوع ٬انواع فناوریهای مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد سیستم به طور مفصل تشریح شده ٬چند نمونه از فروشندگان اصلی CRM معرفی گردیده و پیش نیازهای لازم جهت بستر سازی و پیاده سازی سیستم در بنگاههای اقتصادی و سازمانهای دولتی بیان ...
- امکانـات محصـول ؛
- تمایز رنگ متن و پس زمینه
- استفاده از فونت های رایج
- ویراستاری شکیل
- قابل ویرایش بودن استایل ها
- توضیـح ؛
محصول فوق پژوهشی با عنوان شیوه های مدیریت ارتباط با مشتری (crm) در قالب فایل پاورپوینت 16 اسلایدی مختص دانشجویان رشته مدیریت و رشته های مرتبط می باشد که توسط فروشگاه فالود طراحی و جمع آوری شده است.
- محصولی رو میخوای که توی فروشگاه نیست ؟
نگران نباش ! اگر محصولي را نياز داري ولي اون محصول داخل فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی ...
قوانین ارسال دیدگاه