پژوهش ها

قیمت : 7,000 تومان

تعداد خرید ها

1 نفر این محصول را خریداری کرده اند

تعداد بازدیدها

594 نفر از این محصول بازدید کرده اند

تعداد دیدگاه ها

0 نفر درباره محصول نظر داده اند

امروزه رابطه با مشتری یکی از مهمترین عوامل در پی ریزی هسته رقابت پذیری بنگاهها شناخته می شود و در راستای تحقق این امر بنگاههای امروزی به سمت استفاده از سیستمهای اطلاعات سازمان و در راس آن سیستم مدیریت ارتباط با مشتری روی آورده اند.
این پروژه ضمن بیان اهمیت مقوله مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه تعاریفی از این ابزار و ضرورتهای استفاده از آن در شرکتها٬ عوامل مشوق بنگاهها به سمت استفاده از این سیستم را بیان می کند.
همچنین به توضیح تغییرات ایجاد شده در سازمان در نتیجه استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازد.در ادامه با توجه به پیچیدگی و تخصصی بودن موضوع ٬انواع فناوریهای مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد سیستم به طور مفصل تشریح شده ٬چند نمونه از فروشندگان اصلی CRM معرفی گردیده و پیش نیازهای لازم جهت بستر سازی و پیاده سازی سیستم در بنگاههای اقتصادی و سازمانهای دولتی بیان …

 

توضیـح ؛

محصول فوق پژوهشی با عنوان شیوه های مدیریت ارتباط با مشتری (crm) در قالب فایل پاورپوینت 16 اسلایدی مختص دانشجویان رشته مدیریت و رشته های مرتبط می باشد که توسط فروشگاه فالود طراحی و جمع آوری شده است.

  1. تمایز رنگ متن و پس زمینه
  2. استفاده از فونت های رایج
  3. ویراستاری شکیل​
  4. قابل ویرایش بودن استایل ها​
  5. امکان استفاده در پلتفرم موبایل و کامپیوتر
  6. هماهنگ با مقطع تحصیلی

نگران نباش ! اگر محصولي رو میخوای که توی فروشگاه موجود نیست ، مي تونی از طريق لينک زير درخواستشو ثبت کنی و فوری تحویل بگیری !! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بدون دیدگاه
محصولات مرتبط
Related Products