پروپوزال بررسی رابطه یادگیری با احساس تنهایی در کودکان ۷ الی ۱۱ سال

پروپوزال بررسی رابطه یادگیری با احساس تنهایی در کودکان ۷ الی ۱۱ سال

چکیده :

عصر انفجار اطلاعات ، پیشرفت علم و فناوری و گسترش دامنه علوم مختلف ضرورت کسب اطلاعات بیشتر و بادوام تر در زمان کوتاه تر را اجتناب ناپذیر ساخته است، بنابراین یکی از وظایف متخصصان تعلیم و تربیت ، شناسایی انواع سبک های یادگیری به منظور پیشرفت تحصیلی یاد گیرندگان و استفاده بهینه آن ها از آموزش است (پناهی ، کاظمی و رضایی ، ۱۳۹۰).

یادگیری فرایند مهم تطابق و سازش فرد است و بدون شک همه پیشرفت های شگفت انگیز دنیای کنونی زاده یادگیری انسان است . یادگیری فرآیند پذیرش و پردازش اطلاعات را در بر می گیرد که در افراد متفاوت به طور یکسان صورت نمی گیرد در واقع سرعت یادگیری و میزان پیشرفت تحصیلی فراگیران همواره یکسان نیست (مرکان و دمیربا ، ۲۰۱۰).

به اعتقاد متخصصان سبک یادگیری رججان افراد را برای به دست آوردن حفظ و اصلاح اطلاعات مشخص می سازد که با یادگیری فراگیران به واسطه روش های آموزشی ، سبک های یادگیری در برخی از موارد ، تفاوت های چشم گیری را ایجاد می کند ، اما نمی تواند تمام جنبه های رضایتمندی ، پیشرفت و کارایی را اندازه گیری کند ( تنوبیر و همکاران ، ۲۰۱۰).

یکی از عوامل مهمی که می تواند با توانایی یادگیری کودکان رابطه داشته باشد خانوار و محیط پیرامونی است که کودک در آن بزرگ می شود بنابراین باید با دقت به تمام جوانب زندگی کودک توجه کرد.

 

عنوان : پروپوزال بررسی رابطه یادگیری با احساس تنهایی در کودکان ۷ الی ۱۱ سال
تعداد صفحات : ۸ صفحه
قیمت : ۱۲۰۰۰ تومان
فرمت فایل : Docx
حجم فایل : ۰۰

خرید این محصول :

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دسته بندی :

تعداد نمایش : 116 نمایش

پاسخ دهید